|
Klacken
Nov 23, 2009 20:50:17 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Nov 23, 2009 20:50:17 GMT 1
BB står och faller med YB, de är som robotar.. YB måste dra igång någon ramsa annars händer inget.
|
|
|
Klacken
Nov 23, 2009 21:13:06 GMT 1
Post by Pitbull on Nov 23, 2009 21:13:06 GMT 1
BB står och faller med YB, de är som robotar.. YB måste dra igång någon ramsa annars händer inget. Kanske dags att smörja lite, har vi tur så blir de lite fart.... Nej knatte,fnatte &tjatte klack håller inte länge till
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Klacken
Nov 23, 2009 21:18:11 GMT 1
Post by KYD2 on Nov 23, 2009 21:18:11 GMT 1
Nej asså det är ingen pojk hockey vi kollar på. Det handlar om att ge och ta! Tänkte på en grej häromdagen, vart har flaggorna tagit vägen som hängde över klacken, fick dem inte ha dem hängandes där??
|
|
|
Klacken
Nov 23, 2009 21:38:23 GMT 1
Post by anticonnie on Nov 23, 2009 21:38:23 GMT 1
Klacken? Et stort skämt. Såg att YB stod och tjurade igår igen, när folk ville han skulle dra igång nåt så skakade han bara på huvudet. Och det var innan raset kom så det går inte att skylla på. kanske dags att lägga ner nu? Tjurade? Om du nu var så uppmärksam så kanske du såg att jag hade min dotter med mig och jag kunde tyvärr inte både leda en klack och ta hand om henne samtidigt, försökte en stund men det gick inte. Men visst läggskulden på mig för att ca 500 inte vill sjunga,jag är van att få skiten.................
|
|
|
Klacken
Nov 23, 2009 21:39:47 GMT 1
Post by anticonnie on Nov 23, 2009 21:39:47 GMT 1
Inga problem! Ska bli kul och se ett länsderby från sittplats
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Klacken
Nov 23, 2009 21:59:18 GMT 1
Post by KYD2 on Nov 23, 2009 21:59:18 GMT 1
Härligt
|
|
|
Klacken
Nov 23, 2009 22:11:37 GMT 1
Post by anticonnie on Nov 23, 2009 22:11:37 GMT 1
Inga problem! Ska bli kul och se ett länsderby från sittplats Litet förtydligande...Jag kommer inte avgå som ordförande i Blackbugs. Men min medverkan på stå verkar inte uppskattad av den allsmäktige kyd2 mfl så det är väl lika bra jag går och sätter mig.
|
|
|
Klacken
Nov 23, 2009 22:30:25 GMT 1
Post by scrat on Nov 23, 2009 22:30:25 GMT 1
BB står och faller med YB, de är som robotar.. YB måste dra igång någon ramsa annars händer inget. YB har ju rollen som klackledare, så det är väl ganska naturligt. Om man nu jämför med TU så behöver ju dom en megafon för att få fart på sina........ Tråkigt att det är som det är. Klacken hörs betydligt sämre nu än innan. Lite märkligt att man ska behöva bråka om vem som ska sjunga vad, och när. Det behövs enighet. KHK hade en klack att vara stolta över men nu verkar det bara vara spillror kvar. @ medgångaren: Det bara råkar vara dina inlägg jag quotar. Jag förföljer dig inte, jag lovar ;D.
|
|
|
Klacken
Nov 23, 2009 22:35:23 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Nov 23, 2009 22:35:23 GMT 1
BB står och faller med YB, de är som robotar.. YB måste dra igång någon ramsa annars händer inget. YB har ju rollen som klackledare, så det är väl ganska naturligt. Om man nu jämför med TU så behöver ju dom en megafon för att få fart på sina........ Tråkigt att det är som det är. Klacken hörs betydligt sämre nu än innan. Lite märkligt att man ska behöva bråka om vem som ska sjunga vad, och när. Det behövs enighet. KHK hade en klack att vara stolta över men nu verkar det bara vara spillror kvar. @ medgångaren: Det bara råkar vara dina inlägg jag quotar. Jag förföljer dig inte, jag lovar ;D. Menade inte att klanka på YB.. tycker bara det är konstigt att det blir helt tyst när han pga vissa anledningar, inte kan leda klacken, kan då inte någon ur styrelsen ställa sig där nere? Så bra som klacken va förra året, lika dålig är den nu. Visst han är klackledare, men lite eget kan ni väl komma på?
