|
Post by #72 Foppa on Aug 19, 2009 10:53:49 GMT 1
Brännbollsträ...helt rätt kungen :-) Kanske skulle ha ett järnrör istället?
|
|
|
Post by HF on Aug 19, 2009 19:43:25 GMT 1
Brännbollsträ...helt rätt kungen :-) Kanske skulle ha ett järnrör istället? Skulle Taif vara med i turneringen?
|
|
|
Post by franco on Aug 19, 2009 23:37:44 GMT 1
Tror det är en mariestadare på bilden, tyckte jag såg honom på matchen mot Hästen idag, var otroligt likt i alla fall.
Har aldrig varit där förut och har trott att folk överdrev, men de är ett släkte för sig där borta, men det blir väl så när alla på ortens föräldrar är kusiner och man tar skördetröskan till matchen.. jisses.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 20, 2009 0:02:12 GMT 1
;D
|
|
|
Post by HF on Aug 20, 2009 8:57:42 GMT 1
Tror det är en mariestadare på bilden, tyckte jag såg honom på matchen mot Hästen idag, var otroligt likt i alla fall. Har aldrig varit där förut och har trott att folk överdrev, men de är ett släkte för sig där borta, men det blir väl så när alla på ortens föräldrar är kusiner och man tar skördetröskan till matchen.. jisses. Hoppsan här trodde jag du beskrev en hasslöbo ett tag, fast de tar inte skördetröskan....
|
|
|
Post by time on Aug 20, 2009 16:43:17 GMT 1
Tror det är en mariestadare på bilden, tyckte jag såg honom på matchen mot Hästen idag, var otroligt likt i alla fall. Har aldrig varit där förut och har trott att folk överdrev, men de är ett släkte för sig där borta, men det blir väl så när alla på ortens föräldrar är kusiner och man tar skördetröskan till matchen.. jisses. Hoppsan här trodde jag du beskrev en hasslöbo ett tag, fast de tar inte skördetröskan.... ;D
|
|
atg
Nybörjare
|
Post by atg on Aug 22, 2009 18:52:50 GMT 1
Hallå alla khk:are . Ska bli jättekul att komma ner till Karlskrona (har aldrig varit där förut). Blir en riktig höjdarmatch första kvällen. Hoppas det blir fullsatt. Vi Hästen Fanz ett 30-tal ca ska hjälpa till att göra en festlig inramning ! kan man betala kontant på busslinje 5 i karlskrona? Kan ju vare skönt o få dricke lite inna matchen börjer o göre lite reklam för sitt lag ni vet! Är Oleary`´s ende puben i centrum? Vi hörs o ses! Ha de bra från en gate upp o gate ner o skene o glane i skyltfönstrena figur!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 22, 2009 19:12:55 GMT 1
Klart att du kan betala kontant på bussen 20:- kostar det från staun till ishallen.
Det finns ett par ställen till i centrum där ni kan hälla i er gaphalsolja innan match, Oleary´s är inte det enda.
|
|
|
Post by Michael Bodelsson on Aug 23, 2009 6:54:05 GMT 1
Hade för mig att någon nämnde att det ska finnas öltält utanför arenan, stämmer det? Om så är fallet så kan väl alla som känner sig manade träffas där o svinga en bägare innan matcherna..
|
|
|
Post by kingintving on Aug 23, 2009 9:32:43 GMT 1
Det var prat om mat o öl servering....men vad som händer vet jag ej.
|
|
|
Post by geezer on Aug 24, 2009 4:18:16 GMT 1
|
|
|
Post by kingintving on Aug 24, 2009 10:14:10 GMT 1
Vi har ju brännbollsträn
|
|
|
Post by hinken on Aug 24, 2009 15:10:32 GMT 1
fan att inte brännbollen är lördagen så man kunde varit med... missar tyvärr matcherna på fredagen på grund av att jag själv har match på kvällen...
|
|
ofrisk
Ungdomslirare
|
Post by ofrisk on Aug 24, 2009 17:05:43 GMT 1
mm brännbollen på lördagen kanske varit bäst.....för då hade jag kunnat vara med:) Skönt att ni östgötar kommer till Karlskrona.... kan jag slå av dialektfiltrett ett tag:)
(född o uppvuxen i Norrköping tills jag flyttade till detta land..)
|
|
|
Post by #72 Foppa on Aug 24, 2009 17:55:45 GMT 1
mm brännbollen på lördagen kanske varit bäst.....för då hade jag kunnat vara med:) Skönt att ni östgötar kommer till Karlskrona.... kan jag slå av dialektfiltrett ett tag:) (född o uppvuxen i Norrköping tills jag flyttade till detta land..) Hade väl själv egentligen velat ha det på lördagen, men eftersom matcherna börjar kl. 13:30 på lördagen så tror jag inte många hade varit speciellt sugna att spela bakis kl. 10:00... Jag misstänker ju att den stora festardagen blir fredagen och då är väl detta en bra uppladdning Hoppas så många som möjligt sluter upp, för att åtminstone träffa lite andra goa supporters!!
|
|