|
Post by CastorTroy on Mar 9, 2006 22:25:05 GMT 1
Jag vågar nog starta den här tråden..iof är det ju riskfritt för mig eftersom jag är Kalmar-supporter..men ändå Vill gratulera er till ert troliga avancemang till Div 2 nästa sässe. ;D Det ska bli roligt att få Karlskrona i samma serie och klubbens satsning samt engagemang behövs verkligen i Div 2. Men glöm inte att ta uppgiften med ödmjukthet! Ni känner väl till uttrycket "upp som en sol, ner som en pannkaka"? Grattis från CastorTroy
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 10, 2006 0:47:02 GMT 1
Härligt att höra sånt här från andra supportrar Nu är det bara krifarna som ska säga sitt ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 10, 2006 1:32:05 GMT 1
Vi tackar men det är inte klart än....
KHK mäste ta 1 poäng till för att vara riktigt säkra. ;D
|
|
|
Post by mindriot on Mar 10, 2006 1:35:42 GMT 1
Tackar!!!
Den kvarvarande poängen tar vi iförsig lätt på söndag! ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 10, 2006 1:51:59 GMT 1
Jag vågar nog starta den här tråden..iof är det ju riskfritt för mig eftersom jag är Kalmar-supporter..men ändå Vill gratulera er till ert troliga avancemang till Div 2 nästa sässe. ;D Det ska bli roligt att få Karlskrona i samma serie och klubbens satsning samt engagemang behövs verkligen i Div 2. Men glöm inte att ta uppgiften med ödmjukthet! Ni känner väl till uttrycket "upp som en sol, ner som en pannkaka"? Grattis från CastorTroy Tack! Vi siktar redan mot ettan! Så ödmjuka är vi....
|
|
|
Post by pirre on Mar 10, 2006 7:08:57 GMT 1
Jag vill gratulera hela KHK allt från björnligan till ordförande. GRATTIS TILL DIV2 ;D
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Mar 10, 2006 10:28:01 GMT 1
Jag vill också framföra mina gratulationer till föreningen, spelarna och Karlskrona kommun. Bra jobbat!!! Ni behövs i tvåan. Hoppas på bra matcher nästa säsong mellan KRIF och KHK. Försök bara hålla er på mattan en aning, det blir lätt pinsamt när ni svävar iväg i era visioner om elitserien osv. Var nöjda med det ni presterat och satsa på att bli ett stabilt div 2 gäng. Visst om pengarna finns kan ni ju värva ihop ett lag som går igenom både 2:an och 1:an. Är det något lag i Blekinge som har de möjligheterna så ör det säkert KHK. Men då kommer inte stjärnorna i laget att heta Andersén, Strelert, Norberg osv.
Lycka Till
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 10, 2006 10:28:37 GMT 1
Så jävla skönt!!! Detta har man väntat o lidigt länge för att få uppleva! Ett stort tack till hela klubben för ett riktigt bra jobb! Nu ska vi se till att hylla alla på söndag!!
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 10, 2006 10:31:08 GMT 1
Jag vill också framföra mina gratulationer till föreningen, spelarna och Karlskrona kommun. Bra jobbat!!! Ni behövs i tvåan. Hoppas på bra matcher nästa säsong mellan KRIF och KHK. Försök bara hålla er på mattan en aning, det blir lätt pinsamt när ni svävar iväg i era visioner om elitserien osv. Var nöjda med det ni presterat och satsa på att bli ett stabilt div 2 gäng. Visst om pengarna finns kan ni ju värva ihop ett lag som går igenom både 2:an och 1:an. Är det något lag i Blekinge som har de möjligheterna så ör det säkert KHK. Men då kommer inte stjärnorna i laget att heta Andersén, Strelert, Norberg osv. Lycka Till Nä då heter de Foppa, Sundin och bröderna Sedin mfl ;D
|
|
|
Post by Merry on Mar 10, 2006 10:35:47 GMT 1
Grattis ;D Från oss alla till er alla en riktigt god... Fortsättnig i div 2
|
|
|
Post by CastorTroy on Mar 10, 2006 21:11:55 GMT 1
Jag vill bara meddela att jag efter en stunds övervägande bestämt mig för att åka ner till Karlskrona på söndag när ni möter Glimma...och personligen förhoppningsvis bevittna sannigens ögonblick.
"Grattis" igen!
|
|
|
Post by Iceman on Mar 10, 2006 21:18:30 GMT 1
Du är välkommen !!
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Mar 10, 2006 21:18:38 GMT 1
Sakta i backarna kamrater. Kom ihåg, 1 poäng till skall de ha.
|
|
|
Post by CastorTroy on Mar 10, 2006 21:24:24 GMT 1
Sakta i backarna kamrater. Kom ihåg, 1 poäng till skall de ha. Just precis...därav Grattis inom "". Men jag har svårt att tänka mig att KHK kommer att missa det här nu. Och jag kan säga helt ärligt att jag hoppas verkligen inte att ni gör det. Kan bli en fantastisk hockey-säsong 2006/2007 med er i div 2
|
|
|
Post by Number 4 on Mar 12, 2006 20:26:46 GMT 1
ETT STORT DJÄVLA GRATTIS TILL HELA LAGET !!!!!!!!!!!!
|
|