|
Post by Lucas Lokatt on Apr 16, 2010 17:07:13 GMT 1
Jag bara längtar tills den dagen då TAIF går i KK, är det förbjudet? Då är vi 2......och sen ska den lilla Jonteskiten få äta jord. Fan vilken stor sopa han är. Vem är det???
|
|
|
Post by scarpino on Apr 16, 2010 17:12:09 GMT 1
Tror han menar sugröret!? Men att han är en sopa håller jag inte med om, han gör jävligt mycke för teif! Sen att han är ganska ung o gör lite onödiga uttalande spelar kvitta...
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 16, 2010 17:17:00 GMT 1
Tror han menar sugröret!? Men att han är en sopa håller jag inte med om, han gör jävligt mycke för teif! Sen att han är ganska ung o gör lite onödiga uttalande spelar kvitta... Sugröret? Hänger fortfarande inte med...
|
|
|
Post by sheriff on Apr 16, 2010 17:17:44 GMT 1
Tror han menar sugröret!? Men att han är en sopa håller jag inte med om, han gör jävligt mycke för teif! Sen att han är ganska ung o gör lite onödiga uttalande spelar kvitta... Quisling gjorde mycket för tyskarna.
|
|
|
Post by Joewson on Apr 16, 2010 17:22:38 GMT 1
Fahlander är inte någon kung som kan komma och göra precis som han vill, det tror jag alla förstår egentligen. Det Fahlander skrev var totalt onödigt och skapar bara en massa hat. Dags att växa upp lite är min personliga åsikt.
|
|
|
Post by korpen on Apr 16, 2010 17:38:46 GMT 1
Så du menar då alltså att du har rätt att ha en personlig åsikt men inte han?
Fahlander har lika stor rätt att säga och tycka vad han vill liksom du. För övrigt håller jag med han om Taif. Sedan har väl aldrig OIK och Taif gillat KHK så den såkallade fiendeskapen som du snackar om har knappast Fahlander skapat det har idioterna i småland och väst-blekinge gjort själva.
Många gånger har vi gett dem en öppen näve men ändå ska de jävlas. Löjligt helt enkelt. Så ja jag håller med Fahlander i det han sagt.
|
|
jonte
Nybörjare
|
Post by jonte on Apr 16, 2010 18:03:16 GMT 1
Då är vi 2......och sen ska den lilla Jonteskiten få äta jord. Fan vilken stor sopa han är. Vem är det??? Jag är Ordförande i Gröna Brigaden. Nice to meet ya'! Trevlig helg!
|
|
|
Post by Joewson on Apr 16, 2010 18:03:54 GMT 1
Så du menar då alltså att du har rätt att ha en personlig åsikt men inte han? Fahlander har lika stor rätt att säga och tycka vad han vill liksom du. För övrigt håller jag med han om Taif. Sedan har väl aldrig OIK och Taif gillat KHK så den såkallade fiendeskapen som du snackar om har knappast Fahlander skapat det har idioterna i småland och väst-blekinge gjort själva. Många gånger har vi gett dem en öppen näve men ändå ska de jävlas. Löjligt helt enkelt. Så ja jag håller med Fahlander i det han sagt. Inte när man är en offentlig person och Fahlander har INTE bara sig själv att tänka på, vad jag säger på ett forum drabbar inte någon förutom mig själv men det Fahlander fortsätter tjata om drabbar fler än bara han själv. Det är rätt stor skillnad, eller hur?
|
|
|
Post by happygilmore on Apr 16, 2010 18:07:08 GMT 1
Fahlander är inte någon kung som kan komma och göra precis som han vill, det tror jag alla förstår egentligen. Det Fahlander skrev var totalt onödigt och skapar bara en massa hat. Dags att växa upp lite är min personliga åsikt. Håller med om att det var onödigt. Man måste tänka lite på vad man skriver. Helt okej att hålla på att småjävlas mellan klubbarna men det som händer nu är helt fel.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 16, 2010 18:29:24 GMT 1
Tycke att Fahlander är en skön typ som säger vad fan han vill när han vill.
Håller dock med skribenter här ovan. Att har han något på TAIF så är det dags att klämma åt dem snart inte bara hota att göra det. Och i så fall lär han nog inte presentera sina "bevis" på något forum/blogg utan det blir i så fall till någon myndighet eller organsiation.
