|
Post by anticonnie on Feb 7, 2007 22:56:03 GMT 1
men kan man åka billigare om man inte vill ha biljetten i priset? Nej!
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 7, 2007 22:59:55 GMT 1
men kan man åka billigare om man inte vill ha biljetten i priset? Spelar väl ingen roll, man måste ju ändå köpa biljett när man kommer fram. Eller hade du tänkt smita in?
|
|
|
Post by climber on Feb 8, 2007 0:12:42 GMT 1
Nu var det dags då för buss till bortamatch! Onsdagen 21/2 Hässleholm! Det finns 50 platser i bussen och det kostar 200:- /per plats I priset ingår inträde till matchen oxå! Avresetid kommer inom kort! Lite förhållningar bara! Alla reser på eget ansvar! Busschafförens ord är lag! Annstiftan till bråk/skadegörelse=avslängning buss! Spytaxa 1000:- betalas snarast vid närmsta bankomat! Under 18år=ingen alkohol! Bokningar sker via mig i pm eller till min mobil! 0708-377 387 OBS!! Namn och telefonnr kommer krävas! Bokningen är bindande! Härligt:=) ser fram mot detta:=)
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 8, 2007 1:04:35 GMT 1
här marcherar vi in i bussen !
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 8, 2007 12:50:40 GMT 1
Nu var det dags då för buss till bortamatch! Onsdagen 21/2 Hässleholm! Det finns 50 platser i bussen och det kostar 200:- /per plats I priset ingår inträde till matchen oxå! Avresetid kommer inom kort! Lite förhållningar bara! Alla reser på eget ansvar! Busschafförens ord är lag! Annstiftan till bråk/skadegörelse=avslängning buss! Spytaxa 1000:- betalas snarast vid närmsta bankomat! Under 18år=ingen alkohol! Bokningar sker via mig i pm eller till min mobil! 0708-377 387 OBS!! Namn och telefonnr kommer krävas! Bokningen är bindande! Priset är sänkt till 180:- /per plats!
|
|
|
Post by khkregerar on Feb 8, 2007 16:07:56 GMT 1
nej, men fribiljetter finns det nått som heter
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 8, 2007 21:12:58 GMT 1
nej, men fribiljetter finns det nått som heter Du skojar!!!! Om du nu kan uppvisa en fribiljett till denna match så visst drar jag av kostnaden för den!! Vi tar detta via pm!!
|
|
|
Post by lawless on Feb 10, 2007 21:49:09 GMT 1
Fattar inte varför man ska diskutera om man MÅSTE vara medlem i BB för att åka med. Förstår inte problemet? Vill man inte ha med BB att göra så behöver man väl inte åka med då.... Jag tycker att det ska vara en självklarhet! Är man en KHK suporter så vill man väl vara med i suporterklubben för att hjälpa och stötta vårt älskade hokkilag!? Önskar att fler va mer positiva till BB och kom till oss för att hjälpa till istället för att bara gnälla....... Fyll nu bussen och ha kul!! ÄLSKA KHK!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 11, 2007 11:30:58 GMT 1
Wörd!
|
|
|
Post by dicanio on Feb 11, 2007 12:55:30 GMT 1
Fattar inte varför man ska diskutera om man MÅSTE vara medlem i BB för att åka med. Förstår inte problemet? Vill man inte ha med BB att göra så behöver man väl inte åka med då.... Jag tycker att det ska vara en självklarhet! Är man en KHK suporter så vill man väl vara med i suporterklubben för att hjälpa och stötta vårt älskade hokkilag!? Önskar att fler va mer positiva till BB och kom till oss för att hjälpa till istället för att bara gnälla....... Fyll nu bussen och ha kul!! ÄLSKA KHK!!!! Håller inte med dig riktigt där , finns säkert anledningar till varför vissa inte vill vara med i BB .
