|
Post by #72 Foppa on Oct 29, 2009 18:38:22 GMT 1
Fahlander bloggar; Jimmie Svensson i Karlskrona åkte på en otäck skada i matchen mot Kungälv, men det verkar som han klarat sig lindrigt undan ändå. Operation blir det, men enligt läkarna så kan det kanske räcka med fyra veckors frånvaro. Tar lite tid att komma igång efter det, men till början av januari ska han vara helt fit for fight. Förbannad otur med skadorna i KHK
|
|
|
Post by Zäta on Oct 29, 2009 18:44:38 GMT 1
Tycker att Jimmie förtjänar en egen tråd. Jag tycker inte att Jimmie har lyckats riktigt så som jag ville denna säsongen ändå. När han var i Oskarshamn hade han en roll som passade han perfekt, varför har han inte den rollen här? Någon som vet? Tycker att Jimma varit en av våra bästa spelare hitills...........
|
|
|
Post by stolpeut on Oct 29, 2009 19:03:24 GMT 1
Han klarar nog av att spela med gips Krya på dig Jimmie!
|
|
|
Post by dragskott on Oct 29, 2009 23:14:45 GMT 1
Krya på dig Jimmy!
Hoippas vi få se dig på isen efter nyår!
|
|
|
Post by korpen on Oct 30, 2009 1:14:38 GMT 1
Aj det var otäckt på isen i onsdags. Hoppas Jimmie kryar på sig mina tankar är hos dig och din familj. Svårt att se KHK utan Jimmie på isen. En riktig Grovjobbare är vad han är. Som en gammal Karlskrona Hockey supporter så har man sett många spelare men det är svårt att hitta en motsvarighet till Jimmie även om andra är bra på sitt sätt.
|
|
|
Post by time on Oct 30, 2009 8:59:20 GMT 1
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 30, 2009 9:46:32 GMT 1
Hoppas det läker ordentligt så att han inte får en "Foppa-fot"
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 30, 2009 10:35:50 GMT 1
Krya på dig Jimma.... vi behöver dig på isen
|
|
|
Post by HF on Oct 30, 2009 12:22:12 GMT 1
Aj det var otäckt på isen i onsdags. Hoppas Jimmie kryar på sig mina tankar är hos dig och din familj. Svårt att se KHK utan Jimmie på isen. En riktig Grovjobbare är vad han är. Som en gammal Karlskrona Hockey supporter så har man sett många spelare men det är svårt att hitta en motsvarighet till Jimmie även om andra är bra på sitt sätt. Den jag kommer att tänka på är Kenny Karlsson för 13-15 år sedan. Annan division, javisst, men samma hjärta!! Dock så gick det att rulla en medicinboll mellan Kennys ben fastän fötterna var ihop. Riktigt så hjulbent är inte Jimmie...
|
|
|
Post by KHKiAllsvenskan on Oct 30, 2009 13:22:03 GMT 1
De enda alternativen/ersättare till Jimmie i hockeysverige är: Kåberg, Ledin och Jämtin. Tror inte dessa herrar är intresserade av Div 1 spel. Jimmie håller samma klass som dessa i rätt omgivning. Han är helt klart KHK:s viktigaste spelare.
Krya på dig Jimmie, du är redan saknad.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 16, 2009 9:19:07 GMT 1
|
|
|
Post by csektionen on Dec 16, 2009 9:28:16 GMT 1
F-N vad jag saknar Jimmy!! Längtar redan till den dagen han beträder isen igen. Hade fler haft samma hjärta som Jimmy hade det inte behövt vara spännande ikväll!
Kämpa på Jimmy!!
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 16, 2009 9:30:39 GMT 1
Kan bara instämma! Hans enorma fighter hjärta är saknat på isen... Hoppas att åter få se #77 in Action igen.
|
|
|
Post by Rocket on Dec 16, 2009 15:57:47 GMT 1
Kul att Jimmy är påväg tillbaka. Kan bara instämma tänk om alla spelarna i laget hade hans fighting spirit. Så sugen som han är på att spela så tror jag att han kommer att kunna lyfta hela laget med sin kämparglädje och jävlar anamma. En riktig vitamininjektion helt enkelt !!!!!!!!!!! Han kommer att vara otroligt viktig oavsett om det blir A1 eller fortsättningserien.
|
|
|
Post by Rocket on Dec 29, 2009 23:20:59 GMT 1
|
|