|
|
|
Post by jipe on Apr 16, 2010 18:35:54 GMT 1
Ja det hade väl varit bäst om allt hade blivit utrett... både för Taif o Fahlanders skull. Har Taif rent mjöl i påsen denna gången så har man väl inget o dölja o då kan Fahlander koncentrera sig på Örebro o KHK ...men det kanske finns en risk att Fahlander har rätt
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 16, 2010 18:43:45 GMT 1
"Stripes on the tiger dont wash away"
|
|
|
Post by korpen on Apr 16, 2010 21:13:15 GMT 1
Så du menar då alltså att du har rätt att ha en personlig åsikt men inte han? Fahlander har lika stor rätt att säga och tycka vad han vill liksom du. För övrigt håller jag med han om Taif. Sedan har väl aldrig OIK och Taif gillat KHK så den såkallade fiendeskapen som du snackar om har knappast Fahlander skapat det har idioterna i småland och väst-blekinge gjort själva. Många gånger har vi gett dem en öppen näve men ändå ska de jävlas. Löjligt helt enkelt. Så ja jag håller med Fahlander i det han sagt. Inte när man är en offentlig person och Fahlander har INTE bara sig själv att tänka på, vad jag säger på ett forum drabbar inte någon förutom mig själv men det Fahlander fortsätter tjata om drabbar fler än bara han själv. Det är rätt stor skillnad, eller hur? Fahlander är inte någon politiker inte heller har han uttalat sig för KHK's räkning när han sagt något om Taif. Det drabbar heller inte egentligen KHK förutom den lilla saken att både Taif supportrar och OIKare har gjort sitt bästa för att dra in KHKs organisation i diskussionen det har INTE Fahlander gjort. Sedan har ju även BLT och Sydöstran gjort sitt bästa att underblåsa det hela till att involvera hela KHK för att öka intresset för deras artiklar. Jag är ledsen men jag kan helt enkelt inte hålla med dig joewson i din kritik av Fahlander angående detta. Felet ligger knappast hos han.
|
|
|
Post by Joewson on Apr 17, 2010 1:11:35 GMT 1
Hela hockeysverige tycker att Fahlander har uttalat sig jäkligt korkat när han representerar flertalet klubbar och har företag. Jag förstår om KHK blir förbannade efter sådana uttalanden. Det är bara Fahlanders fans som tycker att det här var ett lämpligt uttalande,, alla andra börjar bli jävligt trött på hans historier om svarta löner i Tingsryd AIF.
Så länge Fahlander sitter med i KHKs sportgrupp så kommer han bli ihopknippad med KHK och det är med all rätt egentligen. Ut med korten på bordet eller håll käften rent ut sagt, det är riktigt tröttsamt med alla anklagelser hit och dit. Jag tror rätt många känner så här, och visst drabbar det KHK. Kanske inte A-lag men ungdomslagen drabbar det definitivt. Vi har mycket att lära av Tingsryd AIF och då kan det ju vara en fördel om man inte har öppet krig men dem på grund av uttalanden som en viss Fahlander har gjort. KHK är mer än bara representationslaget...
Men visst, många föräldrar tycker det säkert är lämpligt att vi har en person i sportgruppen som skriver öppet på bloggen att det ska bli kul att "pissa på" Tingsryd. Jag tycker inte det är speciellt övertygande, tycker hela grejen börjar bli så fruktansvärt pinsam. Det fanns en anledning till varför han slutade blogga och det kanske är lika bra!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 17, 2010 4:42:50 GMT 1
Hela hockeysverige tycker att Fahlander har uttalat sig jäkligt korkat när han representerar flertalet klubbar och har företag. Jag förstår om KHK blir förbannade efter sådana uttalanden. Det är bara Fahlanders fans som tycker att det här var ett lämpligt uttalande,, alla andra börjar bli jävligt trött på hans historier om svarta löner i Tingsryd AIF. Så länge Fahlander sitter med i KHKs sportgrupp så kommer han bli ihopknippad med KHK och det är med all rätt egentligen. Ut med korten på bordet eller håll käften rent ut sagt, det är riktigt tröttsamt med alla anklagelser hit och dit. Jag tror rätt många känner så här, och visst drabbar det KHK. Kanske inte A-lag men ungdomslagen drabbar det definitivt. Vi har mycket att lära av Tingsryd AIF och då kan det ju vara en fördel om man inte har öppet krig men dem på grund av uttalanden som en viss Fahlander har gjort. KHK är mer än bara representationslaget... Men visst, många föräldrar tycker det säkert är lämpligt att vi har en person i sportgruppen som skriver öppet på bloggen att det ska bli kul att "pissa på" Tingsryd. Jag tycker inte det är speciellt övertygande, tycker hela grejen börjar bli så fruktansvärt pinsam. Det fanns en anledning till varför han slutade blogga och det kanske är lika bra! Kan bara hålla med dig! Sen förstår jag inte varför hatet är så stort mot Taif? Har någon supporter blivit mer illa behandlad av dem än något annat lag i serien? Det kan knappast bero på Taif supportrarnas uppträdande. För ingen vettig människa kan väl tycka att deras uppträdande är värre än de våldsamheter som uppstår mellan supportrar när t.ex KHK,KIK och Mörrum möts? Eller är vi bara avundsjuka på att en liten bygd i närheten har klarat av att ta steget till AS och sen vara jävligt stolta över det?
|
|