|
Post by sheriff on Sept 1, 2009 22:19:49 GMT 1
En annan intressant sak.
Hur kommer det se ut när tajf har kursat, hallen rivs och börjes flyttat till Kungsbacka?
Jonte och co från Ronneby med omnejd(säkerligen ett par tusen fans) har då ingenstans att ta vägen. En del faller nog tillbaka i fållan till krif och andra ger upp för gott. Men, resten?!
Dom baura skau hit!!!
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2009 6:58:00 GMT 1
men lilla HF, förstår du inte ironin?? teifarna har ju lipat o beklagat sig om detta snart 2v nu.... Lilla? Man tackar för det ;D Själv väljer jag att inte läsa skiten, och var 15-16 åringar skriver på ett forum bryr jag mig inte om. Jag vet hur taifare är och därför läser jag heller inte vad dom skriver för det går ju ändå inte att diskutera med dom. Lilla....ahhahahahahaha
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 2, 2009 12:12:23 GMT 1
www.youtube.com/watch?v=A3fxUk6dolATingsrydsjäääävlarrrrrr Vi har en klack, som tror dom é kult.. Dom bor i länet bredvid Så fort man står vid ladan, så tittar dom ut.. De feta kärringarna kan aldrig vara tyst, ja det är pip och gnäll.. Vilket äckligt folk, utan hyffs eller stil, snart så får dom en smäll.. Vi snackar om Tingsryd.. vi kallar dom tingsrydsjävlar...
|
|
|
Post by martin9 on Sept 2, 2009 14:16:10 GMT 1
Det här var ju en väldigt rolig tråd där alla inlägg är SÅ intelligenta!! =) Fortsätt såhär Medgångarn, du förgyller min vardag!! =)
|
|
|
Post by #72 Foppa on Sept 2, 2009 15:17:00 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 2, 2009 15:35:08 GMT 1
Har man inte råd med egna kuvert? ;D Dock inget som man blir förvånad över, TAJF försöker traditionsenligt att hitta egna sätt att spara (fuska) pengar på. Är helt övertygad om man säkert döljer mera... kanske några hemmasnickrade skatteregler eller liknande.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 2, 2009 15:57:09 GMT 1
Hoppsan hoppsan!
|
|
|
Post by Jason on Sept 2, 2009 17:43:42 GMT 1
;D Likabra att inte säga något...
|
|
|
Post by tillan on Sept 2, 2009 21:37:23 GMT 1
kåhåkå har ju börjat fuska nu i och med samarbetet med fahlander...där har ni en skattefuskare utan dess like, så grattis kåhåkå...ni ska oxå få av pengar som egentligen ska gå till handikappade, precis så som örebro har byggts upp
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 2, 2009 21:48:20 GMT 1
Hur kommer det sig att alla intelligenta personer i vårat land har valt att bosätta sig i en liten byhåla som Tengsryd? ;D
Av alla inlägg som jag har läst på detta forum så var nog tillan´s det mest korkade någonsin.
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 2, 2009 22:01:58 GMT 1
Avundsjukan visar sitt fula tryne ser jag..Tacka vet jag de kommunstämplade kuverten Tejf använder sig utav.. Var portot betalt?.Är detta en riktad sponsring av kommunen? Bara hoppas att de är skattat å klart!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 2, 2009 22:06:36 GMT 1
Och i Tingsryd har man fuskat i alla tider.. vad är det man säger, ränderna går aldrig ur tigern
|
|
|
Post by happygilmore on Sept 3, 2009 6:21:33 GMT 1
kåhåkå har ju börjat fuska nu i och med samarbetet med fahlander...där har ni en skattefuskare utan dess like, så grattis kåhåkå...ni ska oxå få av pengar som egentligen ska gå till handikappade, precis så som örebro har byggts upp Helt otroligt ;D ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 3, 2009 6:42:40 GMT 1
kåhåkå har ju börjat fuska nu i och med samarbetet med fahlander...där har ni en skattefuskare utan dess like, så grattis kåhåkå...ni ska oxå få av pengar som egentligen ska gå till handikappade, precis så som örebro har byggts upp Tjena Tillan, du får nog börja sortera infon lite. Lär knappast vara bolaget assistansia som går in som sponsor utan ett helt annat bolag. Tror det rör sig om Agathon Capital
|
|
|
Post by Rocket on Sept 3, 2009 8:11:59 GMT 1
kåhåkå har ju börjat fuska nu i och med samarbetet med fahlander...där har ni en skattefuskare utan dess like, så grattis kåhåkå...ni ska oxå få av pengar som egentligen ska gå till handikappade, precis så som örebro har byggts upp Då är du ganska dåligt påläst. Assistansia hittade en modell som tillgodosåg funktionshindrade så att de verkligen fick den hjälp de skulle ha. Däremot så fick landets kommuner gå in och betala denna kostnad som gjorde att Fahlander och hans kompis tjänade "lite" pengar. Påtal om Fahlanders påstådda skattefusk. Han ligger i en tvist med skattemyndigheten där de vill beskatta honom på 6-7 miljoner pga skatteplanering . Observera att denna tvist är inte avgjord så att snacka om fusk är faktiskt förtal Fahlander har inga aktier kvar i det Assistansia längre, sålde av sin del förra året. Det lär isf bli via något av hans 12 bolag, förmodligen via Agathon Capital AB som går in med sponsring för KHK.
|
|