|
Post by brodeurandme on Dec 2, 2009 23:08:08 GMT 1
Det är något jag gärna skulle vilja se i framtiden. Mig veterligen har vi faktiskt haft ett möte där MN var inbjuden och deltog och människor kunde ställa de frågor dom hade, eller så var det föreningen och micke som bjöd in publiken, spelar mindre roll. Något sådant här tycker åtminstone jag skulle ske oftare. En förening är ingenting utan en trogen publik, hängivna supporters är hjärtat i varje klubb, därför tycker jag publikens åsikter har betydelse och SKA HA betydelse och kanske borde det finnas en chans till åtminstone en liten del inflytande. Friska fläktar och nya ideer är alltid positivt. Exakt hur ett sådant här "samarbete" med klubben skulle kunna se ut vet jag i dagsläget inte, därför tänkte jag att vi på denna tråd skulle slå våra kloka huvud ihop och komma med åsikter/synpunkter/funderingar och ideer på sådant som vi skulle kunna förbättra i dialogen mellan supporters/förening etc osv. Ordet är fritt för alla.
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 3, 2009 11:15:17 GMT 1
Detta skriver jag under..
|
|
|
Post by time on Dec 3, 2009 19:21:18 GMT 1
Det är något jag gärna skulle vilja se i framtiden. Mig veterligen har vi faktiskt haft ett möte där MN var inbjuden och deltog och människor kunde ställa de frågor dom hade, eller så var det föreningen och micke som bjöd in publiken, spelar mindre roll. Något sådant här tycker åtminstone jag skulle ske oftare. En förening är ingenting utan en trogen publik, hängivna supporters är hjärtat i varje klubb, därför tycker jag publikens åsikter har betydelse och SKA HA betydelse och kanske borde det finnas en chans till åtminstone en liten del inflytande. Friska fläktar och nya ideer är alltid positivt. Exakt hur ett sådant här "samarbete" med klubben skulle kunna se ut vet jag i dagsläget inte, därför tänkte jag att vi på denna tråd skulle slå våra kloka huvud ihop och komma med åsikter/synpunkter/funderingar och ideer på sådant som vi skulle kunna förbättra i dialogen mellan supporters/förening etc osv. Ordet är fritt för alla. Hade varit trevligt om fler än 5 st dök upp
|
|
|
Post by wiseguy on Dec 3, 2009 19:27:18 GMT 1
Nu har jag själv inte varit närvarande - men i Kallinge har man denna säsongen (eller iaf inför vissa matcher) gjort så att Klüften kommit till supporterklubben och haft en snabb dragning om dagens match, typ skador och formationer osv. Tycker jag låter riktigt bra om man är intresserad och har möjlighet att komma innan nedsläpp (vilket jag själv tyvärr sällan har).
Kanske kan vara något för er att föreslå? Lär vara svårare för er iofs eftersom ni är så pass många fler...
|
|