|
Post by Teddybear on Mar 10, 2006 1:58:05 GMT 1
Nu är det äntligen klart! KHK spelar i tvåan nästa år! Visst, KHK kan förlora två raka hemma, eller nej det kan vi inte! STORT GRATTIS till laget och alla supportrar!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 10, 2006 1:59:58 GMT 1
När till och med JJB säger att det är klart så är det det Grattis KHK och alla supportrar!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 10, 2006 2:00:53 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 10, 2006 9:23:34 GMT 1
När till och med JJB säger att det är klart så är det det Grattis KHK och alla supportrar! Det är nära. 1 p till så
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 10, 2006 10:40:01 GMT 1
När till och med JJB säger att det är klart så är det det Grattis KHK och alla supportrar! Jag har inte sagt det. Jag sa att jag vill ha en poäng till och på frågan vad som ska stoppa dem nu? Skrev jag: "förmodligen ingenting" Men ropa aldrig hej förens du hämtat vatten, som Kurt Olsson sa.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 10, 2006 10:41:27 GMT 1
Håller med vi är inte i tvåan än, men det är mycket nära.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 10, 2006 10:42:48 GMT 1
Håller med vi är inte i tvåan än, men det är mycket nära. SANT! Mycket, mycket nära!
|
|
|
Post by Merry on Mar 10, 2006 10:47:51 GMT 1
Om (när) vi vinner på Söndag har det bestämts hur det ska firas? ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 10, 2006 10:53:21 GMT 1
Nu får jag nog möe skit... men:
Man behöver väl inte fira så mycket? Det vi gjort är att tagit oss ur den soptunna vi ramlade ner i när vi gick på en bakgata i slummen för några år sedan och letade brödskalkar.... Det som hänt (håller på att hända) är ju bara det att vi är tillbaka på hockeyns bakgata...
Vänta med firandet tills vi kommer ut på storgatan...
M.a.o. Vi är tillbaka där vi var innan konkursen...
|
|
|
Post by Merry on Mar 10, 2006 10:58:43 GMT 1
Nu får jag nog möe skit... men: Man behöver väl inte fira så mycket? Det vi gjort är att tagit oss ur den soptunna vi ramlade ner i när vi gick på en bakgata i slummen för några år sedan och letade brödskalkar.... Det som hänt (håller på att hända) är ju bara det att vi är tillbaka på hockeyns bakgata... Vänta med firandet tills vi kommer ut på storgatan... M.a.o. Vi är tillbaka där vi var innan konkursen... Sant men laget skall ändå firas för att känna att de har åstakommit något. Det är inte lätt att gå upp det är 1 av 4 lag som gör det. Jag föreslår Allsvensk still, rusa ut och ta allt man komme över Kanske bäst att vänta till sista med det iochförsig...
|
|
|
Post by Latex on Mar 10, 2006 11:02:08 GMT 1
Nu får jag nog möe skit... men: Man behöver väl inte fira så mycket? Det vi gjort är att tagit oss ur den soptunna vi ramlade ner i när vi gick på en bakgata i slummen för några år sedan och letade brödskalkar.... Det som hänt (håller på att hända) är ju bara det att vi är tillbaka på hockeyns bakgata... Vänta med firandet tills vi kommer ut på storgatan... M.a.o. Vi är tillbaka där vi var innan konkursen... Sant men laget skall ändå firas för att känna att de har åstakommit något. Det är inte lätt att gå upp det är 1 av 4 lag som gör det. Jag föreslår Allsvensk still, rusa ut och ta allt man komme över Kanske bäst att vänta till sista med det iochförsig... Hugga upp en bit av isen å ha hemma i frysen då mao ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Merry on Mar 10, 2006 11:13:47 GMT 1
Exakt så ja....
|
|
|
Post by Latex on Mar 10, 2006 11:17:58 GMT 1
Jag e helt klart på, men jag tar mig nog fan en riktigt stor bit av isen så man kan blanda ihop en GT med is från rinken - den kommer jag döpa till "GT WITH TASTE OF VICTORY"
|
|
|
Post by Merry on Mar 10, 2006 11:22:06 GMT 1
Hande nog pressat ner den i en flaska virre och kallat det Whisky on VAR
|
|
|
Post by HF on Mar 10, 2006 12:42:12 GMT 1
det är helt en bara ett så kallat hårstrå från att gå upp....
|
|