|
Post by Teddybear on Feb 15, 2007 16:11:14 GMT 1
Jag tror playoffet blir tuffare än kvalserien . Är också inne på din linje...
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 15, 2007 22:07:39 GMT 1
word!
|
|
|
Post by raspen on Feb 15, 2007 22:08:07 GMT 1
just nu är det väll Nittorps IK vi ska möta eller?
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 16, 2007 8:43:03 GMT 1
just nu Är det till Nittorp KHK får åka 28/2 japp
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 16, 2007 8:45:53 GMT 1
Jag tror playoffet blir tuffare än kvalserien . Så bra då. Detta innebär ju att om KHK klarar playoff 1 och 2, så är saken biff Själv har jag svårt att bedöma om playofflagen i div2 södra A är bättre än de vi ev får möta i en kvalserie
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 16, 2007 8:46:04 GMT 1
5 Grästorps IK 6 Nittorps IK 7 Tibro IK 8 Vänersborgs HC
Någon av dessa fyra blir det... men jämt är det... 4 pinnar kvar o lira om. o inget är klart!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 16, 2007 8:47:11 GMT 1
5 Grästorps IK 6 Nittorps IK 7 Tibro IK 8 Vänersborgs HC Någon av dessa fyra blir det... men jämt är det... 4 pinnar kvar o lira om. o inget är klart! Svårt för Per/Laron/Tobbe att åka och scouta i detta läge
|
|
|
Post by Peter on Feb 16, 2007 9:17:29 GMT 1
just nu Är det till Nittorp KHK får åka 28/2 japp Det blir med blandade känslor för en annan ifall vi möter Nittorp...rötterna går aldrig ur.
|
|
pens
Björnligan
|
Post by pens on Feb 16, 2007 9:25:51 GMT 1
Jonstorp vill ner i tvån , Tyringe har ekonomiska problem och även om dom skulle bli etta aller tvåa i kvalserien så är risken stor att dom inte har ekonomi att spela i ettan nästa sässong , kanske till och med en KK i sommar när inga pengar trillar in från cafeterior och parkering. Så jag tror att skulle KHK bli trea i kvalserien (om vi nu kommer dit) så är sannorlikheten stor att man spelar DIV 1 hockey nästa år........... Jag ser playoff två som svåraste omgången , där möter man ju ett vinnande lag .
|
|
|
Post by clipping on Feb 16, 2007 18:01:34 GMT 1
5 Grästorps IK 6 Nittorps IK 7 Tibro IK 8 Vänersborgs HC Någon av dessa fyra blir det... men jämt är det... 4 pinnar kvar o lira om. o inget är klart! Svårt för Per/Laron/Tobbe att åka och scouta i detta läge kanske per skickar farsan...han har väl inget tränaruppdrag längre...å han bor väl i de trakterna i västergötland?
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 16, 2007 18:49:49 GMT 1
Jonstorp vill ner i tvån , Tyringe har ekonomiska problem och även om dom skulle bli etta aller tvåa i kvalserien så är risken stor att dom inte har ekonomi att spela i ettan nästa sässong , kanske till och med en KK i sommar när inga pengar trillar in från cafeterior och parkering. Så jag tror att skulle KHK bli trea i kvalserien (om vi nu kommer dit) så är sannorlikheten stor att man spelar DIV 1 hockey nästa år........... Jag ser playoff två som svåraste omgången , där möter man ju ett vinnande lag . Tyringe har ju redat ut den värsta krisen nu, och de går inte ner i tvåan om de inte måste.
|
|
|
Post by dicanio on Feb 16, 2007 22:56:34 GMT 1
Detta blir riktigt tufft!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 17, 2007 9:01:23 GMT 1
Jonstorp vill ner i tvån , Tyringe har ekonomiska problem och även om dom skulle bli etta aller tvåa i kvalserien så är risken stor att dom inte har ekonomi att spela i ettan nästa sässong , kanske till och med en KK i sommar när inga pengar trillar in från cafeterior och parkering. Så jag tror att skulle KHK bli trea i kvalserien (om vi nu kommer dit) så är sannorlikheten stor att man spelar DIV 1 hockey nästa år........... Jag ser playoff två som svåraste omgången , där möter man ju ett vinnande lag . Tyringe har ju redat ut den värsta krisen nu, och de går inte ner i tvåan om de inte måste. Precis
|
|
pens
Björnligan
|
Post by pens on Feb 17, 2007 18:05:22 GMT 1
ANG.Tyringe , löner och så vidare skall betalas i sommar också,det var det jag menade......... att man klarar det nu när det spelas hockey är väll en sak ? men precis som det var här i klubben (KIK) ser jag det som svårt att få nya sponsorer att pytsa in pengar till gamla synder.
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 19, 2007 13:44:55 GMT 1
Stort intresse för biljetter på kansliet id!!
|
|