|
Post by Back to Front on Oct 15, 2009 20:26:16 GMT 1
Ha ha ha.. Tejf verka aldrig ha begått något som byter mot lagen... Är ingen dömd så är ingen skyldig! Är det inte så det funkar i det här landet?? Är man inte oskyldig tills motsatsen är bevisad. Har ni andra lagar i Bleginge?? Då kan ju du som vet allt berätta vilka som är/blev dömda i KIK´s styrelese.. Jag är idel öra.....
|
|
|
Post by tillan on Oct 15, 2009 22:04:44 GMT 1
Ha ha ha.. Tejf verka aldrig ha begått något som byter mot lagen... Är ingen dömd så är ingen skyldig! Är det inte så det funkar i det här landet?? Är man inte oskyldig tills motsatsen är bevisad. Har ni andra lagar i Bleginge?? de vet du väl att de råder andra lagar i blekinge, här är de Fahlanders ord som gäller, och den som inte följer hans ord, ja gud nåde den personen!
|
|
|
Post by martin9 on Oct 15, 2009 22:17:28 GMT 1
Har jag sagt nåt om KIK och deras styrelse? Den här tråden handlar om all Skit NI anser att TAIF gjort sig skyldiga till. Trodde faktiskt att Karlskrona tillhörde Sverige, men ni kanske har andra lagar. Eller är det så enkelt att det är BTF som är så otroligt okunnig.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 15, 2009 22:17:32 GMT 1
I taifland är det djungelns lag som råder
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Oct 16, 2009 3:00:52 GMT 1
grabbar för fan, skit i detta nu, pajkastning kan vi ha under sommaruppehållet istället, nu är det ju serielunken som gäller! ^^
|
|
|
Post by HF on Oct 16, 2009 6:38:37 GMT 1
Har jag sagt nåt om KIK och deras styrelse? Den här tråden handlar om all Skit NI anser att TAIF gjort sig skyldiga till. Trodde faktiskt att Karlskrona tillhörde Sverige, men ni kanske har andra lagar. Eller är det så enkelt att det är BTF som är så otroligt okunnig. Så är det och det vet dom flesta. Alltså om BTF.
|
|
|
Post by time on Oct 16, 2009 7:18:13 GMT 1
grabbar för fan, skit i detta nu, pajkastning kan vi ha under sommaruppehållet istället, nu är det ju serielunken som gäller! ^^ word.
|
|
|
Post by dockan on Oct 16, 2009 7:59:40 GMT 1
He he he.. Time... kom inte å snacka om BTH.. Marina har ej kundskapen om vad det är ... Han vet på sin höja vad Stiga,gallring och barkborre är.. Begrepp om skogsbruk mao.
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 16, 2009 20:49:30 GMT 1
Passar väl in här. En fråga !! Är det fler än jag så får en massa trevliga och vänliga PM från den oerhört sympatiske Martin9?? Jag har nog fått ett par hundra...... Allt från att byta kakrecept till att bli bjuden på fika på Börjes... Snacka om hyvens kille!
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 16, 2009 20:52:47 GMT 1
Jag är också med i den bussiga klubben....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 16, 2009 21:20:20 GMT 1
Ett tips, om han vill hjälpa till med er deklaration så avstå denna hjälp. De har ett helt annat skattesystem i Tingsryd som inte stämmer överens med resten av rikets.
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 16, 2009 21:22:34 GMT 1
Tack IP! Han har faktiskt erbjudigt sig den tjänsten för ett ytterst litet arvode..Kvitto var det inte på tal om
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Oct 17, 2009 0:01:22 GMT 1
Martin9, skärp dig. Gör det inte värre än vad det redan är. Scarpino och du framstår som samma skit. Vill du det?
- Tror inte det.
|
|
|
Post by scarpino on Oct 17, 2009 0:38:55 GMT 1
Passar väl in här. En fråga !! Är det fler än jag så får en massa trevliga och vänliga PM från den oerhört sympatiske Martin9?? Jag har nog fått ett par hundra...... Allt från att byta kakrecept till att bli bjuden på fika på Börjes... Snacka om hyvens kille! Några hundra!? Själv har jag "bara" fått 32st, dock ej så trevliga alla... Finns mycke bättre sidor på internet o ragga på än hockeyforum!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 17, 2009 8:17:46 GMT 1
Med Back to front så vill han baka kakor och med dig vill han bada bastu. Han verkar vara en riktigt romantiker den där martina9. ;D
|
|