|
Post by happygilmore on Dec 30, 2009 16:36:13 GMT 1
Förresten, är det Saida man ska kalla dig? För visst ska det väl spelas om dom allsvenska platserna först? TAIFs chans att gå upp är väl inte jättestor kanske, men en liten liten chans har man trots allt. Själv tror jag Taif har en jättechans att gå upp och är såfall självklart värda den platsen. Har absolut inget emot Taif som klubb utan hoppas att satsningen går hem. Vissa runt Taif däremot Samma sak med Mörrum, har inget emot klubben men supportrarna, herregud, till dom hoppas man all olycka inom hockeyn. Förening höjer priset på matcherna som de vill. t.ex. la de på en extra 10 eller 20 på förköp sista dagen när det var camp KHK. Lika dant med träningsmatchen i år höjde de helt plötsligt priset för inträdet för det är khk man ska möta. Sådant retar mig. Om KHK är utsugare av publiken vad är inte TAIF då??
|
|
|
Post by Zäta on Dec 30, 2009 17:21:51 GMT 1
Svin
|
|
|
Post by martin9 on Dec 30, 2009 18:10:02 GMT 1
Dom som gnäller över KHK som utsugare är ni som håller på klubben, jag har inte sett att TAIFare gnäller nåt över höjda biljettpriser. :-) Jag betalar gladeligen lite mer för att se bättre hockey. :-)
|
|
|
Post by Jason on Dec 30, 2009 19:32:02 GMT 1
Kul att du tycker att det är bättre hockey när KHK kommer på besök... annars brukar ju alltid TAIF göra sina sämsta matcher varje gång man möter KHK.
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 30, 2009 20:41:08 GMT 1
Dom som gnäller över KHK som utsugare är ni som håller på klubben, jag har inte sett att TAIFare gnäller nåt över höjda biljettpriser. :-) Jag betalar gladeligen lite mer för att se bättre hockey. :-) Jag vet flera som var besvikna på de höga priserna taif tog ut i kvalet förra året taifare som varit trogna i många år. Ni har redan tagit pengar av nästa års budget för att klara av detta året, kan bli jobbigt...
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 30, 2009 21:08:11 GMT 1
Låt bilán falla.....
|
|
|
Post by HF on Dec 30, 2009 21:17:58 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 30, 2009 22:09:34 GMT 1
Dom som gnäller över KHK som utsugare är ni som håller på klubben, jag har inte sett att TAIFare gnäller nåt över höjda biljettpriser. :-) Jag betalar gladeligen lite mer för att se bättre hockey. :-) Jag vet flera som var besvikna på de höga priserna taif tog ut i kvalet förra året taifare som varit trogna i många år. Ni har redan tagit pengar av nästa års budget för att klara av detta året, kan bli jobbigt... Då kan det bil svårt att få ihop ett slagkraftigt lag i allsvenskan nästa säsong om man redan nu använder sig av den budgeten? Skall man aldrig lära sig i TAJF, ränderna går tydligen aldrig ur en gröntiger.
|
|
|
Post by Gudfadern on Dec 30, 2009 23:30:55 GMT 1
Har inte lovat nagot pa julafton, men jag forstar att ni inte ar laskunniga i Tengsry, sa du ar forlaten. Du ska veta att manniskor som dig gor att jag blir annu mer beslutsam att hjalpa KHK att kora om er i framtiden. Eftersom ni inte gar upp i ar heller sa lar ni fa mota KHK nasta sasong ocksa, och darfor ska jag vara snall slappa till dig att jag kommer hjalpa KHK pa flera satt nasta sasong. Kommer inte skriva nagot mer da jag normalt sett inte skriver pa forum, men jag tyckte du var vard en lite julklapp. ska du hjälpa khk? med de pengar ni sålde doping,narkotika osv? herre gud!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 31, 2009 0:34:10 GMT 1
Har inte lovat nagot pa julafton, men jag forstar att ni inte ar laskunniga i Tengsry, sa du ar forlaten. Du ska veta att manniskor som dig gor att jag blir annu mer beslutsam att hjalpa KHK att kora om er i framtiden. Eftersom ni inte gar upp i ar heller sa lar ni fa mota KHK nasta sasong ocksa, och darfor ska jag vara snall slappa till dig att jag kommer hjalpa KHK pa flera satt nasta sasong. Kommer inte skriva nagot mer da jag normalt sett inte skriver pa forum, men jag tyckte du var vard en lite julklapp. ska du hjälpa khk? med de pengar ni sålde doping,narkotika osv? herre gud! Pengar som pengar, så löjligt... så länge man inte fuskat med skatten så skiter iallafall jag vart pengarna kommer ifrån...
|
|
|
Post by scarpino on Dec 31, 2009 1:12:41 GMT 1
Har inte lovat nagot pa julafton, men jag forstar att ni inte ar laskunniga i Tengsry, sa du ar forlaten. Du ska veta att manniskor som dig gor att jag blir annu mer beslutsam att hjalpa KHK att kora om er i framtiden. Eftersom ni inte gar upp i ar heller sa lar ni fa mota KHK nasta sasong ocksa, och darfor ska jag vara snall slappa till dig att jag kommer hjalpa KHK pa flera satt nasta sasong. Kommer inte skriva nagot mer da jag normalt sett inte skriver pa forum, men jag tyckte du var vard en lite julklapp. ska du hjälpa khk? med de pengar ni sålde doping,narkotika osv? herre gud! Doping o narkotika låter allvarligt! vad fick han för straff på det?
|
|
|
Post by sheriff on Dec 31, 2009 1:54:13 GMT 1
Har inte lovat nagot pa julafton, men jag forstar att ni inte ar laskunniga i Tengsry, sa du ar forlaten. Du ska veta att manniskor som dig gor att jag blir annu mer beslutsam att hjalpa KHK att kora om er i framtiden. Eftersom ni inte gar upp i ar heller sa lar ni fa mota KHK nasta sasong ocksa, och darfor ska jag vara snall slappa till dig att jag kommer hjalpa KHK pa flera satt nasta sasong. Kommer inte skriva nagot mer da jag normalt sett inte skriver pa forum, men jag tyckte du var vard en lite julklapp. ska du hjälpa khk? med de pengar ni sålde doping,narkotika osv? herre gud! Känns som gränsen till förtal. En anmälan vore på sin plats.
|
|
|
Post by martin9 on Dec 31, 2009 7:37:11 GMT 1
NU början man prata om förtal. =) För fan scarpino, det har ju du hållt på med ett bra tag nu.
Sen det där med att TAIF använder sig av pengar ur nästa års budget, det är enbart skitsnack.
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 31, 2009 7:51:08 GMT 1
NU början man prata om förtal. =) För fan scarpino, det har ju du hållt på med ett bra tag nu. Sen det där med att TAIF använder sig av pengar ur nästa års budget, det är enbart skitsnack. Jag har bättre koll än dig i den frågan.
|
|
|
Post by time on Dec 31, 2009 9:19:32 GMT 1
NU början man prata om förtal. =) För fan scarpino, det har ju du hållt på med ett bra tag nu. Sen det där med att TAIF använder sig av pengar ur nästa års budget, det är enbart skitsnack. Jag har bättre koll än dig i den frågan. OK trodde också detta var skitsnack
|
|