|
Post by HF on Oct 25, 2009 19:14:17 GMT 1
Vi är alltid den sjätte spelaren, ibland för KHK ibland för motståndaren :-)
|
|
|
Post by time on Oct 25, 2009 19:27:22 GMT 1
jag har på känn hur det kommer att låta på denna snackeplats. Fåret kommer att föras till slakt och jag vill inte höra knivarna vina. Under min väg ut tänker jag på den så kallade 6:e spelaren. I medgång kan han kvitta, i motgång är han en tillgång. Var fanns han idag? Bra fråga ? Kan inte påminna mig när klacken var så tyst. Tror inte det hänt
|
|
|
Post by Zäta on Oct 26, 2009 13:39:08 GMT 1
Det kändes som en begraving.............. Inget drag alls
|
|
|
Post by dejan on Oct 26, 2009 15:14:08 GMT 1
jag har på känn hur det kommer att låta på denna snackeplats. Fåret kommer att föras till slakt och jag vill inte höra knivarna vina. Under min väg ut tänker jag på den så kallade 6:e spelaren. I medgång kan han kvitta, i motgång är han en tillgång. Var fanns han idag? Vad spelar det för roll om den 6:e spelaren håller igång när övriga fem tittar på? Man kan inte begära att publiken ska hålla i taktpinnen,det är spelarna som måste sätta nivån,sen är det inte förbjudet att förlora MEN man ska göra det med blodsmak i mun inte pga. att ingen vill ta sitt ansvar,sen till det jävla skitsnacket att det bara är Karlskrona publiken som buar ut sitt lag ,alla,ALLA lag med en engagerad publik blir utbuade när dom inte gör sitt jobb.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 26, 2009 22:56:28 GMT 1
för att jag ska sova nu, en dag i gruvan imorgon igen... Poängterar dock att jag inte lämnar för gott, bara så ni vet...
|
|
|
Post by dejan on Oct 28, 2009 21:32:54 GMT 1
För att jag tror att det är drabbat utav svininfluensan. ,och galna kosjukan. Gott jobbat Tobbe!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 28, 2009 22:16:24 GMT 1
Belininfluensan
|
|
|
Post by time on Jan 6, 2010 10:54:03 GMT 1
eller tar en timeout
pga att forumet känns så destruktivt för närvarande.
Några få med, som det verkar, stort behov av förlöjliga framförallt ledare i KHK dominerar numera i forumet
Sen hjälper det inte att HF, Joewson med flera försöker hålla en hög nivå.
Man önskar att man kunde göra som Sverker o JJB bl.a. dvs helt sluta skriva här. Men det blir nog svårt.
Tyvärr är det ju ett antal andra positiva o konstruktiva som också tröttnat och inte ids skriva här längre.
Men men. Nu laddar jag för tre friska poäng i em.
Ha det bra !
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 6, 2010 13:48:57 GMT 1
eller tar en timeout pga att forumet känns så destruktivt för närvarande. Några få med, som det verkar, stort behov av förlöjliga framförallt ledare i KHK dominerar numera i forumet Sen hjälper det inte att HF, Joewson med flera försöker hålla en hög nivå. Man önskar att man kunde göra som Sverker o JJB bl.a. dvs helt sluta skriva här. Men det blir nog svårt. Tyvärr är det ju ett antal andra positiva o konstruktiva som också tröttnat och inte ids skriva här längre. Men men. Nu laddar jag för tre friska poäng i em. Ha det bra ! Vad skönt
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 6, 2010 15:05:43 GMT 1
eller tar en timeout pga att forumet känns så destruktivt för närvarande. Några få med, som det verkar, stort behov av förlöjliga framförallt ledare i KHK dominerar numera i forumet Sen hjälper det inte att HF, Joewson med flera försöker hålla en hög nivå. Man önskar att man kunde göra som Sverker o JJB bl.a. dvs helt sluta skriva här. Men det blir nog svårt. Tyvärr är det ju ett antal andra positiva o konstruktiva som också tröttnat och inte ids skriva här längre. Men men. Nu laddar jag för tre friska poäng i em. Ha det bra ! Vad skönt Pusta inte ut än. Den timeouten sträcker sig nog inte längre än till 19.00 i kväll.
|
|
|
Post by Brutus on Jan 6, 2010 23:17:26 GMT 1
Pusta inte ut än. Den timeouten sträcker sig nog inte längre än till 19.00 i kväll. Hts, Time.. Va blir nästa namn? Eller vänta nu.. Just det ja, han har ingen egen åsikt.. han ska bara ha sista ordet jämnt.. Kanske därför han har flest inlägg på detta forum & säkert flera andra.. Hoppas nu att han har J-vm inspelat & studerar dessa matcher o lag. Där är framtiden & vad hockey kommer att utvecklas till inte bara i usa & can.( dom är redan nu ljusår före sverige) utan även här hemma så småningom. Går det att lära en gammal hund att sitta? ;D
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 7, 2010 8:59:05 GMT 1
Pusta inte ut än. Den timeouten sträcker sig nog inte längre än till 19.00 i kväll. Hts, Time.. Va blir nästa namn? Eller vänta nu.. Just det ja, han har ingen egen åsikt.. han ska bara ha sista ordet jämnt.. Kanske därför han har flest inlägg på detta forum & säkert flera andra.. Hoppas nu att han har J-vm inspelat & studerar dessa matcher o lag. Där är framtiden & vad hockey kommer att utvecklas till inte bara i usa & can.( dom är redan nu ljusår före sverige) utan även här hemma så småningom. Går det att lära en gammal hund att sitta? ;D Jens och kraftwerk också. Sen hade han ett låtsaskompisnick som höll med hans andra nick för att han inte skulle känna sig ensam, men jag kommer inte ihåg det namnet. Jag tror att nästa nick blir ett försök att vara lite inkognito, typ "Laxen"eller "Tigern". Times nästa skepnad känns mer spännande än fort.serien.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 7, 2010 9:28:46 GMT 1
Redan tillbaks...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 10, 2010 22:07:17 GMT 1
... för att jag ska inta bingen, jobba imorgon vettu. Dock så lämnar jag inte för gott!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 24, 2010 18:48:14 GMT 1
Ingen anna som tänker lämna för stunden??
|
|