|
Klacken
Nov 24, 2009 12:52:45 GMT 1
Post by HF on Nov 24, 2009 12:52:45 GMT 1
Ja nu är det fan hög tid för dig YB att ta fram piskan!! Jag tycker verkligen att det helt o hållet ligger på ditt ansvar att jag inte sjöng o skrek något på matchen i Stålhallen!! Du är så jävla dålig på att få mig att sjunga så du är en skam! Det är DITT FEL YB! DITT JÄVLA FEL! Sen att du prioriterar att ta hand om dina egna barn och ditt eget liv framför att ta hand om oss vuxna lipsillar på stå är rent ut sagt horibelt! Du borde fan inte få vistas i hallen längre o än mindre gå runt i en matchtröja bland oss som verkligen har jobbat stenhårt för att göra något bra! Ja fan vet om du har något mänskligt värde över huvud taget?? Nu vill jag se att du får ALLA (speciellt mig på sittplats) att sjunga HELA matchen på onsdag för det är ditt ansvar annars jävlar!!! Helt rätt, det var Pierres fel att man inte skrek!!!!!!!!!!!!Han personligen satte silvertejp över käften på alla som var i stålhallen. Hur fasiken hann du med det Pierre? ` Grattis till mobben som lyckats jaga bort en som varit med att skapa något för Hockeyn. Hoppas ni är nöjda!
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Klacken
Nov 24, 2009 13:06:57 GMT 1
Post by KYD2 on Nov 24, 2009 13:06:57 GMT 1
hahah
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Klacken
Nov 24, 2009 13:10:20 GMT 1
Post by KYD2 on Nov 24, 2009 13:10:20 GMT 1
På tiden att någon reagera, verkar tydligen som att det ska behövas för att klacken ska få fart??! Känner mig smickrad över att ni vill att jag ska ta på mig rollen som ordförande, verkligen, har länge velat detta och nu blir drömmen sann!
|
|
|
Klacken
Nov 25, 2009 22:26:18 GMT 1
Post by anticonnie on Nov 25, 2009 22:26:18 GMT 1
Bra jobbat Men tyvärr så är vi i publiken inte ens i närheten av förra årets tryck.
|
|
|
Klacken
Nov 25, 2009 22:29:48 GMT 1
Post by Ragulin on Nov 25, 2009 22:29:48 GMT 1
Bra jobbat Men tyvärr så är vi i publiken inte ens i närheten av förra årets tryck. Det skriver jag under på.
|
|
|
Post by odehammar on Nov 26, 2009 0:18:52 GMT 1
dagens match mot nybro då? tyckte det var ett bra drag endå ja
|
|
|
Post by pobben92 on Nov 26, 2009 6:58:35 GMT 1
Klart det blev drag, 6-4 liksom, då blir folk mycket mer villiga att sjunga, tyvärr. Sen kan väl inte du jämföra med förra säsongen? Var du ens där då?
|
|
KYD1
Björnligan
|
Post by KYD1 on Nov 26, 2009 9:16:03 GMT 1
Vilket ös det var på klacken igår!! Ny klackledare eller??