|
|
|
Klacken
Nov 23, 2009 23:01:31 GMT 1
Post by lawless on Nov 23, 2009 23:01:31 GMT 1
Ja nu är det fan hög tid för dig YB att ta fram piskan!! Jag tycker verkligen att det helt o hållet ligger på ditt ansvar att jag inte sjöng o skrek något på matchen i Stålhallen!! Du är så jävla dålig på att få mig att sjunga så du är en skam! Det är DITT FEL YB! DITT JÄVLA FEL! Sen att du prioriterar att ta hand om dina egna barn och ditt eget liv framför att ta hand om oss vuxna lipsillar på stå är rent ut sagt horibelt! Du borde fan inte få vistas i hallen längre o än mindre gå runt i en matchtröja bland oss som verkligen har jobbat stenhårt för att göra något bra! Ja fan vet om du har något mänskligt värde över huvud taget?? Nu vill jag se att du får ALLA (speciellt mig på sittplats) att sjunga HELA matchen på onsdag för det är ditt ansvar annars jävlar!!!
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 24, 2009 5:23:39 GMT 1
Ja nu är det fan hög tid för dig YB att ta fram piskan!! Jag tycker verkligen att det helt o hållet ligger på ditt ansvar att jag inte sjöng o skrek något på matchen i Stålhallen!! Du är så jävla dålig på att få mig att sjunga så du är en skam! Det är DITT FEL YB! DITT JÄVLA FEL! Sen att du prioriterar att ta hand om dina egna barn och ditt eget liv framför att ta hand om oss vuxna lipsillar på stå är rent ut sagt horibelt! Du borde fan inte få vistas i hallen längre o än mindre gå runt i en matchtröja bland oss som verkligen har jobbat stenhårt för att göra något bra! Ja fan vet om du har något mänskligt värde över huvud taget?? Nu vill jag se att du får ALLA (speciellt mig på sittplats) att sjunga HELA matchen på onsdag för det är ditt ansvar annars jävlar!!! Lawless dig har jag gett upp för länge sedan för sen du gått och satte dig så blev du tystare än min bortgångne mor! Men mitt medverkan på NNÖ verkar nu vara över och nu kan alla då som anser att BB är så himla kass ta över och försöka få fart på publiken! Så du kommer behöva ögon i nacken på onsdag för rätt vart det är så kanske det dyker upp något kladdigt som kan rinna längs ner din nacke
|
|
|
Post by lawless on Nov 24, 2009 6:57:32 GMT 1
Ja nu är det fan hög tid för dig YB att ta fram piskan!! Jag tycker verkligen att det helt o hållet ligger på ditt ansvar att jag inte sjöng o skrek något på matchen i Stålhallen!! Du är så jävla dålig på att få mig att sjunga så du är en skam! Det är DITT FEL YB! DITT JÄVLA FEL! Sen att du prioriterar att ta hand om dina egna barn och ditt eget liv framför att ta hand om oss vuxna lipsillar på stå är rent ut sagt horibelt! Du borde fan inte få vistas i hallen längre o än mindre gå runt i en matchtröja bland oss som verkligen har jobbat stenhårt för att göra något bra! Ja fan vet om du har något mänskligt värde över huvud taget?? Nu vill jag se att du får ALLA (speciellt mig på sittplats) att sjunga HELA matchen på onsdag för det är ditt ansvar annars jävlar!!! Lawless dig har jag gett upp för länge sedan för sen du gått och satte dig så blev du tystare än min bortgångne mor! Men mitt medverkan på NNÖ verkar nu vara över och nu kan alla då som anser att BB är så himla kass ta över och försöka få fart på publiken! Så du kommer behöva ögon i nacken på onsdag för rätt vart det är så kanske det dyker upp något kladdigt som kan rinna längs ner din nacke Allt är fan ditt fel!! Ditt, Mickes, Tobbe och Mats fel! Ni bär ansvar för allt! AVGÅ HELA BUNTEN! Det finns så många andra här inne som är betydligt mer lämpade på era positioner! KYD2 borde bli ordförande i en nystartad supporterklubb, Medgångssupportern sportchef. Som ny tränare ser jag bara en lämplig o det är Calahan för han har sett flest div 3 matcher av alla. Ordförande för KHK 2010 måste bli Pitbull för han kan både det där med politik och hockey. Dess utom har han ett fantastiskt nätverk inom näringslivet. Det finns fler poster inom klubben som måste ändras men här är den kärnan som borde bygga klubben mot nya höjder. AVGÅ NU!!!
