|
Post by santet on Oct 24, 2009 19:08:25 GMT 1
Hej jag är en relativt ny khk-supporter och jag älskar det verkligen men jag har alltid undrar, var är flaggorna? Det är en ganska stor del av en hejaklack.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 24, 2009 20:50:40 GMT 1
Det va en bra fråga
|
|
|
Post by santet on Oct 25, 2009 19:00:09 GMT 1
det är riktigt pinsamt faktiskt !
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Oct 25, 2009 19:10:51 GMT 1
var e min forza khk flagga som hängde på väggen ovanför klacken
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 25, 2009 19:15:24 GMT 1
var e min forza khk flagga som hängde på väggen ovanför klacken Den ligger på kansliet med de övriga flaggorna.
|
|
pepps
Ungdomslirare
|
Post by pepps on Oct 25, 2009 19:33:15 GMT 1
Ja inte kan sånna huligan flaggor hänga i våran arena. Undan med allt och håll det rent och prydligt
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Oct 25, 2009 19:55:16 GMT 1
var e min forza khk flagga som hängde på väggen ovanför klacken Den ligger på kansliet med de övriga flaggorna. tacka för svaret ;D är det bara går upp i kansliet och hämta den och hänga upp den igen om man får för khk eller?? ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 25, 2009 19:56:07 GMT 1
Ja inte kan sånna huligan flaggor hänga i våran arena. Undan med allt och håll det rent och prydligt De plockades undan för det skulle vara ett arrangemang i arenan som KASk skulle ha ochdet är deras vägg.
|
|
|
Post by T.Engdahl on Oct 26, 2009 14:38:13 GMT 1
Vart är min stadsvapen flagga?
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Oct 26, 2009 20:15:50 GMT 1
Vart är min stadsvapen flagga? den tog Karlskrona kommun hand om eftersom dom tyckte den var snyggare än den andra ;D ;D ;D
|
|
|
Post by pobben92 on Nov 5, 2009 13:24:30 GMT 1
På tal om flaggor, vart har ni beställt den stora BB-flaggan?
|
|
|
Post by pobben92 on Nov 9, 2009 21:49:26 GMT 1
Okej, då tar vi det såhär istället: vart köper man grejer för att göra en egen supporterflagga, vilket material använder man osv?
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Dec 2, 2009 1:00:29 GMT 1
det beror helt och hållet vad för flagga du vill ha! ska du har den i tyg så e det nog bara att köpa tyg och en symaskin (om man inte har) och börjar sy. vill du har en flagga i siden med eget tryck så e det bara att köpa vittsiden och rita upp en bild som ska sitta på flaggan och går till ett tryckeri som trycker flaggor. vill du har en flagga med tyg och färg i ska man nog helst köpa vittyg och köpa tygfärg. bra om ni har en overhead maskin också så e det bara spänna upp tyget på en väg och lägga på overhead pappret på overheaden och börjar med att rita Konturerna med en tyg penna sen när du e klar med konturerna så e det bara ta ned flaggan och börjar färg lägga den. så gör jag iaf och det har gått bra iaf vad man kan köpa allt detta: simsalabim där kan man köpa tygfärg och tygpennor ligger vid korsningen vid hemköp aj:s tyger kan man köpa tyg i olika färger ligger mitt i mot nivå vid stortorget tryckeri e inte helt säker på men ring och kolla med 4sign och hör med dom om dom trycker. Tryckcentrum i Karlskrona trycker banderoller om du vill göra en sådan ligger på Borgmästaregatan 3 hoppas att jag kunde hjälpa dig lite iaf och hoppas du förstår annas e det bara att slänga väg ett pm till mig så ska jag förklara lite bättre
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 2, 2009 9:30:52 GMT 1
Fram med flaggorna då...............................................
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 2, 2009 9:31:22 GMT 1
Ja inte kan sånna huligan flaggor hänga i våran arena. Undan med allt och håll det rent och prydligt Huligan flaggor? ??
|
|