|
|
|
Post by Pitbull on Nov 26, 2009 9:26:00 GMT 1
Ja nu är det fan hög tid för dig YB att ta fram piskan!! Jag tycker verkligen att det helt o hållet ligger på ditt ansvar att jag inte sjöng o skrek något på matchen i Stålhallen!! Du är så jävla dålig på att få mig att sjunga så du är en skam! Det är DITT FEL YB! DITT JÄVLA FEL! Sen att du prioriterar att ta hand om dina egna barn och ditt eget liv framför att ta hand om oss vuxna lipsillar på stå är rent ut sagt horibelt! Du borde fan inte få vistas i hallen längre o än mindre gå runt i en matchtröja bland oss som verkligen har jobbat stenhårt för att göra något bra! Ja fan vet om du har något mänskligt värde över huvud taget?? Nu vill jag se att du får ALLA (speciellt mig på sittplats) att sjunga HELA matchen på onsdag för det är ditt ansvar annars jävlar!!! Helt rätt, det var Pierres fel att man inte skrek!!!!!!!!!!!!Han personligen satte silvertejp över käften på alla som var i stålhallen. Hur fasiken hann du med det Pierre? ` Grattis till mobben som lyckats jaga bort en som varit med att skapa något för Hockeyn. Hoppas ni är nöjda! Om du slutar skriva i alla trådar så blir jag nöjd iallfall
|
|
|
Klacken
Nov 26, 2009 12:02:57 GMT 1
Post by HF on Nov 26, 2009 12:02:57 GMT 1
Helt rätt, det var Pierres fel att man inte skrek!!!!!!!!!!!!Han personligen satte silvertejp över käften på alla som var i stålhallen. Hur fasiken hann du med det Pierre? ` Grattis till mobben som lyckats jaga bort en som varit med att skapa något för Hockeyn. Hoppas ni är nöjda! Om du slutar skriva i alla trådar så blir jag nöjd iallfall Tyvärr som kommer jag göra dig besviken...
|
|
|
Klacken
Nov 26, 2009 15:03:56 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 26, 2009 15:03:56 GMT 1
Menade inte att klanka på YB.. tycker bara det är konstigt att det blir helt tyst när han pga vissa anledningar, inte kan leda klacken, kan då inte någon ur styrelsen ställa sig där nere? Sant. Verkar som att allt står och faller med YB´s medverkan på NNÖ. Förra säsongen var ju Daniel ofta där när YB saknades, men det kanske är helt kört nu?? YB och jag snackade innan denna sässongen om att dela lite på det nu har det tyvärr varit så att jag jobbat väldigt många matcher på sista tiden men är jag där och YB har annat för sig så brukar jag ställa upp
|
|
|
Klacken
Nov 26, 2009 16:27:09 GMT 1
Post by odehammar on Nov 26, 2009 16:27:09 GMT 1
jag med och nej var tyvär inte där förra året men man ska väl inte skryta över en gången säsong , man ska försöka göra denna bättre pobben
|
|
|
Klacken
Nov 26, 2009 16:30:19 GMT 1
Post by scrat on Nov 26, 2009 16:30:19 GMT 1
Sant. Verkar som att allt står och faller med YB´s medverkan på NNÖ. Förra säsongen var ju Daniel ofta där när YB saknades, men det kanske är helt kört nu?? YB och jag snackade innan denna sässongen om att dela lite på det nu har det tyvärr varit så att jag jobbat väldigt många matcher på sista tiden men är jag där och YB har annat för sig så brukar jag ställa upp OK. Gott att höra! Jag skrev som jag skrev med tanke på det som sagts i "Ultras-tråden". Verkade inte som att ni var dom bästa vänner längre. Men som sagt, gott att veta att du finns där om det behövs. Du har ju också en bra "pipa" att ta till .
|
|
|
Klacken
Nov 26, 2009 17:00:35 GMT 1
Post by pobben92 on Nov 26, 2009 17:00:35 GMT 1
jag med och nej var tyvär inte där förra året men man ska väl inte skryta över en gången säsong , man ska försöka göra denna bättre pobben håller defenitivt med, och det är därför jag tycker att vi alla ska samarbeta för att göra denna säsongen bättre.
|
|
|
Klacken
Nov 26, 2009 18:49:34 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 26, 2009 18:49:34 GMT 1
YB och jag snackade innan denna sässongen om att dela lite på det nu har det tyvärr varit så att jag jobbat väldigt många matcher på sista tiden men är jag där och YB har annat för sig så brukar jag ställa upp OK. Gott att höra! Jag skrev som jag skrev med tanke på det som sagts i "Ultras-tråden". Verkade inte som att ni var dom bästa vänner längre. Men som sagt, gott att veta att du finns där om det behövs. Du har ju också en bra "pipa" att ta till . Även om jag och YB har saker som vi inte är överäns om så kommer inte det att gå ut över hockeyn
|
|