|
Post by gretsky on Feb 10, 2009 6:39:47 GMT 1
Om nu, låt oss säga 5-6 stycken vill prata silly season. vad kan hända om ni låter dom trådarna vara öppna? händer det nåt fruktansvärt som att hela forumet rasar samman? ni som inte vill läsa silly nu, kan ni ändå inte hålla er borta tills säsongen är slut? vad är ni för människor som har hand om forumet? jobbar ni som överförmyndare?
ja det blev nåra frågor där som jag hoppas få svar på.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 10, 2009 9:25:30 GMT 1
bara en kan väl svara på detta...
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 10, 2009 10:12:27 GMT 1
Aj,aj,aj.... Du skulle nog startat denna tråden någon annan stans (ex under A-team). Här under silly så låser man tydligen allting nu för tiden medan man under andra rubriker får disskutera angående enskilda spelare utan problem Får inte ihop dom här överfömyndigande dumheterna riktigt.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 10, 2009 15:00:29 GMT 1
nu är det så att ni är medlemmar i ett forum som en privatperson står för, så gilla läget eller fixa ett eget
|
|
|
Post by gretsky on Feb 10, 2009 15:24:20 GMT 1
nu är det så att ni är medlemmar i ett forum som en privatperson står för, så gilla läget eller fixa ett eget Ja hade jag kunnat hade jag startat ett eget. där hade alla fått säga sitt utom personliga påhopp förstås. hade någon velat prata silly hade dom fått göra så. med andra ord, jag hade inte bestämt vad andra ska skriva i för trådar. men som sagt, jag vet inte hur man gör så jag får väl hålla mej till andra lags forum och bara titta in här nån gång för att se om man får skriva var man vill.
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 10, 2009 17:25:48 GMT 1
Fan vilket tjat om silly hela tiden
|
|
|
Post by sollet on Feb 10, 2009 17:36:33 GMT 1
Fan vilket tjat om silly hela tiden kanske därför som det heter silly
|
|
|
Post by gretsky on Feb 10, 2009 17:48:07 GMT 1
Fan vilket tjat om silly hela tiden Du har en jobbig tid nu ser jag. silly silly silly silly silly silly silly silly silly silly silly silly
|
|
|
Post by mannen on Feb 10, 2009 17:53:39 GMT 1
Fan vilket tjat om silly hela tiden Du har en jobbig tid nu ser jag. silly silly silly silly silly silly silly silly silly silly silly silly du med märker jag
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 10, 2009 18:02:37 GMT 1
Alla dårar som tillbringar tid här, är nog rejält silly...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 10, 2009 18:21:41 GMT 1
Alla dårar som tillbringar tid här, är nog rejält silly... Absolut. Ibland undrar man varför man överhuvutaget loggar in här. Men det är väl hockeyinytresset kanske ...
|
|
|
Post by benderman on Feb 10, 2009 21:05:11 GMT 1
Först var jag emot Järnbyxans beslut om att låsa trådar om silly season men nu i efterhand kan jag hålla med honom. Säsongen är snart slut.......vi kan väl behärska oss några dagar till.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 12:06:36 GMT 1
Har svårt att se mig som en "överförmyndare" pga. att jag anser att vi kan vänta med sillyseason till att serien är färdigspelad?
Sedan här det även varit lite gnäll pga. att trådar har låsts och rensats i "censur" som vissa kallar det. Finns det två som handlar om samma sak så är det klart att man kan låsa en av dem. Ex. denna tråd som handlar om forumet vilket det finns redan en av. Försök se om det redan finns en tråd som handla om ämnet innan ni startar en ny. Sedan att det rensas i trånarna när det börjar att spåra ur är väl inte heller något överförmyderi eller någon form av censur håller till ämnet så blir era posts kvar?
|
|