|
Post by Talmannen on Mar 24, 2009 23:54:36 GMT 1
Ikväll är det premiär borta på talmannen.blogg.se, kom in och hälsa så lovar jag att bjuda både på det ena och det andra.
Ni kommer inte att bli besvikna!
Det första (glödheta) nyförvärvet har redan avslöjats...Fortsättning följer!
|
|
|
Post by hoxha on Mar 25, 2009 0:22:21 GMT 1
Stämmer det så är det bra, men ryktet har gått ett tag!!
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 25, 2009 0:35:25 GMT 1
Stämmer det så är det bra, men ryktet har gått ett tag!! Ibland kan det faktiskt ligga lite sanning bakom ett rykte även på vårt forum
|
|
|
Post by hoxha on Mar 25, 2009 0:37:10 GMT 1
Stämmer det så är det bra, men ryktet har gått ett tag!! Ibland kan det faktiskt ligga lite sanning bakom ett rykte även på vårt forum Än så länge vet vi inte om talmannen talar med kluven tunga, det ger sig.. ;D
|
|
|
Post by time on Mar 25, 2009 8:34:53 GMT 1
Ikväll är det premiär borta på talmannen.blogg.se, kom in och hälsa så lovar jag att bjuda både på det ena och det andra.
Ni kommer inte att bli besvikna!
Det första (glödheta) nyförvärvet har redan avslöjats...Fortsättning följer! FEL TRÅD finns redan en tråd om bloggar Du verkar orolig att ditt budskap inte gått fram Kanske läge att köpa en reklamplats på khk.se också?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2009 9:23:05 GMT 1
Hur kan det vara fel tråd? Möjligtvis en onödig tråd, men inte fel.
|
|
|
Post by time on Mar 25, 2009 9:28:38 GMT 1
Hur kan det vara fel tråd? Möjligtvis en onödig tråd, men inte fel. Du har rätt som vanligt. ;D Men utgår från att tråden flyttas in under ord bloggtråden. Sånt brukar de ju vara noga med annars
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2009 9:30:49 GMT 1
Hur kan det vara fel tråd? Möjligtvis en onödig tråd, men inte fel. Du har rätt som vanligt. ;D Men utgår från att tråden flyttas in under ord bloggtråden. Sånt brukar de ju vara noga med annars Varför? Då skulle alla individuella spelartrådar flyttas in under truppen?
|
|
|
Post by time on Mar 25, 2009 9:33:11 GMT 1
Du har rätt som vanligt. ;D Men utgår från att tråden flyttas in under ord bloggtråden. Sånt brukar de ju vara noga med annars Varför? Då skulle alla individuella spelartrådar flyttas in under truppen? Varför då? alla tillhör inte truppen
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2009 9:38:19 GMT 1
Varför? Då skulle alla individuella spelartrådar flyttas in under truppen? Varför då? alla tillhör inte truppen Du har rätt som vanligt Jag är bara trött, grinig och tjurig så här på morgonkvisten...
|
|
|
Post by time on Mar 25, 2009 9:41:05 GMT 1
Varför då? alla tillhör inte truppen Du har rätt som vanligt Jag är bara trött, grinig och tjurig så här på morgonkvisten... aha uppfattade dig som på skojhumör
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2009 9:45:54 GMT 1
Du har rätt som vanligt Jag är bara trött, grinig och tjurig så här på morgonkvisten... aha uppfattade dig som på skojhumör Det här är ett ishockeyforum! Allvarliga grejor. Inte ett ställe för skoj, trams, flams och skämt!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 25, 2009 19:14:30 GMT 1
Hur kan det vara fel tråd? Möjligtvis en onödig tråd, men inte fel. Du har rätt som vanligt. ;D Men utgår från att tråden flyttas in under ord bloggtråden. Sånt brukar de ju vara noga med annars Vakthavande forumpolis igen? Blir mycket övertid för dig va?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 25, 2009 19:41:33 GMT 1
Skulle du inte vara steget före käre talmannen? När det gäller Belin så var du snarare steget efter!
|
|