|
Post by Teddybear on Feb 2, 2007 2:15:27 GMT 1
Hade varit kul om supportrarna röstade fram årets spelare! Ett pris som BB kunde delat ut i anslutning till sista hemmamatchen!
Lägger min röst på Jonas Norberg, i hård konkurrens med Jimmie Andersson!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 2, 2007 8:24:29 GMT 1
Nu är ju inte säsongen färdigspelad. Men det blir ju svårt att välja någon av nyförvärven. De har ju inte gjort så stor nytta första 5 månaderna på säsongen ...
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Feb 2, 2007 8:49:52 GMT 1
Nu är ju inte säsongen färdigspelad. Men det blir ju svårt att välja någon av nyförvärven. De har ju inte gjort så stor nytta första 5 månaderna på säsongen ... Nä, jag tror definitivt att ni hade legat i toppen utan A. Jönsson, J. Svensson och M Johansson. NOT
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 2, 2007 8:51:31 GMT 1
WÖRD
|
|
|
Post by Jason on Feb 2, 2007 8:54:02 GMT 1
Nu är ju inte säsongen färdigspelad. Men det blir ju svårt att välja någon av nyförvärven. De har ju inte gjort så stor nytta första 5 månaderna på säsongen ... Nu vet inte jag vilka matcher du har sett... men där håller jag INTE med dig. Så du menar att Johan Svensson inte gjort någon nytta, inte Macke heller, inte Sandberg, Jönsson eller Häggström heller???
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 2, 2007 8:59:55 GMT 1
Nu är ju inte säsongen färdigspelad. Men det blir ju svårt att välja någon av nyförvärven. De har ju inte gjort så stor nytta första 5 månaderna på säsongen ... Du måste ju skoja? Om inte är det ett hån mot våra nya spelare. De har gått in och gjort ett grymt bra jobb utan de skulle vi inte varit i närheten av vad vi är idag. De nya spelarna har även gjort så att de som är kvar från förra året höjt sig ordentligt.
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 2, 2007 9:19:49 GMT 1
Nu är ju inte säsongen färdigspelad. Men det blir ju svårt att välja någon av nyförvärven. De har ju inte gjort så stor nytta första 5 månaderna på säsongen ... Tror det är med ironi ...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 2, 2007 9:20:08 GMT 1
Nu är ju inte säsongen färdigspelad. Men det blir ju svårt att välja någon av nyförvärven. De har ju inte gjort så stor nytta första 5 månaderna på säsongen ... Nä, jag tror definitivt att ni hade legat i toppen utan A. Jönsson, J. Svensson och M Johansson. NOT Jag syftade på de 3 som kom innan deadline 31/1 Jimmie, Brasar o Sebastian. Trodde detta framgick iom att jag skrev att de ej gjort så mycket nytta 5 första månaderna Men ibland blir det fel om man inte är tydlig nog. Vad jag menade var att det blir svårt att efter säsongen slut rösta på någon av dem hur bra de än visar sig vara iom att de bara är med på sluttampen
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 2, 2007 9:22:16 GMT 1
Klart.. skulle någon av ovan nämda herra få en hybris knäpp i avgörande matchen i kvalserien o vända allt på egen han . och skjuta oss till ettan så blir inte valet svårt!
|
|
|
Post by Jason on Feb 2, 2007 9:35:21 GMT 1
Jag syftade på de 3 som kom innan deadline 31/1 Jimmie, Brasar o Sebastian. Trodde detta framgick iom att jag skrev att de ej gjort så mycket nytta 5 första månaderna Men ibland blir det fel om man inte är tydlig nog. Vad jag menade var att det blir svårt att efter säsongen slut rösta på någon av dem hur bra de än visar sig vara iom att de bara är med på sluttampen Ahaaaaa...... då är jag med! Du är förlåten.
|
|
|
Post by neverendingstory on Feb 2, 2007 9:48:44 GMT 1
Andre Jönsson - han har allt för att vara bäste man i laget, bäst som forward, bäst som back, slitvarg, lirare, mycket hög lägstanivå, han skulle säkert klara sig i allsvenskan.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 2, 2007 10:04:45 GMT 1
Lägger också min röst på Jönsson. Han är den mest kompletta spelaren i laget. Men i hård konkurrans av Fredrik Claesson, 18p, jobbar konstant över hela banan, tar stryk utan att gnälla eller dra på sig onödiga utvisningar och ruskigt bra i BP.
|
|
|
Post by Jason on Feb 2, 2007 10:05:45 GMT 1
Tycker även Jimma kan vara med och slåss om den platsen som MVP.
|
|
|
Post by clipping on Feb 2, 2007 10:53:37 GMT 1
innan nyförvärven kom så skulle det vara en knallhård kamp mellan Jimmy Jönsson å Oskar
|
|
|
Post by Professorn on Feb 2, 2007 11:37:21 GMT 1
Till nästa år kan forumet skapa en "Stjärntävlig" där vi (användarna) delar ut 6 stjärnor till tre spelare per match (3,2,1). Denna tävling hade varit rättvis och efter sista matchen så hade varit kul med ett litet Jippo där säsongens MVP utses! Andra tänkbara tävlingar är att utse årets mål (sätta ihop en jury som väljer ut 8-10 mål att rösta på). Jag tror att laget växer när det kommer till deras kännedom att fansen har tävlingar under säsongen.
Jag har också en fråga till ledningen i BB om ni har ambitioner att göra som Växjö & Södertälje och starta en fond för att betala "fansens lirare"? I SSK gjorde det möjligt att värva Kurka och i Växjö en finsk back med mycket meriter...
|
|