|
Post by wirre25 on Oct 17, 2009 22:55:00 GMT 1
tjenare ,ska till att gå på min livs första live hockeymatch den 4 dec ,har alltid gillat hockey men aldrig blivit av att gå live gled ju därför naturligtvis in på khk:s sida och bokade 2 sittplatser på sektion B....nu till den milt pinsamma frågan:är supportrarna uppdelade sektionsvis eller? vill ju inte helst hamna brevid nån svettig mörrumsbo tacksam om någon kan upplysa en total nybörjare om detta mvh//håller KHKfanan högt i väst
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 17, 2009 23:01:08 GMT 1
tjenare ,ska till att gå på min livs första live hockeymatch den 4 dec ,har alltid gillat hockey men aldrig blivit av att gå live gled ju därför naturligtvis in på khk:s sida och bokade 2 sittplatser på sektion B....nu till den milt pinsamma frågan:är supportrarna uppdelade sektionsvis eller? vill ju inte helst hamna brevid nån svettig mörrumsbo tacksam om någon kan upplysa en total nybörjare om detta mvh//håller KHKfanan högt i väst På B-sektionen hamnar du bland KHK:are. Välkommen ! P.s Kom gärna på en match innan dess också !
|
|
|
Post by wirre25 on Oct 17, 2009 23:11:42 GMT 1
puh ;D
ja ,vi ska försöka men ,tiden är ack så knapp,,ser iallafall riktigt ifram emot att få se khk live i telenor arena...ska bli så kul!!
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 17, 2009 23:16:53 GMT 1
puh ;D ja ,vi ska försöka men ,tiden är ack så knapp,,ser iallafall riktigt ifram emot att få se khk live i telenor arena...ska bli så kul!! Tips: Du kommer priotera tid och se fler matcher, efter Din första upplevelse i arenan. Jag tror alltså Du blir "biten" av hela arrangemanget och stämningen. Återigen: Välkommen !
|
|
|
Post by icingTAIF on Oct 17, 2009 23:57:45 GMT 1
puh ;D ja ,vi ska försöka men ,tiden är ack så knapp,,ser iallafall riktigt ifram emot att få se khk live i telenor arena...ska bli så kul!! Tips: Du kommer priotera tid och se fler matcher, efter Din första upplevelse i arenan. Jag tror alltså Du blir "biten" av hela arrangemanget och stämningen. Återigen: Välkommen ! omigen: grattis en dag i arenan äralltiden investerad dag
|
|