|
Post by Sverker on Feb 11, 2009 22:12:37 GMT 1
Tycker det tas bort inlägg hur som helst på detta forumet. Vad beror det på? Om det är personangrepp förstår jag, men en hyllning till att laget klarat nytt kontrakt i tråden KIK - KHK fattar jag inte! Skulle alla inlägg som inte har med matchen att göra tas bort, borde massor av inlägg raderas där! Det får inte vara godtyckligt från moderatorers sida att ta bort inlägg för att man inte sympatiserar med den som skriver!
För mig finn bara en moderator värt namnet här och det är HF.
Ett tips till er moderatorer, skicka PM till de personer vars inlägg ni tar bort och motivera varför.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 22:28:48 GMT 1
Ä du verkligen säker på att någon har raderat ett inlägg med en "till att laget klarat nytt kontrakt i tråden KIK - KHK".
Har väldig svårt att se att någon skulle radera ett sådant inlägg, är du riktigt säker på att ditt inlägg blev postat, jag har själv haft lite problem med forumet (typ loggat ur och varit väldigt slött) ikväll?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 12, 2009 8:01:25 GMT 1
Jadu Sverker, varken jag eller IP har tagit bort något inlägg så då återstår bara HF! Eller så har det inte tagits bort nåt inlägg och då är en ursäkt helt ok!
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2009 8:02:03 GMT 1
Kan nog vara så att ditt meddelande inte kom fram för jag har inte raderat något.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 12, 2009 8:22:50 GMT 1
Jag läste det efter att jag postat det!? Ok har det försvunnit i cyberrymden av sig självt, ber jag om ursäkt.
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2009 10:40:42 GMT 1
För mig finn bara en moderator värt namnet här och det är HF. . haha du skulle bara våga skriva nåt annat... ;D Har gått igenom loggen och inget inlägg från dig blev raderat under gårdagen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 12, 2009 14:22:15 GMT 1
Tycker det tas bort inlägg hur som helst på detta forumet. Vad beror det på? Om det är personangrepp förstår jag, men en hyllning till att laget klarat nytt kontrakt i tråden KIK - KHK fattar jag inte! Skulle alla inlägg som inte har med matchen att göra tas bort, borde massor av inlägg raderas där! Det får inte vara godtyckligt från moderatorers sida att ta bort inlägg för att man inte sympatiserar med den som skriver! För mig finn bara en moderator värt namnet här och det är HF. Ett tips till er moderatorer, skicka PM till de personer vars inlägg ni tar bort och motivera varför. Ett tips till sverker, var säker på att du har rätt innan du börjar att anklaga moderatorerna för att ha raderat inlägg.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 1, 2009 11:15:54 GMT 1
Såg att någon hade en "warning level 25%" är detta något ni moderatorer har lagt in eller är det bara en bild någon har lagt in på skoj?
|
|
|
Post by HF on Oct 1, 2009 11:45:38 GMT 1
Nä la in det på test.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 1, 2009 12:01:42 GMT 1
4 varningar sen åker man ut ifrån forumet eller?
|
|
|
Post by HF on Oct 1, 2009 17:08:02 GMT 1
4 varningar sen åker man ut ifrån forumet eller? Lite beroende på hur illa man skriver. Att varningen syns är ju mest för min skull...är ju några att hålla reda på
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 2, 2009 11:05:35 GMT 1
4 varningar sen åker man ut ifrån forumet eller? Lite beroende på hur illa man skriver. Att varningen syns är ju mest för min skull...är ju några att hålla reda på Tur man inte sällat sig till den skaran ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 2, 2009 11:33:01 GMT 1
Var syns dessa varningar?
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 2, 2009 13:06:59 GMT 1
Under Din status....
Exempel:
KHK-supporter ***** Warning Level - 25%