|
Post by Hockeyoraklet on Sept 15, 2005 19:29:11 GMT 1
Detta tycker jag är en otroligt stor förlust. Hoppas att Tobbe kan "trolla" fram en ersättare.
|
|
|
Post by Prästen on Sept 15, 2005 20:21:41 GMT 1
visst är det en stor förlust, en av de få i laget som kunde trycka till.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 15, 2005 21:17:23 GMT 1
*SUCK*
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 15, 2005 21:50:57 GMT 1
Detta tycker jag är en otroligt stor förlust. Hoppas att Tobbe kan "trolla" fram en ersättare. Håller med! Ett tungt avbräck innan serien ens har dragit igång. Ersättare måste värvas!!
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Sept 16, 2005 12:26:27 GMT 1
O faan, så Fuhrman lägger av?! Inte bra för eran del då jag anser att han förmodligen är den stabilaste backen i 3:an.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Sept 16, 2005 13:45:27 GMT 1
O faan, så Fuhrman lägger av?! Inte bra för eran del då jag anser att han förmodligen är den stabilaste backen i 3:an. de var lite att ta i! koffa , jimmy , stefan och hjelm tycker jag är bättre
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 16, 2005 15:00:15 GMT 1
O faan, så Fuhrman lägger av?! Inte bra för eran del då jag anser att han förmodligen är den stabilaste backen i 3:an. de var lite att ta i! koffa , jimmy , stefan och hjelm tycker jag är bättre Ja åtminstone de tre förstnämnda. Hjem har potential att bli det. Betänk att han hållit uppe ett år med hockeyn.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 17, 2005 9:54:32 GMT 1
Hur tungt som helst att tappa Henning så här innan serien drar igång, svårt att tro att KHK har något annat alternativ än att försöka värva någon ny back, även om man kanske inte kan få tag på en som är lika bra som Henning. Backsidan som såg så stark ut har nu försvagats rejält även Marcus "3" Johanssons skada oroar mig hoppas att han inte kommer att besväras av den någon längre tid.
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 17, 2005 22:19:44 GMT 1
Hur tungt som helst att tappa Henning så här innan serien drar igång, svårt att tro att KHK har något annat alternativ än att försöka värva någon ny back, även om man kanske inte kan få tag på en som är lika bra som Henning. Backsidan som såg så stark ut har nu försvagats rejält även Marcus "3" Johanssons skada oroar mig hoppas att han inte kommer att besväras av den någon längre tid. Ja det känns som det måste värvas, kanske inte får tag i någon som Henning men någon utifrån lär behövas.
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 18, 2005 9:26:15 GMT 1
Hur tungt som helst att tappa Henning så här innan serien drar igång, svårt att tro att KHK har något annat alternativ än att försöka värva någon ny back, även om man kanske inte kan få tag på en som är lika bra som Henning. Backsidan som såg så stark ut har nu försvagats rejält även Marcus "3" Johanssons skada oroar mig hoppas att han inte kommer att besväras av den någon längre tid. Ja det känns som det måste värvas, kanske inte får tag i någon som Henning men någon utifrån lär behövas. Då tycker jag man ska avstå. Varför spendera pengar på en som är sämre ? Bättre i såfall att matcha in en av juniorerna
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 18, 2005 9:46:02 GMT 1
Bättre att försöka att hitta en ny bra back som går direkt in i laget nu när vi skall gå upp i tvåan. Även om man försöker "matcha in en av juniorerna" är det ju inte säkert att denna är vad KHK begöver när kvalserien till tvåan drar igång.
Dessutom är ju Marcus "3" Johanssons skada lite oroande.
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 18, 2005 10:19:10 GMT 1
Bättre att försöka att hitta en ny bra back som går direkt in i laget nu när vi skall gå upp i tvåan. Även om man försöker "matcha in en av juniorerna" är det ju inte säkert att denna är vad KHK begöver när kvalserien till tvåan drar igång. Dessutom är ju Marcus "3" Johanssons skada lite oroande. Om man ska ersätta Fuhrman ska det vare en back som är lika bra eller bättre. Ohållbart att värva en 6:e back. Vad sänder det för signaler till de bästa juniorbackarna som finns med i A-truppen och håller på att utvecklas för att ta en plats ? Om de vore så svaga hade de inte plockats upp till A-truppen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 18, 2005 10:39:26 GMT 1
Vi har ju faktiskt inte sett några J-spelare i träningmatcherna ännu (vad det nu kan bero på) kanske det kommer att ändras idag mot Hässleholm. Det är ju ingen mening att ha J-spelarna med i A-truppen om de inte får någon istid.?
Ohållbart är nog att inte värva en ny back om inte de J-backar som KHK inte är tillräkligt bra ÄNNU för att ta en ordinarie plats i A-laget.
|
|
|
Post by Prästen on Sept 18, 2005 18:43:32 GMT 1
Bättre att försöka att hitta en ny bra back som går direkt in i laget nu när vi skall gå upp i tvåan. Även om man försöker "matcha in en av juniorerna" är det ju inte säkert att denna är vad KHK begöver när kvalserien till tvåan drar igång. Dessutom är ju Marcus "3" Johanssons skada lite oroande. Om man ska ersätta Fuhrman ska det vare en back som är lika bra eller bättre. Ohållbart att värva en 6:e back. Vad sänder det för signaler till de bästa juniorbackarna som finns med i A-truppen och håller på att utvecklas för att ta en plats ? Om de vore så svaga hade de inte plockats upp till A-truppen håller med dig fullständigt, ska man ta hit en ny back så ska han vara etta eller tvåa på backsidan.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 18, 2005 18:49:17 GMT 1
|
|