|
Post by kraftwerk on Mar 2, 2006 10:21:16 GMT 1
klippt från Landskrona hemsida ----------- Vi kan också konstatera att Åstorp är det tredje och sista laget som gör Karlskrona, Lund och Glimma (div 2) sällskap i kvalet till 2:an. Diö som hade allt i egna händer förlorade mot Limhamn och missade därmed kvalspelet. Vi önskar de fyra lagen lycka till och må bästa lag vinna (dvs Lund som tagit full pott mot oss i år...)
|
|
|
Post by newman on Mar 2, 2006 10:56:47 GMT 1
-- off bonnjävlar!
|
|
|
Post by pirre on Mar 2, 2006 11:00:53 GMT 1
men NM vilka ord du använder
|
|
|
Post by newman on Mar 2, 2006 14:24:33 GMT 1
Jag önskar ingen ur vår serie, men jag kan ändå inte låta bli att både hoppas och önska att Karlskrona blir de som tar steget upp.
Då tänker jag närmast på att vi troligen kommer få en match med mycket publik, om de blir lottade i vår serie.
Vi såg ju kvalet förra säsongen då de kom med 3-4 bussar med supportrar. Det är ju precis det vi behöver i Kalmar. Ett lag som drar publik och hjälper oss få igång den svårtflirtade Kalmarpubliken.
Jag kan inte låta bli att nämna att på seriefinalen mellan Karlskrona och Lund så fanns det 1 200 personer på läktaren i en div 3 match.
Jag gläds verkligen med Karlskrona, men helt klart så blir jag lite avundsjuk. Ni förstår, Tänk om vi……….
från kalmars ordf.
|
|
|
Post by tanstari on Mar 2, 2006 14:39:06 GMT 1
måste säga att jag ser fram imott kalmar och krif derbyn nästa år då dessa lag verkligen tar fram döda instinkten i mig ;D ;D
|
|
|
Post by pirre on Mar 2, 2006 14:42:40 GMT 1
måste säga att jag ser fram imott kalmar och krif derbyn nästa år då dessa lag verkligen tar fram döda instinkten i mig ;D ;D Får döpa om dig till Trashfrog ;D
|
|
|
Post by tanstari on Mar 2, 2006 14:44:20 GMT 1
måste säga att jag ser fram imott kalmar och krif derbyn nästa år då dessa lag verkligen tar fram döda instinkten i mig ;D ;D Får döpa om dig till Trashfrog ;D eller trashmaker ;D
|
|
|
Post by HF on Mar 2, 2006 19:54:19 GMT 1
Jag önskar ingen ur vår serie, men jag kan ändå inte låta bli att både hoppas och önska att Karlskrona blir de som tar steget upp. Då tänker jag närmast på att vi troligen kommer få en match med mycket publik, om de blir lottade i vår serie. Vi såg ju kvalet förra säsongen då de kom med 3-4 bussar med supportrar. Det är ju precis det vi behöver i Kalmar. Ett lag som drar publik och hjälper oss få igång den svårtflirtade Kalmarpubliken. Jag kan inte låta bli att nämna att på seriefinalen mellan Karlskrona och Lund så fanns det 1 200 personer på läktaren i en div 3 match. Jag gläds verkligen med Karlskrona, men helt klart så blir jag lite avundsjuk. Ni förstår, Tänk om vi………. från kalmars ordf. var det detta du skrev innan du började "gala" på skolan idag
|
|
|
Post by newman on Mar 2, 2006 20:16:17 GMT 1
Jag önskar ingen ur vår serie, men jag kan ändå inte låta bli att både hoppas och önska att Karlskrona blir de som tar steget upp. Då tänker jag närmast på att vi troligen kommer få en match med mycket publik, om de blir lottade i vår serie. Vi såg ju kvalet förra säsongen då de kom med 3-4 bussar med supportrar. Det är ju precis det vi behöver i Kalmar. Ett lag som drar publik och hjälper oss få igång den svårtflirtade Kalmarpubliken. Jag kan inte låta bli att nämna att på seriefinalen mellan Karlskrona och Lund så fanns det 1 200 personer på läktaren i en div 3 match. Jag gläds verkligen med Karlskrona, men helt klart så blir jag lite avundsjuk. Ni förstår, Tänk om vi………. från kalmars ordf. var det detta du skrev innan du började "gala" på skolan idag nej.pirre har saxat in det. kul o träffas... du såg snått chockad ut. kul att träffas ott ice
|
|
|
Post by HF on Mar 2, 2006 20:37:12 GMT 1
var det detta du skrev innan du började "gala" på skolan idag nej.pirre har saxat in det. kul o träffas... du såg snått chockad ut. kul att träffas ott ice hade koll på dig men ville inte störa i surfandet på forumet, stod och funderade på vad det är för folk skolorna anställer nu för tiden...
|
|
|
Post by newman on Mar 3, 2006 8:49:02 GMT 1
nej.pirre har saxat in det. kul o träffas... du såg snått chockad ut. kul att träffas ott ice hade koll på dig men ville inte störa i surfandet på forumet, stod och funderade på vad det är för folk skolorna anställer nu för tiden... Visst. du höll ju på att göra i brallan ;D
|
|
|
Post by pirre on Mar 3, 2006 9:46:18 GMT 1
nej.pirre har saxat in det. kul o träffas... du såg snått chockad ut. kul att träffas ott ice hade koll på dig men ville inte störa i surfandet på forumet, stod och funderade på vad det är för folk skolorna anställer nu för tiden... Newman är inte anställd! han går där ;D
|
|
|
Post by newman on Mar 3, 2006 10:05:41 GMT 1
Evig student
|
|
|
Post by pirre on Mar 3, 2006 10:22:23 GMT 1
Tänlte skriva nått annat men .......... ;D
|
|
|
Post by HF on Mar 3, 2006 12:51:58 GMT 1
hade koll på dig men ville inte störa i surfandet på forumet, stod och funderade på vad det är för folk skolorna anställer nu för tiden... Newman är inte anställd! han går där ;D han och medgångslundgren får gå om alla klasser.
|
|