|
Post by martin9 on Oct 17, 2009 9:39:05 GMT 1
BTF fortsätter på den inslagna vägen med att fantisera ihop en massa. Visst har du fått ett antal mail, men ett hundratal var att ta i. :-D Fettan, nä jag är inte rädd för att hamna på samma nivå som Scarpino och BTF eller för den delen Goe. Finns en stor skillnad mellan oss. Dom ljuger och hittar på en massa för att svärta ner en annan klubb, jag skulle aldrig komma på tanken att göra samma sak. Jag försvarar enbart klubben i mitt hjärta, visst att man ibland gjort det på ett lite barnsligt sätt, men ibland tänker man inte riktigt igenom sitt svar som man skrivit när man varit som mest uppretad. Nu har jag iaf, till mångas glädje, tröttnat på detta forum(läs vissa skribenter) och ska sluta besöka detsamma.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 17, 2009 13:22:43 GMT 1
Med mig ville han tatuera sig.. bastu, baka kakor och tatueringar .. vilken soppa!
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 18, 2009 19:19:32 GMT 1
BTF fortsätter på den inslagna vägen med att fantisera ihop en massa. Visst har du fått ett antal mail, men ett hundratal var att ta i. :-D Fettan, nä jag är inte rädd för att hamna på samma nivå som Scarpino och BTF eller för den delen Goe. Finns en stor skillnad mellan oss. Dom ljuger och hittar på en massa för att svärta ner en annan klubb, jag skulle aldrig komma på tanken att göra samma sak. Jag försvarar enbart klubben i mitt hjärta, visst att man ibland gjort det på ett lite barnsligt sätt, men ibland tänker man inte riktigt igenom sitt svar som man skrivit när man varit som mest uppretad. Nu har jag iaf, till mångas glädje, tröttnat på detta forum(läs vissa skribenter) och ska sluta besöka detsamma. Din frånvaro på detta forumet blev inte långvarig ser jag... Välkommen in på ett välbesökt forum igen.... ;D
|
|
|
Post by time on Oct 20, 2009 21:44:10 GMT 1
|
|
|
Post by Jason on Oct 21, 2009 7:56:00 GMT 1
Var den frågan än dyker upp blir det rabalder! Kan inte se varför det skulle vara så farligt att servera öl och vin.
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Oct 21, 2009 12:20:48 GMT 1
Nej, bakåtsträvare som inte kan acceptera att föreningar som satsar måste hitta lösningar för att tillföra klubben mer pengar har jag inte mycket för. De som klagar, när de åker till, säg Kinnarps, då kan jag sätta 2000:- på att de tar en öl i puben innan/under match. Dubbelmoral så det skriker om det vilket är förjävligt.
|
|
|
Post by scarpino on Oct 21, 2009 13:09:06 GMT 1
Nej, bakåtsträvare som inte kan acceptera att föreningar som satsar måste hitta lösningar för att tillföra klubben mer pengar har jag inte mycket för. De som klagar, när de åker till, säg Kinnarps, då kan jag sätta 2000:- på att de tar en öl i puben innan/under match. Dubbelmoral så det skriker om det vilket är förjävligt. Håller med!
|
|
|
Post by Jason on Oct 21, 2009 20:33:13 GMT 1
Precis. PÅ de ställen där det finns barer osv är det aldrig några problem. Set är snarare tvärt om att man har bättre kontroll på intaget istället eftersom alla samlas på samma ställe.
|
|
|
Post by martin9 on Nov 2, 2009 13:17:11 GMT 1
Varför skriver ingen i denna tråden längre? =)
Vet att jag lovade att hålla mig borta, men var tvungen att gå in och läsa och till min glädje finns det en massa intressant!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 2, 2009 13:31:02 GMT 1
Var inte orolig martina det blir nog drag i denna tråden igen när TEJF missar allsvenskan. ;D
|
|
|
Post by hoxha on Nov 2, 2009 13:37:06 GMT 1
Alla Taifare påpekar att den o den spelaren är fostrad i skogen när det går bra, men när det går sämre så nämns det inte alls.
Lex Sebbe!?
|
|
|
Post by puckad on Nov 2, 2009 15:26:17 GMT 1
HUR skulle det gå om vi fick dricka ÖL i telefonkiosken? ännu mer bråk? NEJ tacka vet jag mjölk till barnen, och ramlösa till de vuxna, ÖL e bara till dem som kan hantera detta, tror inte BB klarar detta, sedan så e det ju förbjudet för barn under 18 att dricka.
|
|
|
Post by martin9 on Nov 2, 2009 22:22:21 GMT 1
Var inte orolig martina det blir nog drag i denna tråden igen när TEJF missar allsvenskan. ;D Det är mycket troligt att TAIF missar allsvenskan igen, är jävligt tufft att ta sig dit!! Men jag vågar iaf påstå att TAIF har större möjligheter att ta sig dit än tex KHK. :-D Såhär långt tycker jag att säsongen har varit riktigt skoj!! :-D
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 2, 2009 22:32:41 GMT 1
Var inte orolig martina det blir nog drag i denna tråden igen när TEJF missar allsvenskan. ;D Det är mycket troligt att TAIF missar allsvenskan igen, är jävligt tufft att ta sig dit!! Men jag vågar iaf påstå att TAIF har större möjligheter att ta sig dit än tex KHK. :-D Såhär långt tycker jag att säsongen har varit riktigt skoj!! :-D Vad har jag läst: "Nu har jag iaf, till mångas glädje, tröttnat på detta forum(läs vissa skribenter) och ska sluta besöka detsamma. " Man kan ju alltid ändra sig... ;D
|
|
|
Post by Joewson on Nov 2, 2009 22:42:36 GMT 1
Det är faktiskt bara att önska TAIF lycka till i sin resa mot Allsvenskan. Vi behöver något år till på oss att mogna till lite, föreningen ska växa tillsammans och det finns mycket att jobba på. Vi är inte riktigt där än och "bli av" med TAIF i vår serie är något som bara är bra för KHK rent sportsligt. TAIF är alldeles för bra för att spela i ettan ett år till.
Så utan några som helst gömda budskap, lycka till!
|
|