|
Post by kraftwerk on Mar 3, 2006 14:07:00 GMT 1
låter bra men jag har hört samma sak sen -95 Precis. Det krävs både pengar och en stark och större organisation
|
|
|
Post by pirre on Mar 3, 2006 14:14:23 GMT 1
låter bra men jag har hört samma sak sen -95 Precis. Det krävs både pengar och en stark och större organisation Pengar får de genom framgång i spelet som i sin tur ökar publikintäkter ökar sponsorintäckerna ökar spelarkvaliten osv ............
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 3, 2006 14:20:01 GMT 1
Precis. Det krävs både pengar och en stark och större organisation Pengar får de genom framgång i spelet som i sin tur ökar publikintäkter ökar sponsorintäckerna ökar spelarkvaliten osv ............ Men organisationen måste hänga med annars funkar det ej
|
|
|
Post by pirre on Mar 3, 2006 14:23:03 GMT 1
Pengar får de genom framgång i spelet som i sin tur ökar publikintäkter ökar sponsorintäckerna ökar spelarkvaliten osv ............ Men organisationen måste hänga med annars funkar det ej VA!!?? vad e det för fel på det gänget vi har idag?? ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 3, 2006 14:25:40 GMT 1
Men organisationen måste hänga med annars funkar det ej VA!!?? vad e det för fel på det gänget vi har idag?? ;D ;D Menade snarare att den behöver växa.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 11, 2006 15:46:41 GMT 1
Ifall vi går upp i tvåan detta året räknar jag med att det blir div ett hockey redan säsongen 2007-2008! Planen att vara ett topplag i ettan 2010 är realistisk , men jag spänner bågen lite högre än så! Säsongen 2012-2013 så kommer Karlskrona HK att spela SM-slutspel! SM -guldet kommer om 9-10 år! Laget nästa år blir grymt! Jag vet! Vi kommer att ha en besättning som skulle klara av att slåss i toppen av div ett (eller kanske även en mittenplats i allsvenskan). 5 "nyckelmatcher" kvar! Framtiden hänger på dessa!
|
|
|
Post by dicanio on Apr 3, 2007 10:43:24 GMT 1
Detta kommer ju gå helt åt skogen !!
|
|
|
Post by burt on Apr 3, 2007 10:45:16 GMT 1
Detta kommer ju gå helt åt skogen !! Instämmer med förgående talare
|
|
|
Post by dicanio on Apr 3, 2007 12:37:41 GMT 1
50 % med egna produkter kommer dom ju aldrig att kunna skrapa ihop. Man släpper ju inte ens fram någon ny nu när man spelar i div.2 . Hur ska det då se ut när man spelar i div.1 ? Clarre kommer säkert sluta nästa år och då är man en egen produkt förlorad till .
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2007 14:47:39 GMT 1
Har hela tiden "idiotförklarat" just den delen...självklart är det alltid ett mål att ha så många egna som möjligt....men det går ju inte att säga att man SKA ha si eller så... Det får väl framtiden utvisa.... F ö har det låtit så i minst tio år...och fortfarande är antalet egna produkter som är tillräckligt bra minimalt...har inte hänt ett smack i det avseendet....
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 3, 2007 19:38:40 GMT 1
Har hela tiden "idiotförklarat" just den delen...självklart är det alltid ett mål att ha så många egna som möjligt....men det går ju inte att säga att man SKA ha si eller så... Det får väl framtiden utvisa.... F ö har det låtit så i minst tio år...och fortfarande är antalet egna produkter som är tillräckligt bra minimalt...har inte hänt ett smack i det avseendet.... Kanske händer lite nu när Lövet kommer in i klubben.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2007 22:11:01 GMT 1
Kan väl hoppas på det...
|
|
|
Post by dicanio on Apr 3, 2007 22:37:02 GMT 1
Tyvär får ju inga chansen heller , men men !
ELIT 2010 är ju bara en löjlig grej att locka sponsorer med !
|
|
|
Post by charlie on Apr 3, 2007 22:43:49 GMT 1
Tyvär får ju inga chansen heller , men men ! ELIT 2010 är ju bara en löjlig grej att locka sponsorer med ! Ett av de mest idiotiska påståenden jag läst på forumet. Nej fel. Det mest korkade. Vet också att du inte kan ha läst hela ELIT2010 konceptet. Men jag håller med om att ambitionen med spelarfördelningne borde varit skriven på en väldigt mycket längre tid. Men signalen är tydlig.
|
|
|
Post by charlie on Apr 3, 2007 22:45:41 GMT 1
Har hela tiden "idiotförklarat" just den delen...självklart är det alltid ett mål att ha så många egna som möjligt....men det går ju inte att säga att man SKA ha si eller så... Det får väl framtiden utvisa.... F ö har det låtit så i minst tio år...och fortfarande är antalet egna produkter som är tillräckligt bra minimalt...har inte hänt ett smack i det avseendet.... Jo, faktiskt - i ett par års tid. De yngre lagen fylls på ordentligt. Björnligan - vår framtida elit - är en av de största söder om Jönköping.
|
|