|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 2, 2009 17:23:57 GMT 1
Saknar också alla flaggor. Blir betydligt mer imponerande när dessa är med!
|
|
|
Post by odehammar on Dec 14, 2009 5:31:38 GMT 1
HAHAHAHAHAHA åååhhh pierre lilla.. förklara nu hur det ligger till, gott folk, vi på ståplats får inte ha flaggor uppe för annat folk SER ingenting tragiskt men fakta. så pierre du kan ju till slut stå upp för det vi skulle ha, tanken om ett levande stå plats? eller kommer du nu som mot taif senaste gången skita i det totalt.. SORGLIGT!.
|
|
|
Post by odehammar on Dec 14, 2009 5:32:17 GMT 1
eller gäller bara det oss ultras medlemmar? diskriminering på läktarn hade inte vart första gången..
|
|
|
Post by kungoscar on Dec 14, 2009 20:13:02 GMT 1
Tror bara det gäller ultras killar som försöker förmedla ett politiskt budskap som på inga vägar lyfter fram khk utan snarare Skildrar TUs politiska ståndpunkt. Jätte trevligt att ni är emot fascism osv vilket jag också är. Men när jag går på hockey vill jag helst att det ska vara ett nöje och helt utan politisk propaganda, något som man annars ser i andra sammanhang ex på stan mm. Ett tips är att ni håller era politiska plakat på stortorget och khk/tu flaggorna på arenan.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 16, 2009 22:24:57 GMT 1
Jag har tidigare försvarat TU när dom blivit på hoppade. För jag tycker att det var roligt med unga killar som vill ta sig tid att sy flaggor och starta en intressant klackkultur. Nu idag såg jag en che-flagga i TUs led att ha politiska tankar och ideer är jätte bra jag uppmuntrar alla att intressera sig oavsett vad man tycker. där ifrån till att stå och vifta med en che-flagga tycker jag är ganska långt för har man läst på så vet man att che var en mördare som också torterade folk därför tycker inte jag att han ska pryda flaggor som stödjer KHK. Nej fy faan ska detta fortsätta så kan TU ta sig därbak och hålla sig på sin kant för jag tänker be dom dra åt helvete
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 16, 2009 22:29:22 GMT 1
Är du säker på att ens TU vet vem "che" var? Tror bara att dom tycker att det är coolt med en sådan flagga för att de sett det någon annanstans.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2009 22:43:11 GMT 1
Är du säker på att ens TU vet vem "che" var? Tror bara att dom tycker att det är coolt med en sådan flagga för att de sett det någon annanstans. Haha, ja troligtvis.. ;D
|
|
|
Post by tobiasa on Dec 16, 2009 22:57:07 GMT 1
eller gäller bara det oss ultras medlemmar? diskriminering på läktarn hade inte vart första gången.. Bojkottade ni inte detta forumet?
|
|
|
Post by jompa on Dec 16, 2009 23:03:08 GMT 1
Ge flaggorna till Micke Nilsson så kan han vifta med dom i båset, han gör ju ändå inget.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2009 23:07:37 GMT 1
Ge flaggorna till Micke Nilsson så kan han vifta med dom i båset, han gör ju ändå inget. ;D ;D ;D ;D
|
|