|
Post by Jonas74 on Mar 7, 2006 13:22:54 GMT 1
Nu när Vodafone skall byta namn till Telenor, kommer det att bytas namn nu då? Telenor Arena Rosenholm TAR
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Mar 7, 2006 22:19:18 GMT 1
Nu när Vodafone skall byta namn till Telenor, kommer det att bytas namn nu då? Telenor Arena Rosenholm TAR Nej , man kommer inte byta
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 8, 2006 1:05:42 GMT 1
Nu när Vodafone skall byta namn till Telenor, kommer det att bytas namn nu då? Telenor Arena Rosenholm TAR Nej , man kommer inte byta Inte? Det stod ju i tidningarna för några månader sedan...
|
|
|
Post by Loppan on Mar 8, 2006 7:52:39 GMT 1
Sarre....du ska inte tro på allt som står i Tidningen.......Annars vet jag ett namn till er...haha.......Skämt o sido........Imorse fick jag mycket glada besked om mitt eget lag....i en annan serie,elitserien nämligen,går på små moln redan,redan..8.00 på morgonen......
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 8, 2006 8:00:27 GMT 1
Så ni tror allvarligt att Telenor kommer att acceptera att det heter vodafone arena rosenholm?? Mig veterligen så har det inte betalats ut några pengar ännu eller?? Telenor kommer säkerligen att kräva att den byter namn, annars inga pengar.
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Mar 8, 2006 9:29:34 GMT 1
Jag läste om Krister Issal i BLT. Han är MR KHK och har gjort ett hästjobb med klubben. Tänk att slita med en massa ekonomiska problem i klubben när han egentligen bara skulle kunna ha ett stillsamt liv och vara ute och resa och ha det gott och tänka på sig själv. Istället lägger han en jäkla massa tid och kraft på KHK och får nu även möjligheten att njuta av allt jobb. All heder till Issal, måtte han vara ordförande i många år till.
Låt hallen heta Issal Arena Rosenholm
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 8, 2006 10:16:52 GMT 1
Jag läste om Krister Issal i BLT. Han är MR KHK och har gjort ett hästjobb med klubben. Tänk att slita med en massa ekonomiska problem i klubben när han egentligen bara skulle kunna ha ett stillsamt liv och vara ute och resa och ha det gott och tänka på sig själv. Istället lägger han en jäkla massa tid och kraft på KHK och får nu även möjligheten att njuta av allt jobb. All heder till Issal, måtte han vara ordförande i många år till. Låt hallen heta Issal Arena Rosenholm Varför inte: Arena Is-sal?
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 8, 2006 10:51:29 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 8, 2006 11:38:54 GMT 1
Jag läste om Krister Issal i BLT. Han är MR KHK och har gjort ett hästjobb med klubben. Tänk att slita med en massa ekonomiska problem i klubben när han egentligen bara skulle kunna ha ett stillsamt liv och vara ute och resa och ha det gott och tänka på sig själv. Istället lägger han en jäkla massa tid och kraft på KHK och får nu även möjligheten att njuta av allt jobb. All heder till Issal, måtte han vara ordförande i många år till. Låt hallen heta Issal Arena Rosenholm Varför inte: Arena Is-sal? ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Les Paul on Mar 8, 2006 22:35:00 GMT 1
Jag läste om Krister Issal i BLT. Han är MR KHK och har gjort ett hästjobb med klubben. Tänk att slita med en massa ekonomiska problem i klubben när han egentligen bara skulle kunna ha ett stillsamt liv och vara ute och resa och ha det gott och tänka på sig själv. Istället lägger han en jäkla massa tid och kraft på KHK och får nu även möjligheten att njuta av allt jobb. All heder till Issal, måtte han vara ordförande i många år till. Låt hallen heta Issal Arena Rosenholm Varför inte: Arena Is-sal? Tjena Hegerfors!
|
|