|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2010 13:15:02 GMT 1
Att säga att klubben inte skulle ta skada alls, är väl bullshit!? Skulle verkligen vilja veta vad som rört sig i "TAIF-Tobbes" hjärna dessa dager..
Man vill ju ha bra relationer med grannarna, tycker jag...men nu diskuteras vi både här och där och inte på ett positivt sätt...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 17, 2010 13:34:08 GMT 1
Bara i Sverige....
|
|
|
Post by HF on Apr 17, 2010 14:43:32 GMT 1
Klart det tar skada. Har fått många frågor från folk som varken läser forum eller bloggar vad det är för "pajas" khk har tagit in. De undrar vad fasiken klubben sysslar med.
Själv tycker jag Fahlander verkar vara en mycket driven person som vet vad han vill och klarar av att göra det. Imponerande. Dock tycker jag att han har hållt en alldeles för låg nivå på bloggandet. Där jämför jag honom med Goe....
|
|
|
Post by stolpeut on Apr 17, 2010 18:45:42 GMT 1
Att säga att klubben inte skulle ta skada alls, är väl bullshit!? Skulle verkligen vilja veta vad som rört sig i "TAIF-Tobbes" hjärna dessa dager.. Man vill ju ha bra relationer med grannarna, tycker jag...men nu diskuteras vi både här och där och inte på ett positivt sätt... Vem fan vill ha god relation med Tengsry? Dom som vill ha det kan ju flytta dit.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 17, 2010 22:43:30 GMT 1
Verkar som det är mer ok att håna egna spelare/tränare/styrelsefolk än att snacka skit om .... Precis som inte det gör mer skada!
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 17, 2010 23:58:14 GMT 1
Tack Fahlander.... för Timo
|
|
|
Post by scarpino on Apr 18, 2010 7:22:07 GMT 1
Verkar som det är mer ok att håna egna spelare/tränare/styrelsefolk än att snacka skit om .... Precis som inte det gör mer skada! Håller verkligen med dig i det du skriver fast det inte riktigt är samma sak! Fahlanders åsikter om teif kommer troligen ALDRIG o försvinna, enbart mattas ut lite, allt han skrev förra året kommer alltid sitta kvar i huvudet hos folket uppe i tengsry, så att han skrev lite till nu när han sitter med i sportgruppen här tror jag inte kommer att skada oss så mycke! Som ni alla vet så försöker dom flesta i tengsry hitta skit om KHK som dom kan använda som hån o dålig kritik, så om det nu tex hade varit OIK som tagit med Fahlander o han skrivit samma sak hade det ALDRIG blivit samma ramaskri utan då hade det låtit mer, "stackars er som får dras med han" Gör er av med han, ni är bättre än så o förtjänar inte o dras med han" mm, nu ist tar dom som inte gillade KHK från början bara tillfället i akt att dra alla oss över samma kam o smutskasta oss ännu mer så jag är ganska säker på att dom som gillade oss innan skriverierna gör det fortfarande medans dom andra ogillar oss lite mer! Påstår absolut inte att detta var bra för KHK men att skadan skulle vara stor, nej det tror jag knappast för detta kommer snart vara över.....
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 18, 2010 7:27:19 GMT 1
Nja, visst inte riktigt samma sak , men ändå åt det håller. Vi runt Khk ska hålla ihop.Stötta klubben i vått och torrt. Visst sen tycker vi inte alltid samma sak,men det lilla krig Fahlander har mot .... skadadar inte oss på något sätt.. Alla klubbar gillar inte varandra,speciellt om de ligger innom Derbyavstånd.Plus att vi vill dit och bli ledande innom regionen. Vi har ingen nytta av att ha de som Kompisklubb.
|
|
|
Post by time on Apr 18, 2010 7:33:55 GMT 1
Nja, visst inte riktigt samma sak , men ändå åt det håller. Vi runt Khk ska hålla ihop.Stötta klubben i vått och torrt. Visst sen tycker vi inte alltid samma sak,men det lilla krig Fahlander har mot .... skadadar inte oss på något sätt.. Alla klubbar gillar inte varandra,speciellt om de ligger innom Derbyavstånd.Plus att vi vill dit och bli ledande innom regionen. Vi har ingen nytta av att ha de som Kompisklubb. Jag håller med i stort Supporter är väl någon som stöttar i vått och torrt. Med och motgång. det gör väl de flesta också. Sen finns det ju tyvärr de som går igång och får mer energi av att snacka skit o ledare, styrelse och spelare i KHK och och bara i förbigående kan säga något uppskattande. Men dessa är ju gudskelov ganska få
|
|
|
Post by happygilmore on Apr 18, 2010 15:25:29 GMT 1
|
|
|
Post by korpen on Apr 18, 2010 16:01:02 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 18, 2010 16:16:53 GMT 1
och tänk att det finns de som tycker att man skall försöka ha en bra relation till detta pack... omöjligt säger jag.
Sådan här skit har vi hört väster ifrån ganska länge nu, även när KHK spelade trean så fick vi höra jantelagen predikas högt och tydligt från lagen med "tradition".
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 18, 2010 16:18:57 GMT 1
Japp, men ÄNDÅ ska det gullas med både Mörrum, OIK och Taif........
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 18, 2010 16:30:31 GMT 1
Själv försökte jag faktiskt försöka hålla mig på god fot med tex OIKarna, men det gick helt enkelt inte, och att det gått dom upp över öronen att dom spelade kvalserien går väl knappast obemärkt förbi. Nej nu är det slutgullat för min del.
|
|
|
Post by korpen on Apr 18, 2010 16:53:32 GMT 1
Själv försökte jag faktiskt försöka hålla mig på god fot med tex OIKarna, men det gick helt enkelt inte, och att det gått dom upp över öronen att dom spelade kvalserien går väl knappast obemärkt förbi. Nej nu är det slutgullat för min del. Exakt oikarna kunde inte ens knappt ta emot en komplimang när man varit extra givmild utan att de trodde det var något illa bakom. Nej usch, är extremt trött på skitsnacket från väst och från tengsry.
|
|