|
Post by #72 Foppa on May 2, 2009 17:36:27 GMT 1
Det verkar som om det kommer lite supportrar från andra lag till denna cup! Jättekul! Örebro har supportrar som vill hit, vet jag efter att ha pratat med några. Sedan hittade jag detta på Vita Hästens Svenska Fans sida: Häng med till Frotte Cup 27-29/8-09
Vi åker på Frotte Cup i Karlskrona i augusti.
Är ni intresserade av att följa med så anmäl er så fort som möjligt.
Deltagande lag är Vita Hästen, Karlskrona,Örebro och Bofors.
Vi kommer att bo i Stugor på Skönstavik Camping som ligger ca 1 km från Telenor arena och ca 5 km till centrum av Karlskrona.
Pris för 2 nätter i stuga blir 215:- per person sen tillkommer pengar för bensin till Karlskrona.
Skulle tro att det kommer att kosta ca 300:- per person i bensinpengar så häng nu med ner och ha kul med Hästen Fanz och heja på Vita Hästen.
Anmäl er på Vitahastenfanz@live.se eller ring Niklas M på 0707-125747 I anmälan ska namn och tele finnas med.
*Obs anmälan är bindande*
Just nu är följande anmälda:
Niklas Mohlin Michael Bodelsson Anders Johansson Michael Mohlin Göran Andersson Erik Stjernborg Christian Johansson Peter Tallberg Christoffer Karlsson
Ett kanoninitiativ av deras supporters! Vi får väl försöka se till att ordna någon supporter träff med samtliga som kommer ner! Hjärtligt välkomna!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 2, 2009 20:46:49 GMT 1
Skithäftigt om det kommer folk! Läge att besöka Skönstavik!? Läge att fixa bra mottagande och gott rykte!
|
|
|
Post by icebreaker on May 2, 2009 21:12:45 GMT 1
Skithäftigt om det kommer folk! Läge att besöka Skönstavik!? Läge att fixa bra mottagande och gott rykte! Absolut, kul om det kommer mycket supporters. En träff på Olearys uteservering efter första dagen på cupen skulle va nice
|
|
|
Post by kingintving on May 3, 2009 21:29:09 GMT 1
Skithäftigt om det kommer folk! Läge att besöka Skönstavik!? Läge att fixa bra mottagande och gott rykte! Absolut, kul om det kommer mycket supporters. En träff på Olearys uteservering efter första dagen på cupen skulle va nice Vad jag hört kommer det att bli uteservering med mat o öl utanför arenan.
|
|
|
Post by icebreaker on May 3, 2009 22:22:50 GMT 1
Absolut, kul om det kommer mycket supporters. En träff på Olearys uteservering efter första dagen på cupen skulle va nice Vad jag hört kommer det att bli uteservering med mat o öl utanför arenan. Låter inte fel
|
|
|
Post by niklasm on May 6, 2009 8:49:13 GMT 1
Tja på er alla KHK fans.
Jag är med i styrelsen för Hästen Fanz och det är jag som ordnar med resan ner till er i augusti.
Skulle vara riktigt kul om vi kunde fixa till något för alla lags supportrar under cupen.
Vi är just nu 10 anmälda i stugor + 1 husbil som åker ner.
Ha det bra så hörs vi
MVH Niklas Mohlin Hästen Fanz
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 6, 2009 9:08:15 GMT 1
Hej Niklas!
Välkommen både till forumet och till Karlskrona!
Helt klart ska vi försöka få till någonting när ni kommer ner!!
|
|
|
Post by sheriff on May 6, 2009 15:14:19 GMT 1
Tur att det inte finns en rivalitet mellan Bofors-, VH- och Örebrofansen.
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 6, 2009 17:06:53 GMT 1
Tur att det inte finns en rivalitet mellan Bofors-, VH- och Örebrofansen. Vi får väl agera: ... i fall något händer....
|
|
|
Post by Michael Bodelsson on May 6, 2009 21:02:23 GMT 1
Som medlem i styrelsen för Hästen Fanz, kan jag garantera att Hästen suppar som kommer till Karlskrona inte kommer att dra igång något bråk. Vi vill förbrödras med våra fiender över en öl eller två, och kanske spela lite boll mot er. Men när vi står på läktaren ska det skanderas lite ramsor mot varandra ( med glimten i ögat ). Vi ser fram emot en trevlig vistelse i Blekinge med mycket öl o HOCKEY.
MVH MickeB Hästen Fanz
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 6, 2009 21:19:20 GMT 1
Välkomna!!!
|
|
|
Post by bikare on May 7, 2009 18:33:52 GMT 1
Grannfejden sänds i karlskrona 27-29 augusti Medverkande från vår sida ca 20 st skulle ja tro
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 7, 2009 18:38:14 GMT 1
Grannfejden sänds i karlskrona 27-29 augusti Medverkande från vår sida ca 20 st skulle ja tro Om du inte visste det, så är Robert Aschberg hedersmedlem i Black Bugs, så det ska nog lösa sig! Välkomna!
|
|
|
Post by HF on May 7, 2009 20:14:54 GMT 1
Det är inte illa att bli hedersmedlem för att man passerar 500 meter från arenan...
|
|
|
Post by geezer on May 7, 2009 23:30:59 GMT 1
Förbrödra sig med örebroare..? Finns inte på kartan, tror samtliga Bikare hellre sätter sig i stolen än att ta en öl i en örebroares sällskap..
|
|