|
Post by nybrojaevel on May 19, 2009 7:56:08 GMT 1
Tjaa!
Eftersom Nybro var så katastrofalt jävla värdelösa i årets allsvenska så är det dags för en sejour i ettan, vilket innebär en eller ett par bortaresor till Karlskrona.
Jag undrar då vad ni rekommenderar för pubar innan matchen? Är det någon pub som brukar ta emot en eller ett par busslaster bortasupportrar? Har bara vart i Karlskrona ett par gånger i hela mitt liv så skicka gärna med en enirokarta eller något när ni postar.
Lycka till nästa säsong!
// Nybrojaevel
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 19, 2009 10:05:11 GMT 1
Tjaa! Eftersom Nybro var så katastrofalt jävla värdelösa i årets allsvenska så är det dags för en sejour i ettan, vilket innebär en eller ett par bortaresor till Karlskrona. Jag undrar då vad ni rekommenderar för pubar innan matchen? Är det någon pub som brukar ta emot en eller ett par busslaster bortasupportrar? Har bara vart i Karlskrona ett par gånger i hela mitt liv så skicka gärna med en enirokarta eller något när ni postar. Lycka till nästa säsong! // Nybrojaevel Då rekomenderar jag Aspö, ett förträffligt ställe som erbjuder allt. Ligger endast ett stenkast ifrån hockeyhallen. Skickar med en karta över ön, men vad inte oroliga färjetrafiken duggar tätt under hösten. www.skargarden.net/kartor/aspo.pdfAnnars kan det vara läge att få användning av erat vikingaskepp, för ni har väl ett vikingaskepp?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2009 11:01:18 GMT 1
Lämna gärna seriösa svar....
|
|
|
Post by Jason on May 19, 2009 11:13:21 GMT 1
|
|
|
Post by dockan on May 19, 2009 12:03:19 GMT 1
Kastellet funka fint vettja!
|
|
|
Post by nybrojaevel on Sept 20, 2009 23:43:00 GMT 1
Oj, hade glömt bort att jag hade konto här under dessa månader då jag vart ute på plundringståg. Får passa på att tacka alla som svarat utom Robban som verkar vara sinnesslö, eller på annat sätt mentalt defekt, då han förmodligen tror att hela er arena är fylld av skalbaggar och andra insekter också? Hjälp honom grabbar! Han håller trots allt på ert lag, och då ska man väl ställa upp. Olearys låter som ett bra förslag! Hur många tar dem in? Inte för att det i nuläget kanske spelar någon roll då intresset verkar försvagats rejält i Nybro inför denna säsongen tyvärr. Men åter igen, tack ska ni ha! Väl mött // Nybrojävel
|
|