|
|
|
Post by scrat on Nov 24, 2009 9:07:28 GMT 1
YB har ju rollen som klackledare, så det är väl ganska naturligt. Om man nu jämför med TU så behöver ju dom en megafon för att få fart på sina........ Tråkigt att det är som det är. Klacken hörs betydligt sämre nu än innan. Lite märkligt att man ska behöva bråka om vem som ska sjunga vad, och när. Det behövs enighet. KHK hade en klack att vara stolta över men nu verkar det bara vara spillror kvar. @ medgångaren: Det bara råkar vara dina inlägg jag quotar. Jag förföljer dig inte, jag lovar ;D. Menade inte att klanka på YB.. tycker bara det är konstigt att det blir helt tyst när han pga vissa anledningar, inte kan leda klacken, kan då inte någon ur styrelsen ställa sig där nere? Sant. Verkar som att allt står och faller med YB´s medverkan på NNÖ. Förra säsongen var ju Daniel ofta där när YB saknades, men det kanske är helt kört nu??
|
|
|
Post by time on Nov 24, 2009 9:08:36 GMT 1
Lawless dig har jag gett upp för länge sedan för sen du gått och satte dig så blev du tystare än min bortgångne mor! Men mitt medverkan på NNÖ verkar nu vara över och nu kan alla då som anser att BB är så himla kass ta över och försöka få fart på publiken! Så du kommer behöva ögon i nacken på onsdag för rätt vart det är så kanske det dyker upp något kladdigt som kan rinna längs ner din nacke Allt är fan ditt fel!! Ditt, Mickes, Tobbe och Mats fel! Ni bär ansvar för allt! AVGÅ HELA BUNTEN! Det finns så många andra här inne som är betydligt mer lämpade på era positioner! KYD2 borde bli ordförande i en nystartad supporterklubb, Medgångssupportern sportchef. Som ny tränare ser jag bara en lämplig o det är Calahan för han har sett flest div 3 matcher av alla. Ordförande för KHK 2010 måste bli Pitbull för han kan både det där med politik och hockey. Dess utom har han ett fantastiskt nätverk inom näringslivet. Det finns fler poster inom klubben som måste ändras men här är den kärnan som borde bygga klubben mot nya höjder. AVGÅ NU!!! ;D
|
|
|
Klacken
Nov 24, 2009 11:23:29 GMT 1
Post by mikebike on Nov 24, 2009 11:23:29 GMT 1
Lawless dig har jag gett upp för länge sedan för sen du gått och satte dig så blev du tystare än min bortgångne mor! Men mitt medverkan på NNÖ verkar nu vara över och nu kan alla då som anser att BB är så himla kass ta över och försöka få fart på publiken! Så du kommer behöva ögon i nacken på onsdag för rätt vart det är så kanske det dyker upp något kladdigt som kan rinna längs ner din nacke Allt är fan ditt fel!! Ditt, Mickes, Tobbe och Mats fel! Ni bär ansvar för allt! AVGÅ HELA BUNTEN! Det finns så många andra här inne som är betydligt mer lämpade på era positioner! KYD2 borde bli ordförande i en nystartad supporterklubb, Medgångssupportern sportchef. Som ny tränare ser jag bara en lämplig o det är Calahan för han har sett flest div 3 matcher av alla. Ordförande för KHK 2010 måste bli Pitbull för han kan både det där med politik och hockey. Dess utom har han ett fantastiskt nätverk inom näringslivet. Det finns fler poster inom klubben som måste ändras men här är den kärnan som borde bygga klubben mot nya höjder. AVGÅ NU!!! "Detta var lite kul faktiskt" ;D ;D
|
|