|
Post by HF on Oct 9, 2009 20:47:36 GMT 1
puh
|
|
|
Post by scarpino on Oct 9, 2009 20:52:33 GMT 1
Jag är så JÄVLA GLAD!!!! Kunde inte hålla mig ifrån o börja gråta o nu lugnar jag ner mig med en rom o cola... Men snälla KHK, gör inte såhär mer utan avgör lite tidigare!
|
|
|
Post by KHKiAllsvenskan on Oct 9, 2009 20:54:55 GMT 1
Tråkigt att säga det. Vi var inte värda vinsten!
|
|
|
Post by HF on Oct 9, 2009 20:57:33 GMT 1
Tråkigt att säga det. Vi var inte värda vinsten! Då var inte Mörrum heller det för jag har aldrig sett mer klara målchanser missas. Men saker behöver verkligen skärpas till. Men 3 poäng är 3 poäng sen om vi vinner knappt eller kör över lag spelar ju inte så stor roll så länge poängen rullar in.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 9, 2009 21:09:53 GMT 1
Oerhört skönt att det blev 3 poång tillslut!! Vilken nervpress. Vet inte hur många målchanser som brändes, speciellt Henning hade ett antal.
Mörrum var inte bra men vi hade inget eget spel utan det kändes lite på chans.
Något jag är förundrad över är att jag trodde nyförvärven togs hit som spets men hittills har detta lyst med sin frånvaro!
Snälla Tobbe ta in nån/några stabila backar omgående! Just nu är vi alldeles för sårbara. Speciellt när några av backarna inte kommer upp i den standard som vi vet att de har. Det måste bli konkurrans på dessa platser NU!!
Tack till publiken som vägrade ge sig precis som laget. Och ett extra tack till Karskrona sönerna Jimma, Sebbe och Sibbe som visar att en förlust mot mörrum aldrig kan accepteras!!
Jävligt skönt med 3 poäng!!!!
|
|
|
Post by chriande on Oct 9, 2009 21:11:44 GMT 1
Det verkar inte funka med 4 kedjor, det kan man konstatera även efter denna match, ganska snart fick KHK gå ner på 3 igen. Tur att det lyckades med att sätta in Sibbe och Sebbe i 3.e
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 9, 2009 21:12:56 GMT 1
Pinsamt... men vi vann..
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 9, 2009 21:14:34 GMT 1
Nödrop.. men jag tänker inte be om ursäkt för de 3 poängen.
|
|
|
Post by HF on Oct 9, 2009 21:19:01 GMT 1
Det verkar inte funka med 4 kedjor, det kan man konstatera även efter denna match, ganska snart fick KHK gå ner på 3 igen. Tur att det lyckades med att sätta in Sibbe och Sebbe i 3.e KHK gick runt på 3 nästan hela matchen, den fjärde fick 2 korta byten i första.
|
|
|
Post by tof on Oct 9, 2009 21:29:02 GMT 1
Det var väldigt skönt med en seger och jag tycker stämningen var härlig, jag kommer inte heller be om ursäkt för tre poäng men kan hålla med om att det mesta måste bli snäppet bättre, är ändå ganska nöjd med hur khk startade både fysiskt och högt tempo. kul med en fredagsmatch även om det fanns några som kanske inte hade full kontroll på vad de skrek och gjorde.
|
|
wolfe
Ungdomslirare
Uffe Sj?gren
|
Post by wolfe on Oct 9, 2009 21:43:26 GMT 1
Visst man kan tycka att KHK skulle kört över Mörrum. Men handen på hjärtat hur kul hade det varit med en storseger egentligen. Sedan tror jag att det här knappa segern gör att laget blir än mera laddade till söndagsmatchen, då man möter TAIF i tigerns kula. Bara se på OIK efter 11-3 mot Mörrum och sedan 2-7 i baken mot TAIF. ;D
|
|
|
Post by KHKiAllsvenskan on Oct 9, 2009 21:46:29 GMT 1
Är jätteglad för 3 poäng, men...
Tycker klubbledningen bör ta sig en stor funderare. Man förvaltar över en publik på 3500 personer, plus många sponsorer. Visst tålamod är viktigt men...
Har vi rätt lagledning? Har vi råd att misshandla publiken/sponsorerna? Behöver vi förstärka laget? Vågar vi ha is i magen?
Själv förväntar jag mig allsvenskt spel nästa säsong. Vet att det är många som inte håller med, men... Det är nu vi har publiken och ekonomin, hoppas man tänker på det.
PS. Vad betyder hjärta och kultur? Ointressant! Viktigast är bra hockey!
|
|
|
Post by mikkel on Oct 9, 2009 21:47:30 GMT 1
Jag är verkligen inte nöjd med detta. 3 poäng, ja tack.... Men vi ska vara ett förmodat allettan lag? Knappast. Detta Mörrum ska vi avgöra mot redan i första perioden. Fransson räddade oss många ggr idag. Nä usch o fy. Jag brukar vara nöjd med 3 poäng, men inte idag.
|
|
|
Post by sorge on Oct 9, 2009 21:48:42 GMT 1
Skönt och bra med 3 poäng!
|
|
|
Post by happygilmore on Oct 9, 2009 21:55:29 GMT 1
Är jätteglad för 3 poäng, men... Tycker klubbledningen bör ta sig en stor funderare. Man förvaltar över en publik på 3500 personer, plus många sponsorer. Visst tålamod är viktigt men... Har vi rätt lagledning? Har vi råd att misshandla publiken/sponsorerna? Behöver vi förstärka laget? Vågar vi ha is i magen? Själv förväntar jag mig allsvenskt spel nästa säsong. Vet att det är många som inte håller med, men... Det är nu vi har publiken och ekonomin, hoppas man tänker på det. PS. Vad betyder hjärta och kultur? Ointressant! Viktigast är bra hockey! Vi har inte ekonomin för att spela i AS än, men någon säsnong till så har vi det.
|
|