|
Post by scarpino on Dec 31, 2009 11:33:29 GMT 1
NU början man prata om förtal. =) För fan scarpino, det har ju du hållt på med ett bra tag nu. Sen det där med att TAIF använder sig av pengar ur nästa års budget, det är enbart skitsnack. Har jag nämnt någonting om förtal!? Ja alla som inte hyllar teif snackar ju skit, ALLA vet mer än dig eftersom det ända du gör är o blundar för verkligheten...
|
|
|
Post by Gudfadern on Dec 31, 2009 11:47:14 GMT 1
ska du hjälpa khk? med de pengar ni sålde doping,narkotika osv? herre gud! Känns som gränsen till förtal. En anmälan vore på sin plats. jajaja...detta är inget jag har hittat på...jag hittade något om det på nätet och det är inga 15 åringar som skriver det! Jag la ut länken på min blogg det tog inte många timmar innan fahlander skrev och visade sitt missnöje vilket jag kan förstå.....Men då ska han se till att denna sida ska anmälas
|
|
|
Post by sheriff on Dec 31, 2009 12:38:59 GMT 1
Känns som gränsen till förtal. En anmälan vore på sin plats. jajaja...detta är inget jag har hittat på...jag hittade något om det på nätet och det är inga 15 åringar som skriver det! Jag la ut länken på min blogg det tog inte många timmar innan fahlander skrev och visade sitt missnöje vilket jag kan förstå.....Men då ska han se till att denna sida ska anmälas Jag googlade på Gudfadern och det visade sig att han är efterlyst för mord och det var inga 15-åringar som skrev det!!!
|
|
|
Post by HF on Dec 31, 2009 15:27:17 GMT 1
Dom som gnäller över KHK som utsugare är ni som håller på klubben, jag har inte sett att TAIFare gnäller nåt över höjda biljettpriser. :-) Jag betalar gladeligen lite mer för att se bättre hockey. :-) Jag vet flera som var besvikna på de höga priserna taif tog ut i kvalet förra året taifare som varit trogna i många år. Ni har redan tagit pengar av nästa års budget för att klara av detta året, kan bli jobbigt... Hur är det möjligt att ta pengar för nästa års budget. Taif har pengar på banken och har säkert satt undan till denna satsningen. Du menar att detta års budget är lagd med förlust och nästa med vinst? Tror inte många föreningar budgeterar med förlust... Däremot kanske de har lagt in kvalspelet i budgeten och missar man det så blir det brakförlust.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 31, 2009 15:44:24 GMT 1
Har man ett långt kontrakt med en sponsor låt oss säga på 2 eller 3 år, så använder man man "lite" av nästa säsongs sponsorpengar redan denna säsong (med tillstånd givetvis).
|
|
|
Post by martin9 on Dec 31, 2009 15:53:51 GMT 1
TAIF har inte plockat av några pengar man inte har!! Sen tror jag inte heller att man har något överflöd precis. Man hade budgeterat med publiksiffror på 1400 så där ligger man bra till. Scarpino, när man som du anklagar folk för att begå brott så anser jag det vara förtal. INGENTING av det du påstått har visat sig vara sant. Jag säger inte att jag vet mer eller bättre än andra, men det är inte jag som kommer med det ena påståendet efter det andra. Klart att man reagerar när det kastas Skit på klubben man har i hjärtat, dom flesta av er hade reagerat på samma sätt om det gällde KHK. Förstår inte att en sån som Fahlander tycker det är konstigt att folk blir upprörda över allt han skrivit på sin numera nedlagda blogg.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 31, 2009 16:01:23 GMT 1
Att använda sig av nästa säsongs sponsorpengar är ju faktiskt inte att använda sig av pengar man inte har.
