|
Post by anticonnie on Jan 28, 2007 21:50:16 GMT 1
Ja då var de första nyförvärven klara då! Inga dåliga killar som Tobbe "hittat"! Vill då hälsa dessa 2 killar välkomna till KHK och hoppas de smälter in i truppen och hjälper KHK att ta steget upp i ettan! Kul att de väljer att ansluta till dagens KHK som hittentills gjort en otrolig säsong och vad jag tror så kommer de fortsätta att övertyga och ta det stora steget upp i ettan! Vi i Blackbugs kommer fortsätta stödja KHK och hoppas samtidigt nu att betonghäckarna följer med och höjer sin röst! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf i BlackBugs
|
|
|
Post by HF on Jan 28, 2007 21:54:53 GMT 1
Ja då var de första nyförvärven klara då! Inga dåliga killar som Tobbe "hittat"! Vill då hälsa dessa 2 killar välkomna till KHK och hoppas de smälter in i truppen och hjälper KHK att ta steget upp i ettan! Kul att de väljer att ansluta till dagens KHK som hittentills gjort en otrolig säsong och vad jag tror så kommer de fortsätta att övertyga och ta det stora steget upp i ettan! Vi i Blackbugs kommer fortsätta stödja KHK och hoppas samtidigt nu att betonghäckarna följer med och höjer sin röst! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf i BlackBugs räcker det med callahan och jjb då menar du?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2007 21:56:20 GMT 1
Ja då var de första nyförvärven klara då! Inga dåliga killar som Tobbe "hittat"! Vill då hälsa dessa 2 killar välkomna till KHK och hoppas de smälter in i truppen och hjälper KHK att ta steget upp i ettan! Kul att de väljer att ansluta till dagens KHK som hittentills gjort en otrolig säsong och vad jag tror så kommer de fortsätta att övertyga och ta det stora steget upp i ettan! Vi i Blackbugs kommer fortsätta stödja KHK och hoppas samtidigt nu att betonghäckarna följer med och höjer sin röst! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf i BlackBugs räcker det med callahan och jjb då menar du? Ja får jag med mig dessa 2 så är hälften vunnet!
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 28, 2007 21:59:07 GMT 1
Vill se Back oxå.. målskyttar har vi...
|
|
|
Post by Professorn on Jan 28, 2007 22:03:21 GMT 1
Vill se Back oxå.. målskyttar har vi... Jönsson kan gå ner på backplats med gott samvete ifall Claesson den äldre kommer tillbaka...
|
|
|
Post by raspen on Jan 28, 2007 22:23:27 GMT 1
jag ha sätt daniel flera gånger i tingsryd hur bra som helst e han kan bara säga om alla bli friska så är jag nästan helt säker på att vi är i 1 an nästa år
|
|
|
Post by lawless on Jan 28, 2007 22:29:06 GMT 1
Varför väljer karln div2!?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2007 22:30:16 GMT 1
Varför väljer karln div2!? Jag finns ju här!! LOL
|
|
|
Post by lawless on Jan 28, 2007 22:31:44 GMT 1
Ja just de... glömde ju de...
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 28, 2007 23:02:09 GMT 1
Varför väljer karln div2!? Draget o atmosfären?
|
|
|
Post by charlie on Jan 28, 2007 23:52:54 GMT 1
Om han kommer till stan måste vi namna killen. "Danne" är lite för sött i min smak. Är han lika bra som alla sönderskjutna poängligor han lämnar efter sig så är han ju en brasse på skridskor... Så vad sägs om Välkommen Brasse! Nu behöver vi bara en Magnus också! ;D
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Jan 29, 2007 1:18:35 GMT 1
Riktigt kul med två bra spelare. Väldigt välkomna!
|
|
|
Post by Brutus on Jan 29, 2007 1:25:55 GMT 1
Om han kommer till stan måste vi namna killen. "Danne" är lite för sött i min smak. Är han lika bra som alla sönderskjutna poängligor han lämnar efter sig så är han ju en brasse på skridskor... Så vad sägs om Välkommen Brasse! Nu behöver vi bara en Magnus också! ;D Fan Va Lågt!! ;D
|
|
|
Post by Professorn on Jan 29, 2007 2:02:19 GMT 1
Om han kommer till stan måste vi namna killen. "Danne" är lite för sött i min smak. Är han lika bra som alla sönderskjutna poängligor han lämnar efter sig så är han ju en brasse på skridskor... Så vad sägs om Välkommen Brasse! Nu behöver vi bara en Magnus också! ;D Fan Va Lågt!! ;D Magnus "Grott Loffe" Lindqvist i SSK´s kasse hade varit kul att se! En riktig lagspelare. Åker dock inte längre än vad Södertäljes bortamatcher ligger... Eller Wernblom... Vi har Sebbe, Johan Svennson & kanske Danne Brasar!!! Vi ska till ETTAN!!!
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 29, 2007 7:07:53 GMT 1
Det är underbart !
Jag tror dessutom att det kommer ytterligare en eller två lirare innan deadline.
Från BLT idag:
Brasar klar för KHK
KARLSKRONA Pappa Per-Olov Brasar lirade i NHL på 1970-talet. Daniel Brasar själv har gjort fyra säsonger i Tingsryds AIF. Nu har han skrivit på för Karlskrona HK för resten av säsongen.
Foto: Ingemar Kroon Läsarkommentarer Kommentera artikel Läs kommentarer (0 st.) Daniel Brasar gjorde fyra säsonger i Tingsryds AIF mellan 2002 och 2006. Den här säsongen har han spelat division I-hockey med Öre-bro. Nu har han skrivit på för Karlskrona HK i division II. - Det är klart. Det blev klart i går, säger Brasar när BLT-sporten når honom på söndagen. Daniel Brasar är son till Per-Olov Brasar som gjorde 348 NHL-matcher för Minnesota North Stars och Vancouver Canucks mellan 1977 och 1982. Oense med tränaren Daniel har precis som sin far Leksand som moderklubb men från och med nu är det Karlskrona HK som gäller. - Det ska bli kul att komma ner. Vi kvalar ju uppåt och så, säger han. Att stanna kvar i Örebro var just nu inte aktuellt. - Nej, jag kommer inte överens med tränaren där. En lirare Brasar känner helt enkelt att hans spelstil inte har uppskattats. - Jag är ganska bra på skridskorna. Jag är väl lite mer lirare än tacklare. Vår tränare tycker mer om tacklare, säger han. Vad vet du om Karlskrona HK? - Inte så mycket. Jag var där och spelade någon träningsmatch i fjol. Och så känner jag några av killarna, säger Brasar. - Sen vet jag ju att de satsar. Det är bra drag kring hockeyn där. Daniel Brasar är 1,73 meter lång och väger 83 kg. Under sina 183 matcher i division I har han gjort 109 mål och 164 assist.
|
|