|
Post by chriande on Jan 26, 2007 21:57:37 GMT 1
Håller med Oskarshamn kommer inte att avancera nämnvärt på resterande 7 matcherna som återstår. 21 poäng att spela om varav 12 är mycket svårplockade (se inlägget ovan). Oskarshamn har faktiskt 9 matcher kvar, 27 poäng att spela om.
|
|
|
Post by 56578790 on Jan 26, 2007 23:09:44 GMT 1
har hört på ryktes väg att en poängkung av stora mått e på väg?!
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 26, 2007 23:18:47 GMT 1
finns en del.. Crille jakobsson från lakers hade varit nått!! gud hör bön
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 26, 2007 23:45:31 GMT 1
finns en del.. Crille jakobsson från lakers hade varit nått!! gud hör bön För gammal! Tror Tobbe vill ha hit spelare som man kan satsa på i framtiden.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 27, 2007 0:00:33 GMT 1
Man kan vända på steken? Vad är man för en spelare om man lämnar det lag som gav en förtroendet i början av säsongen - om de kan gå upp eller riskerar att trilla ner? Vill vi ha såna killar eller vill vi ha lirare som står vid sitt ord... Moderklubben brukar ligga närmast hjärtat!
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 27, 2007 0:02:41 GMT 1
har hört på ryktes väg att en poängkung av stora mått e på väg?! mmm, läs sillyseason tråden!
|
|
|
Post by lawless on Jan 27, 2007 1:12:22 GMT 1
De har knappast någon chans att nå kval. Den chansen är minimal, nu möter de Södertälje, Rögle, Löven och Leksand i de närmsta omgångarna. Bofors hemma på söndag först. Så kanske inte de ser det, vinst mot Bofors och vi kan kanske se i stjärnorna efter Jimmie. Hur skulle det se ut mot sponsorer och publik om de skickar iväg två spelare fast man i teorin har chans att nå kval? Hur skulle ni se på KHK om de hade 6 poäng upp med 9 att spela om, om vi skulle vara i den sitsen. Jag skulle blivit vansinnig! Två spelare??? Har jag missat nått?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 27, 2007 8:05:50 GMT 1
Håller med Oskarshamn kommer inte att avancera nämnvärt på resterande 7 matcherna som återstår. 21 poäng att spela om varav 12 är mycket svårplockade (se inlägget ovan). Oskarshamn har faktiskt 9 matcher kvar, 27 poäng att spela om. Det stämmer.
|
|
|
Post by HF on Jan 27, 2007 8:16:08 GMT 1
Så kanske inte de ser det, vinst mot Bofors och vi kan kanske se i stjärnorna efter Jimmie. Hur skulle det se ut mot sponsorer och publik om de skickar iväg två spelare fast man i teorin har chans att nå kval? Hur skulle ni se på KHK om de hade 6 poäng upp med 9 att spela om, om vi skulle vara i den sitsen. Jag skulle blivit vansinnig! Två spelare??? Har jag missat nått? antagligen...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 27, 2007 9:46:32 GMT 1
De har knappast någon chans att nå kval. Den chansen är minimal, nu möter de Södertälje, Rögle, Löven och Leksand i de närmsta omgångarna. Bofors hemma på söndag först. Så kanske inte de ser det, vinst mot Bofors och vi kan kanske se i stjärnorna efter Jimmie. Hur skulle det se ut mot sponsorer och publik om de skickar iväg två spelare fast man i teorin har chans att nå kval? Hur skulle ni se på KHK om de hade 6 poäng upp med 9 att spela om, om vi skulle vara i den sitsen. Jag skulle blivit vansinnig! Jag tror de flesta KHK-supportrar skulle blivit vansinniga om KHK agerat på det sätt nu IKO förväntas göra Å andra sidan släppte TAIF Sebbe. Men de kanske har nyförvärv på väg in ?
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 27, 2007 10:07:43 GMT 1
En till spelare är klar. En poängmaskin av högsta klass!
|
|
|
Post by Iceman on Jan 27, 2007 10:25:03 GMT 1
En till spelare är klar. En poängmaskin av högsta klass! Ok, när tror du det blir officiellt ?
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Jan 27, 2007 10:26:13 GMT 1
Vem är det som e klar då?
|
|
|
Post by neverendingstory on Jan 27, 2007 10:38:18 GMT 1
Vem är det som är klar? Spännande, spännande, KHK satsar. En till spelare är klar. En poängmaskin av högsta klass!
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 27, 2007 10:42:32 GMT 1
Det är iaf inte Jimmie Svensson. Blir förmodligen klart i början av nästa vecka...
|
|