|
|
|
Post by scarpino on Jan 1, 2010 12:28:23 GMT 1
TAIF har inte plockat av några pengar man inte har!! Sen tror jag inte heller att man har något överflöd precis. Man hade budgeterat med publiksiffror på 1400 så där ligger man bra till. Scarpino, när man som du anklagar folk för att begå brott så anser jag det vara förtal. INGENTING av det du påstått har visat sig vara sant. Jag säger inte att jag vet mer eller bättre än andra, men det är inte jag som kommer med det ena påståendet efter det andra. Klart att man reagerar när det kastas Skit på klubben man har i hjärtat, dom flesta av er hade reagerat på samma sätt om det gällde KHK. Förstår inte att en sån som Fahlander tycker det är konstigt att folk blir upprörda över allt han skrivit på sin numera nedlagda blogg. Jag har inte skrivit någonting som inte är sant... Man väljer själv vad man vill tro på! Som gudfadern tex skrev att KHK får pengar från doping o drogaffärer, alla får skriva vad dom vill, det rör mig själv inte i ryggen, o om jag tvekar på om det är sant eller inte får jag väl ta reda på det själv o inte bara gnälla på ett forum där det ska snackas hocky....
|
|
|
Post by happygilmore on Jan 1, 2010 12:51:36 GMT 1
Har man ett långt kontrakt med en sponsor låt oss säga på 2 eller 3 år, så använder man man "lite" av nästa säsongs sponsorpengar redan denna säsong (med tillstånd givetvis). Precis!!
|
|
|
Post by martin9 on Jan 1, 2010 13:43:07 GMT 1
Hmm, vet inte vilka man ska tro på i den här frågan. Ett par TAIF hatande forum troll eller ledningen i TAIF.
|
|
|
Post by HF on Jan 1, 2010 14:35:49 GMT 1
Har man ett långt kontrakt med en sponsor låt oss säga på 2 eller 3 år, så använder man man "lite" av nästa säsongs sponsorpengar redan denna säsong (med tillstånd givetvis). Precis!! Men vad är problemet för din del?
|
|
|
Post by happygilmore on Jan 1, 2010 18:04:39 GMT 1
Men vad är problemet för din del? Inte ett skit. Vad är ditt??
|
|
|
Post by scarpino on Jan 1, 2010 20:51:28 GMT 1
Hmm, vet inte vilka man ska tro på i den här frågan. Ett par TAIF hatande forum troll eller ledningen i TAIF. Nä jag tycker du ska tro på teifs ledning eftersom dom har bevisat sig vara trovärdiga För det kan ju inte vara så att dom ljuger, för några år sen gjorde jag en lite smådum sak o fick sitta KV anstalten i tygelsjö några månader o där sa också alla att dom var oskyldiga
|
|
|
Post by Gudfadern on Jan 2, 2010 0:07:25 GMT 1
Hmm, vet inte vilka man ska tro på i den här frågan. Ett par TAIF hatande forum troll eller ledningen i TAIF. Nä jag tycker du ska tro på teifs ledning eftersom dom har bevisat sig vara trovärdiga För det kan ju inte vara så att dom ljuger, för några år sen gjorde jag en lite smådum sak o fick sitta KV anstalten i tygelsjö några månader o där sa också alla att dom var oskyldiga när ni ändå håller på vad/vilka/vilket är trovärdiga....Vam var det som fick en godnatt saga och får mardrömmar nu? ja juste....och det med fahla....Flashback heter sidan där jag hittade det......Och där står det att han tydligen höll på med det....det var därför jag skrev det.....Och gudfadern är efterlyst som du vet....och han finns i blekinge!
|
|
|
Post by Joewson on Jan 2, 2010 0:42:44 GMT 1
Är det bara jag som har respekt för TAIF som förening och ser upp till dem när det gäller att lyckas få fram så många duktiga talanger och alltid få ihop ett bra lag? Ibland förstår jag inte varför ni bråkar om något som ni ändå inte har någon aning om, och det gäller båda sidor. Var glada för att vi får se bra hockey i regionen istället.
|
|