|
Post by wilhelmiii on Jan 28, 2007 15:01:46 GMT 1
Om du fick coacha publiken vilka råd skulle du ge oss då? - Får man svara vad man vill... Okej, lite mera ös och lite mera kunskap ibland...
Jag vet inte redigt, men säger man så? :/ Vad tycker ni andra om det uttalandet? Mera ös? Finns det nån klubb i div 2 med bättre ös på matcherna så berätta gärna för mig vilken klack som har det. Sen "lite mera kunskap ibland", den kan man ju vända och skicka tillbaka till spelarna likaväl.
|
|
|
Post by khkregerar on Jan 28, 2007 15:29:00 GMT 1
Men denna intervjun var ju ifrån början av säsongen. så detta är nog inget du behöver hänga läpp över
|
|
|
Post by charlie on Jan 28, 2007 17:33:35 GMT 1
Intervjun är gjord efter ett par tama hemmamatcher då spelarna först hade mötts av "världens bästa bortapublik" i Kallinge och sedan ett par träningsmatcher i Telenor Arena då det liknade mer schackpublik är hockeydito. Så droppa besvikelsen - han älskar hemmapubliken.
|
|
|
Post by HF on Jan 28, 2007 18:57:25 GMT 1
Har en ett par platser bort och han saknar fullständigt kunskap och en neranför mig som också är totalt hockey analfabet.
|
|
|
Post by khkregerar on Jan 28, 2007 19:10:10 GMT 1
Sen så är det ju inte bara till klacken han säger det utan att hela publiken ska skapa mer tryck
|
|
atea
Björnligan
|
Post by atea on Jan 28, 2007 19:46:47 GMT 1
Nog borde det kunna bli lite mer oväsen från oss på sittplats, man kan iallafall vara med i en del hejaramsor. För övrigt verkar tyvärr ståplatsklacken bli mindre och mindre, vad är medelåldern där nu, 14?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 28, 2007 19:56:04 GMT 1
Nog borde det kunna bli lite mer oväsen från oss på sittplats, man kan iallafall vara med i en del hejaramsor. För övrigt verkar tyvärr ståplatsklacken bli mindre och mindre, vad är medelåldern där nu, 14? e ju så när de gamla måste sitta ;D ;D vi ärr väll några som höjer medelålderna lite ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Jan 28, 2007 20:42:05 GMT 1
Nog borde det kunna bli lite mer oväsen från oss på sittplats, man kan iallafall vara med i en del hejaramsor. För övrigt verkar tyvärr ståplatsklacken bli mindre och mindre, vad är medelåldern där nu, 14? e ju så när de gamla måste sitta ;D ;D vi ärr väll några som höjer medelålderna lite ;D ;D lite...titta på YB i morgon blir han ännu äldre..
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2007 20:57:46 GMT 1
e ju så när de gamla måste sitta ;D ;D vi ärr väll några som höjer medelålderna lite ;D ;D lite...titta på YB i morgon blir han ännu äldre.. VAfa..... vilka påhopp!! Den som har nåt att gnälla om NNÖ så kom till mig då!
|
|