|
|
|
Post by Supertramp on Feb 11, 2007 13:32:20 GMT 1
Fattar inte varför man ska diskutera om man MÅSTE vara medlem i BB för att åka med. Förstår inte problemet? Vill man inte ha med BB att göra så behöver man väl inte åka med då.... Jag tycker att det ska vara en självklarhet! Är man en KHK suporter så vill man väl vara med i suporterklubben för att hjälpa och stötta vårt älskade hokkilag!? Önskar att fler va mer positiva till BB och kom till oss för att hjälpa till istället för att bara gnälla....... Fyll nu bussen och ha kul!! ÄLSKA KHK!!!! Nej, det är verkligen ingen självklarhet att folk vill tillhöra den "officiella" supportergruppen. Det finns tusen olika anledningar till att inte göra det. Folk förknippar inte sig själva med BB, de vill stödja KHK på andra sätt, folk köper inte BBs gullande med styrelsen, folk tycker att ni på ett eller annat sätt är "löjliga" mm. Jag talar av egen erfarenhet. Se bara på lag med större supporterskaror. Det är inte direkt en tillfällighet att tex Hammarby har 15 olika supportergrupperingar.
|
|
|
Post by dicanio on Feb 11, 2007 14:04:05 GMT 1
Fattar inte varför man ska diskutera om man MÅSTE vara medlem i BB för att åka med. Förstår inte problemet? Vill man inte ha med BB att göra så behöver man väl inte åka med då.... Jag tycker att det ska vara en självklarhet! Är man en KHK suporter så vill man väl vara med i suporterklubben för att hjälpa och stötta vårt älskade hokkilag!? Önskar att fler va mer positiva till BB och kom till oss för att hjälpa till istället för att bara gnälla....... Fyll nu bussen och ha kul!! ÄLSKA KHK!!!! Nej, det är verkligen ingen självklarhet att folk vill tillhöra den "officiella" supportergruppen. Det finns tusen olika anledningar till att inte göra det. Folk förknippar inte sig själva med BB, de vill stödja KHK på andra sätt, folk köper inte BBs gullande med styrelsen, folk tycker att ni på ett eller annat sätt är "löjliga" mm. Jag talar av egen erfarenhet. Se bara på lag med större supporterskaror. Det är inte direkt en tillfällighet att tex Hammarby har 15 olika supportergrupperingar. Håller med.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2007 14:12:21 GMT 1
Instämmer också.
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 11, 2007 16:17:16 GMT 1
Nu är det så att resorna som skall komma inte påtvingar någon medlemskap i BB! Alla tjatar om bussresor men vill inte åka med själva!! Gullandet med styrelsen kommer utav att flera STORA sponsorer inte var speciellt impade av BB mfl förra året samt den matchen som var i Osby i höstas! Men visst att det är häftigt att stå och vara stuppfull och skrika könsord! Vi i BB kommer att samla till öppet möte efter säsongen och tala om framtiden i och med KHK! Men nu är det nuet som gäller och vi får nog finna oss i att KHK har ett finger med i spelet! Kom igen nu ni alla så fyller vi bussen/bussarna till Hässleholm och firar av KHKs serieseger!
|
|
|
Post by Supertramp on Feb 11, 2007 16:30:53 GMT 1
Nu är det så att resorna som skall komma inte påtvingar någon medlemskap i BB! Alla tjatar om bussresor men vill inte åka med själva!! Gullandet med styrelsen kommer utav att flera STORA sponsorer inte var speciellt impade av BB mfl förra året samt den matchen som var i Osby i höstas! Men visst att det är häftigt att stå och vara stuppfull och skrika könsord! Vi i BB kommer att samla till öppet möte efter säsongen och tala om framtiden i och med KHK! Men nu är det nuet som gäller och vi får nog finna oss i att KHK har ett finger med i spelet! Kom igen nu ni alla så fyller vi bussen/bussarna till Hässleholm och firar av KHKs serieseger! Jag ser absolut inget negativt att ni fixat bussresor. Jag bara svara på skribenten här ovanför som påpekade att det borde vara en självklarhet att vara medlem i BB. Nu är det ingen här som påstått att det är skithäftigt att vara stupfull könsord på en hockeymatch, så du behöver inte stoppa ord i munnen på folk. Bra intiativ med bussresorna hur som helst!
|
|