|
Post by martin9 on Dec 28, 2009 10:53:33 GMT 1
Finns det fortfarande folk som köper vad DEN mannen skriver?! Var det inte han som lovat att komma med "bevis" mot TAIF på julaftonen, någon som sett det?? Du skrev för ett ganska bra tag sen så här: "Nu har jag iaf, till mångas glädje, tröttnat på detta forum(läs vissa skribenter) och ska sluta besöka detsamma." Efter det har du säkert uppemot 100 inlägg. Är det så att DU lovar saker som du inte kan hålla? Är väl en viss skillnad på det jag lovade och det Fahlander och hans bihang gjorde, tycker du inte det??
|
|
|
Post by mikkel on Dec 28, 2009 11:04:54 GMT 1
Du skrev för ett ganska bra tag sen så här: "Nu har jag iaf, till mångas glädje, tröttnat på detta forum(läs vissa skribenter) och ska sluta besöka detsamma." Efter det har du säkert uppemot 100 inlägg. Är det så att DU lovar saker som du inte kan hålla? Så bara för att du är en skogssmurf, ska du kunna bryta löften. Sen som HF sa. Fahlander har inte brutit sitt löfte. Vi får väl vänta till nästa julafton bara. Du däremot har ju redan gjort tvärtemot vad du lovade. Men jag kan va snäll och se mellan fingrarna. Låt bli att logga in här mer från nu, så anser jag att du hållit ditt löfte. Ska vi säga så? Jag menar du har ju ett eget smurf-forum att hålla till i. Eller är det inga därinne?
|
|
|
Post by HF on Dec 28, 2009 12:43:43 GMT 1
Finns det fortfarande folk som köper vad DEN mannen skriver?! Var det inte han som lovat att komma med "bevis" mot TAIF på julaftonen, någon som sett det?? Du får hia dig lite, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
|
|
|
Post by martin9 on Dec 28, 2009 13:53:41 GMT 1
Och vad menar du med det HF?? Gör man så som vissa tycker så kan man skriva precis vilken skit som helst, och när någon ifrågasätter det är det bara att säga vänta och se. Det KOMMER att hända i framtiden, sen om det blir under vår livstid eller ej det är det ingen som vet.
Mikael, jo Fahlander har brutit sitt löfte. Sen att han har lojala följeslagare som dig är honom bara att gratulera. =)
Att jag är här är bara ett tecken på att jag tycker att ni har en roligt och levande forum, var stolta över det!!
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 29, 2009 0:15:04 GMT 1
Och vad menar du med det HF?? Gör man så som vissa tycker så kan man skriva precis vilken skit som helst, och när någon ifrågasätter det är det bara att säga vänta och se. Det KOMMER att hända i framtiden, sen om det blir under vår livstid eller ej det är det ingen som vet. Mikael, jo Fahlander har brutit sitt löfte. Sen att han har lojala följeslagare som dig är honom bara att gratulera. =) Att jag är här är bara ett tecken på att jag tycker att ni har en roligt och levande forum, var stolta över det!! Trots att vi är medgångare?
|
|
|
Post by mikkel on Dec 29, 2009 8:47:47 GMT 1
Mikael, jo Fahlander har brutit sitt löfte. Sen att han har lojala följeslagare som dig är honom bara att gratulera. =) Att jag är här är bara ett tecken på att jag tycker att ni har en roligt och levande forum, var stolta över det!! Okej. Då tror jag att jag har förstått din syn på det hela. Fahlander får inte bryta sitt löfte (vilket han ju inte har än, med tanke på att vi inte vet vilken julafton det gäller). Du får däremot bryta dina löften, för att du tycker det är roligt? Sen det där sista vill jag gärna tro att du menar att vi ska vara stolta över vårt forum. Men när det gäller dej kan du lika gärna mena att vi ska vara stolta för att DU vill vara här.
|
|
|
Post by fahlander on Dec 29, 2009 13:45:49 GMT 1
Har inte lovat nagot pa julafton, men jag forstar att ni inte ar laskunniga i Tengsry, sa du ar forlaten.
Du ska veta att manniskor som dig gor att jag blir annu mer beslutsam att hjalpa KHK att kora om er i framtiden. Eftersom ni inte gar upp i ar heller sa lar ni fa mota KHK nasta sasong ocksa, och darfor ska jag vara snall slappa till dig att jag kommer hjalpa KHK pa flera satt nasta sasong. Kommer inte skriva nagot mer da jag normalt sett inte skriver pa forum, men jag tyckte du var vard en lite julklapp.
|
|
|
Post by rolgy66 on Dec 29, 2009 16:58:49 GMT 1
Välkommen till forumet fahlander!
|
|
|
Post by mace on Dec 29, 2009 17:57:07 GMT 1
Välkommen Fahlander!
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 29, 2009 19:21:54 GMT 1
Välkommen Chefen! Du är saknad!
|
|
|
Post by martin9 on Dec 30, 2009 1:58:49 GMT 1
Oj vad rädd man blir, mäktige Fahlander ska hjälpa KHK. :-D Tror dom klarar sig utan din "hjälp". :-D Tror att dom flesta från Tingsryd är hyffsat läskunniga faktiskt. Jo då, visst lovade du att "avslöja" TAIF, vad hände med det? Just ju, du garderade dig med att du inte skulle skriva här mer, skönt att slippa svara va.
|
|
|
Post by martin9 on Dec 30, 2009 2:02:12 GMT 1
Förresten, är det Saida man ska kalla dig? För visst ska det väl spelas om dom allsvenska platserna först? TAIFs chans att gå upp är väl inte jättestor kanske, men en liten liten chans har man trots allt.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 30, 2009 3:05:10 GMT 1
Förresten, är det Saida man ska kalla dig? För visst ska det väl spelas om dom allsvenska platserna först? TAIFs chans att gå upp är väl inte jättestor kanske, men en liten liten chans har man trots allt. Tjat tjat tjat från dig hela tiden, du är som en jävla papegoja
|
|
|
Post by scarpino on Dec 30, 2009 3:16:12 GMT 1
Förresten, är det Saida man ska kalla dig? För visst ska det väl spelas om dom allsvenska platserna först? TAIFs chans att gå upp är väl inte jättestor kanske, men en liten liten chans har man trots allt. Kanska läskunniga men fan inte skrivkunniga eftersom chans används i positiv bemärkning...
|
|
|
Post by HF on Dec 30, 2009 10:49:38 GMT 1
Förresten, är det Saida man ska kalla dig? För visst ska det väl spelas om dom allsvenska platserna först? TAIFs chans att gå upp är väl inte jättestor kanske, men en liten liten chans har man trots allt. Själv tror jag Taif har en jättechans att gå upp och är såfall självklart värda den platsen. Har absolut inget emot Taif som klubb utan hoppas att satsningen går hem. Vissa runt Taif däremot Samma sak med Mörrum, har inget emot klubben men supportrarna, herregud, till dom hoppas man all olycka inom hockeyn.
|
|