|
Post by oneandonly on Feb 15, 2007 15:24:44 GMT 1
Vill bara meddela att turneringen blir av.
Vi kommer att träffas och dra upp detaljerna.
OIK kommer defenetivt också att vara med. Tom deras ordförande i Holje Black Magic är den som är deras kontaktperson även där.
Jag har redan nu lagt ut några krokar om att få sponsorer till denna unika turnering/supporterträff och verkar redan ha fått napp.
Så fort alla detaljer är klara får Ni veta och då ska det också ut i MEDIA.
Detta kommer att bli skitskoj !
|
|
|
Post by HF on Feb 15, 2007 15:35:50 GMT 1
Vill bara meddela att turneringen blir av. Vi kommer att träffas och dra upp detaljerna. OIK kommer defenetivt också att vara med. Tom deras ordförande i Holje Black Magic är den som är deras kontaktperson även där. Jag har redan nu lagt ut några krokar om att få sponsorer till denna unika turnering/supporterträff och verkar redan ha fått napp. Så fort alla detaljer är klara får Ni veta och då ska det också ut i MEDIA. Detta kommer att bli skitskoj ! KANON!!!!!!!SKITROLIGT!!!Men hoppas på nån träningstid på kvällskvist eller helg.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 15, 2007 21:07:59 GMT 1
Vill bara meddela att turneringen blir av. Vi kommer att träffas och dra upp detaljerna. OIK kommer defenetivt också att vara med. Tom deras ordförande i Holje Black Magic är den som är deras kontaktperson även där. Jag har redan nu lagt ut några krokar om att få sponsorer till denna unika turnering/supporterträff och verkar redan ha fått napp. Så fort alla detaljer är klara får Ni veta och då ska det också ut i MEDIA. Detta kommer att bli skitskoj ! Hoppas denna turnering blir av på en helg, så man har chans att komma ner.
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 16, 2007 1:27:22 GMT 1
Vill bara meddela att turneringen blir av. Vi kommer att träffas och dra upp detaljerna. OIK kommer defenetivt också att vara med. Tom deras ordförande i Holje Black Magic är den som är deras kontaktperson även där. Jag har redan nu lagt ut några krokar om att få sponsorer till denna unika turnering/supporterträff och verkar redan ha fått napp. Så fort alla detaljer är klara får Ni veta och då ska det också ut i MEDIA. Detta kommer att bli skitskoj ! Hoppas denna turnering blir av på en helg, så man har chans att komma ner. Självkart !!! Du ska vara med Sarre !
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 16, 2007 8:27:02 GMT 1
Kanon!! Men det hade varit bra med nån träning innan vi ska spela!
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 16, 2007 14:48:48 GMT 1
Kanon!! Men det hade varit bra med nån träning innan vi ska spela! Håller med ! Det kan nog behövas !.....
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 16, 2007 20:05:47 GMT 1
Hoppas denna turnering blir av på en helg, så man har chans att komma ner. Självkart !!! Du ska vara med Sarre ! Alla tiders!
|
|
|
Post by HF on Feb 16, 2007 20:22:51 GMT 1
brukar åka på allmänhetens åkning med min lilla treåriga pojk men det är ju utan klubba och puck.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 16, 2007 21:18:08 GMT 1
Jag har inte försökt stå på ett par skriskor sen jag var 9år men behöver ni fler så kan jag vara med och hålla mig i sargen
|
|
|
Post by HF on Feb 16, 2007 22:58:50 GMT 1
Jag har inte försökt stå på ett par skriskor sen jag var 9år men behöver ni fler så kan jag vara med och hålla mig i sargen tja nån måste ju ta skitjobbet att vara tacklingsbar... ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 18, 2007 11:56:44 GMT 1
;D ;D ;D
|
|