|
Post by mace on Mar 16, 2009 18:35:36 GMT 1
Tycker att Jimmie förtjänar en egen tråd.
Jag tycker inte att Jimmie har lyckats riktigt så som jag ville denna säsongen ändå.
När han var i Oskarshamn hade han en roll som passade han perfekt, varför har han inte den rollen här? Någon som vet?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 16, 2009 18:47:13 GMT 1
För att vi har Micke som tränare. Såg ni bilden på storfiskaren i tidningen idag?
|
|
|
Post by Joewson on Mar 16, 2009 18:57:25 GMT 1
Tycker att Jimmie är seriens bästa sargspelare. Väldigt sällan han inte kommer ut med pucken under kontroll i sargduellerna.
|
|
|
Post by HF on Mar 16, 2009 19:02:32 GMT 1
Tycker att Jimmie är seriens bästa sargspelare. Väldigt sällan han inte kommer ut med pucken under kontroll i sargduellerna. Ja det är helt sjuk, men han har en överman i serien. I nästan varje duell skogen och J.S har haft så har skogen kommit ut med pucken.
|
|
|
Post by Joewson on Mar 16, 2009 19:07:15 GMT 1
Han och Skoog hatar varandra... Det märktes tydligt i första träningsmatchen. Jimmie kanske bara ville vara snäll och låta Skoog låna pucken lite?
|
|
|
Post by wolger on Mar 16, 2009 19:12:21 GMT 1
Tycker att Jimmie förtjänar en egen tråd. Jag tycker inte att Jimmie har lyckats riktigt så som jag ville denna säsongen ändå. När han var i Oskarshamn hade han en roll som passade han perfekt, varför har han inte den rollen här? Någon som vet? Vad hade han för roll i Oskarshamn?
|
|
|
Post by mace on Mar 16, 2009 19:55:45 GMT 1
Ironpants: Ja, det är verkligen för att vi har Micke som tränare.
Jag håller med dig Joewson om att han är riktigt bra vid sargen.
|
|
|
Post by mace on Mar 16, 2009 19:57:57 GMT 1
Tycker att Jimmie förtjänar en egen tråd. Jag tycker inte att Jimmie har lyckats riktigt så som jag ville denna säsongen ändå. När han var i Oskarshamn hade han en roll som passade han perfekt, varför har han inte den rollen här? Någon som vet? Vad hade han för roll i Oskarshamn? Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det är stor skillnad på spelsättet i IKO och nu. Kan någon annan förklara för wolger?
|
|
|
Post by benderman on Mar 16, 2009 20:15:39 GMT 1
Jimmie är KHKs hjärta.....inte hjärna.......HJÄRTA!!! Bara ös på Jimmie.....
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 29, 2009 17:30:23 GMT 1
Sorgligt...
|
|
|
Post by Ekis on Oct 29, 2009 17:37:17 GMT 1
Jäkligt trist med lagets "dynamo"! Det finns säkert folk i Jimmies närhet som läser här...så därför...: Hoppas din rehab går bra #77, ser fram mot en bejublad comeback!!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 29, 2009 17:44:23 GMT 1
Hoppas det går fort Jimma... fan vi behöver dig!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 29, 2009 17:47:01 GMT 1
Krya på dig Jimmie .
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 29, 2009 17:50:47 GMT 1
Jäkligt trist med lagets "dynamo"! Det finns säkert folk i Jimmies närhet som läser här...så därför...: Hoppas din rehab går bra #77, ser fram mot en bejublad comeback!!! Det vad den mest klockrena kommentaren jag läst om Jimmie. "lagets dynamo" Är övertygad om att någon annan kliver fram nu. Det är så det funkar. Jimmies speltid går ju nu till någon annan i laget. Det är väl ingen som kommer att axla hans roll direkt men med samma speltid finns ju nu möjligheten för någon annan att få ett lyft. Kanske är det dags för Ringo?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 29, 2009 17:51:32 GMT 1
Med Jimmas inställning och hjärta så komer han tillbaka, mer sugen än någonsin!
|
|