|
Post by Jason on Feb 19, 2007 14:09:01 GMT 1
Har redan bokat mina 2 platser...
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 19, 2007 14:13:16 GMT 1
Har redan bokat mina 2 platser... Ja jo visst gjorde jag likaså! Nu ska halljävlen fyllas!
|
|
|
Post by HF on Feb 19, 2007 15:53:31 GMT 1
ANG.Tyringe , löner och så vidare skall betalas i sommar också,det var det jag menade......... att man klarar det nu när det spelas hockey är väll en sak ? men precis som det var här i klubben (KIK) ser jag det som svårt att få nya sponsorer att pytsa in pengar till gamla synder. hockeyspelare på den nivån brukar inte ha lön under sommaren väl, utan från aug till april.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 19, 2007 16:22:39 GMT 1
ANG.Tyringe , löner och så vidare skall betalas i sommar också,det var det jag menade......... att man klarar det nu när det spelas hockey är väll en sak ? men precis som det var här i klubben (KIK) ser jag det som svårt att få nya sponsorer att pytsa in pengar till gamla synder. hockeyspelare på den nivån brukar inte ha lön under sommaren väl, utan från aug till april. Tyringes ek. problem kanske beror på att de haft det ...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 19, 2007 21:02:45 GMT 1
Nu är bara frågan vilka vi får möta
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 19, 2007 21:16:44 GMT 1
Har redan bokat mina 2 platser... Ja jo visst gjorde jag likaså! Nu ska halljävlen fyllas! Han väntar nog till säsongen är slut
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 19, 2007 21:25:08 GMT 1
Ja jo visst gjorde jag likaså! Nu ska halljävlen fyllas! Han väntar nog till säsongen är slut Där var du snabb!(lika snabb som ... Ja ni vet vem!!)
|
|
|
Post by roland on Feb 19, 2007 21:33:18 GMT 1
Var är johan svensson?? varför spelar han inte? om tanken är han ska vila sig iform till playoff, så borde han väl ändå stå några om dom sista matcherna?! är karln sjuk, eller ska han lämna klubben?
andre jönsson!! men tanke på den defensiv som visats upp i år bör han spela back i playoff/kval.
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 19, 2007 21:42:07 GMT 1
Var är johan svensson?? varför spelar han inte? om tanken är han ska vila sig iform till playoff, så borde han väl ändå stå några om dom sista matcherna?! är karln sjuk, eller ska han lämna klubben? andre jönsson!! men tanke på den defensiv som visats upp i år bör han spela back i playoff/kval. J Svensson har haft halsfluss men e snart tebax!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 19, 2007 22:39:46 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 20, 2007 9:09:55 GMT 1
Jonstorp vill ner i tvån , Tyringe har ekonomiska problem och även om dom skulle bli etta aller tvåa i kvalserien så är risken stor att dom inte har ekonomi att spela i ettan nästa sässong , kanske till och med en KK i sommar när inga pengar trillar in från cafeterior och parkering. Så jag tror att skulle KHK bli trea i kvalserien (om vi nu kommer dit) så är sannorlikheten stor att man spelar DIV 1 hockey nästa år........... Jag ser playoff två som svåraste omgången , där möter man ju ett vinnande lag . OM KHK skulle gå ända till kvalserien så är det väl inte självklart att man hamnar med Tyringe o Jonstorp
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 20, 2007 12:36:50 GMT 1
Jonstorp vill ner i tvån , Tyringe har ekonomiska problem och även om dom skulle bli etta aller tvåa i kvalserien så är risken stor att dom inte har ekonomi att spela i ettan nästa sässong , kanske till och med en KK i sommar när inga pengar trillar in från cafeterior och parkering. Så jag tror att skulle KHK bli trea i kvalserien (om vi nu kommer dit) så är sannorlikheten stor att man spelar DIV 1 hockey nästa år........... Jag ser playoff två som svåraste omgången , där möter man ju ett vinnande lag . OM KHK skulle gå ända till kvalserien så är det väl inte självklart att man hamnar med Tyringe o Jonstorp Det är väl högst sannolikt med tanke på att det är geografisk uppdelning.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 20, 2007 13:03:32 GMT 1
OM KHK skulle gå ända till kvalserien så är det väl inte självklart att man hamnar med Tyringe o Jonstorp Det är väl högst sannolikt med tanke på att det är geografisk uppdelning. Men vad händer om KHK, KRIF och HHK blir de tre lag som tar sig vidare genon playoff1 och playoff2 ? Är det då inte minst lika "självklart" att HHK o KRIF hamnar med Tyringe o Jonstorp ?
|
|
|
Post by lawless on Feb 20, 2007 16:09:15 GMT 1
Väldigt bra fråga... Trodde det va 5 lag i kvalserien....
|
|
|
Post by pekka on Feb 20, 2007 18:48:55 GMT 1
Ang Tyringe så kan man kanske undra hur truppen ser ut efter den här säsongen, spelarflykten kan bli stor om det blir Konkurs i sommar
|
|