|
Post by oneandonly on Jan 29, 2007 12:23:22 GMT 1
Kanske hade varit läge att dra igång lite resor.....
Vi måste nu vara ända klubben i landet som har sådan medvind i ryggen, men som ändå inte har en/ett par bussar i släptåg på bortamatcherna.
Än mer uppenbart blev det igår i Trelleborg.
Gamle "KIK-liraren" L-G Östlund (Ni vet måltjuven) kom fram och snackade med mig i tredje perioden. (Håller på med ungdomsverksamhet i Trelleborg nu).
Han sa också att KHK IMPONERADE på honom. Han hoppades och TRODDE att de skulle gå upp. Bättre än många division 1-lag redan nu enligt honom.
Däremot var han FÖRVÅNAD över att det INTE var större drag och intresse kring bortamatcherna. Han sa också: Hade det varit på min tid, då hade det varit minst 1 eller två busslaster med supportrar.
Måste väl hålla med om att han hade en poäng där.
Eller ........
|
|
|
Post by HF on Jan 29, 2007 12:54:46 GMT 1
Tror det är så många nya och att de inte vill åka på bortamatcher.
|
|
|
Post by Jason on Jan 29, 2007 13:01:02 GMT 1
Shit... jag får ibland tjata mig till att få gå på hemmamatcherna... Frugan är mammaledig med en 3 åring och en 1 åring hemma som bråkar hela dagarna.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 29, 2007 13:06:22 GMT 1
Shit... jag får ibland tjata mig till att få gå på hemmamatcherna... Frugan är mammaledig med en 3 åring och en 1 åring hemma som bråkar hela dagarna. Amatör ;D
|
|
|
Post by Jason on Jan 29, 2007 13:11:14 GMT 1
Shit... jag får ibland tjata mig till att få gå på hemmamatcherna... Frugan är mammaledig med en 3 åring och en 1 åring hemma som bråkar hela dagarna. Amatör ;D ;D Några bra tips?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 29, 2007 13:12:47 GMT 1
Amatör ;D ;D Några bra tips? Njae! det slutade med att jag fick ta me kidsen på hockyn!! Å nu e nr5 på väg så det blir nog intressant hur detta ska gå!
|
|
|
Post by dragskott on Jan 29, 2007 13:14:18 GMT 1
Njae! det slutade med att jag fick ta me kidsen på hockyn!! Å nu e nr5 på väg så det blir nog intressant hur detta ska gå! Du har ju snart en hel klack ! ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 29, 2007 13:15:13 GMT 1
Njae! det slutade med att jag fick ta me kidsen på hockyn!! Å nu e nr5 på väg så det blir nog intressant hur detta ska gå! Du har ju snart en hel klack ! ;D Fick ju bli så när så många valde att sitta ner!
|
|
|
Post by Jason on Jan 29, 2007 13:19:01 GMT 1
Njae! det slutade med att jag fick ta me kidsen på hockyn!! Å nu e nr5 på väg så det blir nog intressant hur detta ska gå! Är redan där... På söndagsmatcherna har jag alltid med mig 3 åringen... hon är galen i hockey. Var jätteledsen för att det inte var hemmamatch igår.
|
|
|
Post by charlie on Jan 29, 2007 22:41:15 GMT 1
Under Disney-tråden står det att deras representant letar efter ett sätt att backa upp den härliga publiken. De menar då alla på Norra Stå, BB och all de som vill resa på bortamatcher. Vad kan vi ge dom för uppslag? Vad skulle göra det roligare? Hur får vi med oss mer folk?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 29, 2007 22:54:08 GMT 1
Under Disney-tråden står det att deras representant letar efter ett sätt att backa upp den härliga publiken. De menar då alla på Norra Stå, BB och all de som vill resa på bortamatcher. Vad kan vi ge dom för uppslag? Vad skulle göra det roligare? Hur får vi med oss mer folk? Sponsrade bussar!(reducerade priser) Mer folk som stödjer BB och KHKs policy ang att bli en "respekterad" klack! Idag så fnyser folk åt ståplatsfolket och skrattar bakom ryggen tyvärr! Alla skriker efter att vi ska gör si och så men vill inte lyfta ett finger för att hjälpa till! Men vill nu gänget från Disney hjälpa oss så är de hjärtlig välkomna att göra så! Man behöver inte stå för att stödja BB utan man kan hjälpa till från din sittplats och försöka få med folket runtomkring sig! Så nu gott hokifolk höj nu er röst på onsdag när KHK kör över värnamoiterna! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf BlackBugs
|
|
|
Post by neverendingstory on Jan 29, 2007 23:15:10 GMT 1
Ta med alla, det är KHK som är eran familj, grabbarna måste få känna atmosfären, det är ju kanon om alla är på matcherna, mer publik i TAK Amatör ;D ;D Några bra tips?
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 29, 2007 23:49:22 GMT 1
Bara ni inte tar emot pengar till att använda genom tifon. Då har ni gått emot tifoverksamhetens viktigaste "regel". Men sponsrade bussresor låter som en lysande idé. Eller ja, mer HYPE till att åka på bortaresor öht. Affischer runt stan och hets på diverse hemsidor!
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 30, 2007 0:01:23 GMT 1
Om ståplats redan i första perioden kör "STENHÅRT" med Hejsan sittplats och bara mailer, är jag SÄKER på kanonstämning till slut. Har förresten DISNEY gett klartecken till att sponsra bortamatcher, eller är det bara en fantasi/önskan ? K-H-K !!!! P.s Förr i tiden alltid 1-3 bussar utan sponsring, så visst måste VI ha bussar ! Under Disney-tråden står det att deras representant letar efter ett sätt att backa upp den härliga publiken. De menar då alla på Norra Stå, BB och all de som vill resa på bortamatcher. Vad kan vi ge dom för uppslag? Vad skulle göra det roligare? Hur får vi med oss mer folk? Sponsrade bussar!(reducerade priser) Mer folk som stödjer BB och KHKs policy ang att bli en "respekterad" klack! Idag så fnyser folk åt ståplatsfolket och skrattar bakom ryggen tyvärr! Alla skriker efter att vi ska gör si och så men vill inte lyfta ett finger för att hjälpa till! Men vill nu gänget från Disney hjälpa oss så är de hjärtlig välkomna att göra så! Man behöver inte stå för att stödja BB utan man kan hjälpa till från din sittplats och försöka få med folket runtomkring sig! Så nu gott hokifolk höj nu er röst på onsdag när KHK kör över värnamoiterna! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf BlackBugs
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 30, 2007 6:57:43 GMT 1
Tyvärr så kommer det inte bli som förr när det gäller supportring av KHK/KIK! Folk är för bekväma idag och förväntar oftast att andra ska göra allt! Kommer innan helgen börja ta upp intresseanmälningar för resa till Hässleholmsmatchen! Anmälan sker via pm till mig eller via telefon (nr kommer) Kommer oxå skriva ner ett par förhållningar som kommer att gälla på bussen/bussarna!
|
|