|
Post by dragskott on Feb 2, 2007 11:46:53 GMT 1
Till nästa år kan forumet skapa en "Stjärntävlig" där vi (användarna) delar ut 6 stjärnor till tre spelare per match (3,2,1). Denna tävling hade varit rättvis och efter sista matchen så hade varit kul med ett litet Jippo där säsongens MVP utses! Andra tänkbara tävlingar är att utse årets mål (sätta ihop en jury som väljer ut 8-10 mål att rösta på). Jag tror att laget växer när det kommer till deras kännedom att fansen har tävlingar under säsongen. Jag har också en fråga till ledningen i BB om ni har ambitioner att göra som Växjö & Södertälje och starta en fond för att betala "fansens lirare"? I SSK gjorde det möjligt att värva Kurka och i Växjö en finsk back med mycket meriter... Mycket intressanta och bra ideer!
|
|
|
Post by dragskott on Feb 2, 2007 11:52:25 GMT 1
Det där med stjärnor går väl att provtrycka redan nu under PlayOff?
|
|
|
Post by Jason on Feb 2, 2007 11:52:49 GMT 1
Håller med!
Skitbra ideér!
Är nog ingen som är feg för att stödja klubben.
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2007 15:43:55 GMT 1
Svårt val men jag tycker Jimmy täcker så jävla mycket skott att han är värd min röst.
|
|
hobbe
Nybörjare
|
Post by hobbe on Feb 2, 2007 16:34:45 GMT 1
Jimmy får min röst
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Feb 3, 2007 0:17:44 GMT 1
Låter lite som en efterapning av WildCats Guldpuck som vi har har haft sen 2002. Ett väldigt uppskattat pris
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 3, 2007 0:54:51 GMT 1
Låter lite som en efterapning av WildCats Guldpuck som vi har har haft sen 2002. Ett väldigt uppskattat pris Kommer ni att ha det i trean också? ;D
|
|
|
Post by karlskrona on Feb 3, 2007 0:58:13 GMT 1
HAHA !! Klockren Teddybear .
|
|
|
Post by lawless on Feb 3, 2007 1:59:48 GMT 1
ASG
|
|
|
Post by burt on Feb 3, 2007 10:59:47 GMT 1
Säsongens bästa spelare är Johan Svensson... Och som spelare behöver man inte göra mest mål för att vara bäst, men kan spela fiola med målvaktsklubban, köra en moonwalk och hjula 3ggr på beställning, sådana tilltag är jävligt värdefullt för oss som publik... ;D Jag vill se Norpan "Moona" nästa gång han gör mål... ;D
|
|
|
Post by Peter on Feb 3, 2007 11:13:29 GMT 1
Låter lite som en efterapning av WildCats Guldpuck som vi har har haft sen 2002. Ett väldigt uppskattat pris Kommer ni att ha det i trean också? ;D Om jag inte minns fel så räknade alla ut kalmar och såg de som en munsbit i kvalet mot 2:an för två år sedan...och det kommer man ju ihåg hur det gick. De fyra enkla poängen var ju självklara
|
|
|
Post by ringcar on Feb 3, 2007 15:28:56 GMT 1
Står mellan Jimmy eller Jönsson, den sist nämnde är grym kanske hela div. 2 mest kompletta spelare.. och dom som tycker att Norberg är bäst kollar bara på hur många poäng man gör. Hade Jönsson inte heller jobbat hem hade han gjort ca 50 poäng vid detta laget... Nu får man säker en jävla massa skit. hehe
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 3, 2007 16:00:07 GMT 1
Står mellan Jimmy eller Jönsson, den sist nämnde är grym kanske hela div. 2 mest kompletta spelare.. och dom som tycker att Norberg är bäst kollar bara på hur många poäng man gör. Hade Jönsson inte heller jobbat hem hade han gjort ca 50 poäng vid detta laget... Nu får man säker en jävla massa skit. hehe Håller med om att Jönsson är en mer komplett spelare än Norberg
|
|
|
Post by Supertramp on Feb 3, 2007 16:01:32 GMT 1
Norberg har förmodligen "avgjort" flest matcher iår, och tycker han är solklar etta. Även om det är en tråkig lågoddsare. Jag betvivlar dock inte att Jönsson kan komma upp i en bra mycket högre nivå än han gjort iår, och då har han ju ändå varit lagets jämnaste spelare.
|
|
|
Post by Jason on Feb 3, 2007 16:13:09 GMT 1
Låter lite som en efterapning av WildCats Guldpuck som vi har har haft sen 2002. Ett väldigt uppskattat pris Hmm... tror ju inte ni var först i Sverige direkt med en sådan sak! Det behöver inte vara en "Guldpuck" heller för den delen.
|
|