|
Post by Medgångssupportern on Oct 2, 2009 15:52:22 GMT 1
Detta har ej kommit till de småländska skogarna än, men regeringen har sagt att man ska försöka lära dessa människor att bokföra.. Fredrik Reinfeldt ska ha sagt såhär; En mycket svår uppgift, om inte helt omöjligt så till 99,9%.
|
|
|
Post by Basbatten on Oct 2, 2009 16:32:25 GMT 1
Jasså ni har börjat med FÖRBOKNING, men när ska ni börja med BOKFÖRING!? Jag är definitivt emot attackerna mot Tingsryd men hur som helst så var detta väldigt fyndigt skrivet. ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 2, 2009 19:02:29 GMT 1
Jasså ni har börjat med FÖRBOKNING, men när ska ni börja med BOKFÖRING!? Jag är definitivt emot attackerna mot Tingsryd men hur som helst så var detta väldigt fyndigt skrivet. ;D ;D ;D Vill först be time om ursäkt för att jag nu kommer att gå OT. Basbatten vad är det för AS som väntar runt hörnet
|
|
|
Post by martin9 on Oct 3, 2009 12:41:21 GMT 1
Helt otroligt vilka idioter det finns, hitta på saker bara för att få hetsa upp sig, måste vara grymt tråkiga liv ni har. =)
Scarpino, inte dags att lägga ner med din skit snart?
|
|
|
Post by Basbatten on Oct 3, 2009 12:52:37 GMT 1
Jag är definitivt emot attackerna mot Tingsryd men hur som helst så var detta väldigt fyndigt skrivet. ;D ;D ;D Vill först be time om ursäkt för att jag nu kommer att gå OT. Basbatten vad är det för AS som väntar runt hörnet Polle Jag håller det helst för mig själv men oss emellan är det initialerna på en gammal flamma och jag är så himla rädd att hon skall hoppa fram och ropa BU och det var inte jag gick OT först!!
|
|
|
Post by scarpino on Oct 3, 2009 21:54:02 GMT 1
Helt otroligt vilka idioter det finns, hitta på saker bara för att få hetsa upp sig, måste vara grymt tråkiga liv ni har. =) Scarpino, inte dags att lägga ner med din skit snart? Den som inte vill förstå förstår inte heller! Allt jag skriver gör jag med glimten i ögat o med humor, säger inte att alla ska tycka det är kul o kan förstå att endel inte förstår ibland eftersom jag använder mig ofta av väldigt grov ironi... Jag är dagligen inne på forum o bloggar o ser mer skit om KHK än några andra lag, inte fan lipar jag för det! Lite hets fram o tillbaka tycker bara jag är kul, det hör till. Om man inte klarar av alla skämt man ser av anonyma personer på internet gör man nog rätt i o sluta läsa överhuvudtaget... Hockeyn är inte allt bara för att man håller på teif...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2009 2:59:28 GMT 1
Känns jobbigt att erkänna detta men.... i morgon håller jag på TAIF (har satsat lite pengar på dem). Dock så måste jag även erkänna att om TAIF nu skulle åka på en förlust ner i Malmö så är det ju inget man kommer att gråta över heller. ;D
|
|
|
Post by martin9 on Oct 4, 2009 12:35:55 GMT 1
Scarpino, tycker du verkligen att förtal ingår i definitionen av ironi??
|
|
|
Post by scarpino on Oct 4, 2009 12:54:16 GMT 1
Scarpino, tycker du verkligen att förtal ingår i definitionen av ironi?? Nämn EN sak från mig som kommer i närheten av förtal är du snäll!!
|
|
|
Post by olausson8 on Oct 4, 2009 13:28:46 GMT 1
Allt du skriver om Teif är förtal. Scarpino är det sant att Matt ska vara med i lets dance i vinter?
|
|
|
Post by Jason on Oct 4, 2009 20:39:09 GMT 1
Herregud... finns tydligen ingen humor kvar heller i skogarna... Eller så är de bittra och nervösa för att det börjat blåsa lite.
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Oct 4, 2009 22:08:59 GMT 1
blåsa? var har det börjat blåsa? När det blåser står TAIFare stadigt på marken och rider ut stormen som vi alltid har gjort. Kom inte och säg något annat för det vore respektlöst. Däremot när det blåser i öster så ska alla sparkas och spelare ska kickas och styrelser ska bytas ut.
Ta inte detta som något påhopp, utan det är ren och skär sanning. I alla fall under mina 7-8 år som inbiten TAIFare.
|
|
|
Post by icebreaker on Oct 4, 2009 23:48:35 GMT 1
blåsa? var har det börjat blåsa? När det blåser står TAIFare stadigt på marken och rider ut stormen som vi alltid har gjort. Kom inte och säg något annat för det vore respektlöst. Däremot när det blåser i öster så ska alla sparkas och spelare ska kickas och styrelser ska bytas ut. Ta inte detta som något påhopp, utan det är ren och skär sanning. I alla fall under mina 7-8 år som inbiten TAIFare. Har du inte varit med sedan 1923? Det trodde jag alla i TAIF hade vatt, och var man inte född då får man skylla sig själv...
|
|
|
Post by olausson8 on Oct 5, 2009 7:02:10 GMT 1
Smurfernas medelålder är 700år.
|
|
|
Post by time on Oct 5, 2009 7:09:24 GMT 1
blåsa? var har det börjat blåsa? När det blåser står TAIFare stadigt på marken och rider ut stormen som vi alltid har gjort. Kom inte och säg något annat för det vore respektlöst. Däremot när det blåser i öster så ska alla sparkas och spelare ska kickas och styrelser ska bytas ut. Ta inte detta som något påhopp, utan det är ren och skär sanning. I alla fall under mina 7-8 år som inbiten TAIFare. Tyvärr ligger det en del i vad du säger
|
|