|
Post by orgasmatron on Jan 29, 2007 8:36:03 GMT 1
Toppen med sådana förstärkningar framåt, men hur ser det ut med förstärkningar bakåt?? Det vi verkligen behöver är ju ett par stabila backar och en pålitlig målvakt. Givetvis kan man inte göra annat än tacka och ta emot när såna här guldklimpar ramlar ner i näven på en, men det verkar dags att handla in lite försvar nu. Martin har sett bra ut så fort han fått chansen, men det kommer bli svårare att mota puckar när vi nu ska in i kvalet och möta heltaggade lag som kämpar för en plats i ettan. Förhoppningsvis så fixar "Brasse" och "Arwen" så mycket mål framåt att det inte gör så mycket med ett par insläppta :-)
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 29, 2007 8:39:32 GMT 1
Var lite lättare att komma upp idag än vad det brukar vara på Måndagar! ;D Nu börjar det se riktigt bra ut!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 29, 2007 9:14:21 GMT 1
Toppen med sådana förstärkningar framåt, men hur ser det ut med förstärkningar bakåt?? Det vi verkligen behöver är ju ett par stabila backar och en pålitlig målvakt. Givetvis kan man inte göra annat än tacka och ta emot när såna här guldklimpar ramlar ner i näven på en, men det verkar dags att handla in lite försvar nu. Martin har sett bra ut så fort han fått chansen, men det kommer bli svårare att mota puckar när vi nu ska in i kvalet och möta heltaggade lag som kämpar för en plats i ettan. Förhoppningsvis så fixar "Brasse" och "Arwen" så mycket mål framåt att det inte gör så mycket med ett par insläppta :-) Även forwards deltar i försvarspelet
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 29, 2007 9:51:39 GMT 1
Toppen med sådana förstärkningar framåt, men hur ser det ut med förstärkningar bakåt?? Det vi verkligen behöver är ju ett par stabila backar och en pålitlig målvakt. Givetvis kan man inte göra annat än tacka och ta emot när såna här guldklimpar ramlar ner i näven på en, men det verkar dags att handla in lite försvar nu. Martin har sett bra ut så fort han fått chansen, men det kommer bli svårare att mota puckar när vi nu ska in i kvalet och möta heltaggade lag som kämpar för en plats i ettan. Förhoppningsvis så fixar "Brasse" och "Arwen" så mycket mål framåt att det inte gör så mycket med ett par insläppta :-) Jag är böjd att hålla med dig. En eller ett par tunga backar bör bli nästa värvning. Martin tror jag dock på i målet med Johan som backup. Jag tycker hela det här inlägget var ovanligt intelligent. Känner jag dig månne?
|
|
|
Post by burt on Jan 29, 2007 12:05:23 GMT 1
Om han kommer till stan måste vi namna killen. "Danne" är lite för sött i min smak. Är han lika bra som alla sönderskjutna poängligor han lämnar efter sig så är han ju en brasse på skridskor... Så vad sägs om Välkommen Brasse! Nu behöver vi bara en Magnus också! ;D Glöm inte Eva och när vi ända är på G... kanske det ska värvas fem myror och fyra elefanter oxå... ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 29, 2007 20:16:55 GMT 1
Helt otroligt vilka två kanon spelare KHK har lyckats att knyta till sig den senaste veckan.
Bara hoppas att vi fixar en div. 1 plats till nästa säsong så dessa bägge killar stannar i klubben.
|
|