|
Post by time on Dec 6, 2009 21:27:16 GMT 1
HF!! Klart att vi kan klaga!! Ingen spelide.. Finns två kombinationer som går ut på att ta sig upp på vänsterkanten eller dumpa ner pucken och åk! Jag klagar aldrig då vi förlorar mot ett bättre lag 7 dagar i veckan.. Inga problem. Inställningen är kass och vad beror det på då? Tydligen är många spelare missnöjda med MN.. En bättre tränare skulle få ut så J...a mycket mer av dessa spelare vi har. Besviken på MN för detta, då han har bevisat att han inte är byxad för detta jobb,tyvärr!! Det handlar inte om det, men det är såna jävla svängningar, en dagen bäst nästa sämst och klubben kan läggas ner. Kanske inte du men många andra. Det är väl till 90% från såna som bara varit med på vandringen uppåt i serierna
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 6, 2009 21:28:14 GMT 1
stämmer time. Yetman var åter en av de bästa, även i boxplay!
Inställninge i början var grym och hade vi bara fått hål på dom... Tyvärr var det även då otroligt svårt att komma till bra lägen.. :/
|
|
|
Post by time on Dec 6, 2009 21:31:54 GMT 1
stämmer time. Yetman var åter en av de bästa, även i boxplay! Inställninge i början var grym och hade vi bara fått hål på dom... Tyvärr var det även då otroligt svårt att komma till bra lägen.. :/ OK. Hur användes han i boxplay?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 6, 2009 21:36:40 GMT 1
Jag la mest märke till att han checkade och försökte fördröja uppspelen. Någon gång lyckades han också bryta någon vid sargen i offensiv zon och döda tid. Något man lägger märke till hos honom, är att han aldrig tittar på pucken när han jagar, utan fokuserar på motspelarens blick! Det är ett gott tecken på en bra spelare...
|
|
|
Post by husnasarn on Dec 6, 2009 21:43:16 GMT 1
Det handlar inte om det, men det är såna jävla svängningar, en dagen bäst nästa sämst och klubben kan läggas ner. Kanske inte du men många andra. Det är väl till 90% från såna som bara varit med på vandringen uppåt i serierna KHK har bara vandrat uppåt. Hur ska jag kunnat varit med om en nergång ? Som vanligt är det många här inne som vill knäppa folk på näsan för man inte var med på Des Moroneys tid.
|
|
|
Post by time on Dec 6, 2009 21:47:12 GMT 1
Det är väl till 90% från såna som bara varit med på vandringen uppåt i serierna KHK har bara vandrat uppåt. Hur ska jag kunnat varit med om en nergång ? Som vanligt är det många här inne som vill knäppa folk på näsan för man inte var med på Des Moroneys tid. Det var inte jag heller. Var däremot med på de första fyra säsongerna i trean INNAN vandringen uppåt började
|
|
|
Post by husnasarn on Dec 6, 2009 21:48:53 GMT 1
KHK har bara vandrat uppåt. Hur ska jag kunnat varit med om en nergång ? Som vanligt är det många här inne som vill knäppa folk på näsan för man inte var med på Des Moroneys tid. Det var inte jag heller. Var däremot med på de första tunga säsongerna i trean INNAN vandringen uppåt började Jag har varit med sen tiden då vi mötte Islanders. Är det godkänt? Då visste jag inte vilket lag man skulle heja på.
|
|
|
Post by sheriff on Dec 6, 2009 21:54:49 GMT 1
Jag la mest märke till att han checkade och försökte fördröja uppspelen. Någon gång lyckades han också bryta någon vid sargen i offensiv zon och döda tid. Något man lägger märke till hos honom, är att han aldrig tittar på pucken när han jagar, utan fokuserar på motspelarens blick! Det är ett gott tecken på en bra spelare... Den blicken han hade mot en motspelare höll nästan på att smälta isen, så glödhet var den. Varför kan vi bara spela bra i början av en Söndagsmatch kan man däremot undra över. Kik spelade som man ska spela mot oss, tillknäppt och sen kontra. Grattis, era jävlar
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Dec 6, 2009 21:56:40 GMT 1
Det var inte jag heller. Var däremot med på de första tunga säsongerna i trean INNAN vandringen uppåt började Jag har varit med sen tiden då vi mötte Islanders. Är det godkänt? Då visste jag inte vilket lag man skulle heja på. Det var tider det Och visst har det hänt en HEL del sedan dess... också.
|
|
|
Post by tof on Dec 6, 2009 22:00:08 GMT 1
är det skillnad på suppoters nu om man har varit med länge eller ska vi ta hur mycket man sponsrar med, jag trodde vi alla stöttar khk även om vissa blir lite mer frustrerade vid förlust och lite mer engagerade vid vinst, men i grunden tror jag vi alla står där och väntar på nästa säsong oavsett hur förra var.
|
|
|
Post by husnasarn on Dec 6, 2009 22:02:03 GMT 1
Jag har varit med sen tiden då vi mötte Islanders. Är det godkänt? Då visste jag inte vilket lag man skulle heja på. Det var tider det Och visst har det hänt en HEL del sedan dess... också. Det har hänt så mycket att det är svårt att hantera. Kanske är det bra med ett litet bakslag. Det ger tid för eftertanke hos supportrar , ledning, spelare och styrelse. Det är fortfarande så att KHK som event står mycket högt i kurs.
|
|
|
Post by time on Dec 6, 2009 22:06:59 GMT 1
Det var inte jag heller. Var däremot med på de första tunga säsongerna i trean INNAN vandringen uppåt började Jag har varit med sen tiden då vi mötte Islanders. Är det godkänt? Då visste jag inte vilket lag man skulle heja på. VG
|
|
|
Post by korpen on Dec 6, 2009 22:07:17 GMT 1
Jag har varit med sen tiden då vi mötte Islanders. Är det godkänt? Då visste jag inte vilket lag man skulle heja på. Det var tider det Och visst har det hänt en HEL del sedan dess... också. Underbara tider det . Personligen ignorerar jag unga supportrar som tror de vet så mycket. De har inte vart med så länge och saknar veteran anda
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 6, 2009 22:09:58 GMT 1
Jag tycker vissa gick in med dålig inställning, inte menat att hela laget hade det. Just därför blev nog två av dom bänkade, enligt min åsikt.
|
|
|
Post by yngwie on Dec 6, 2009 22:13:46 GMT 1
Time!! Vem fan tror du att du är??? Var på min första match när Loobarna spelade i KIK på 70:talet så du kan bara hålla käften!! Har varit med på vandringen från 79.. Hur länge har du varit med? Skulle bra vilja veta? Gissningsvis sen 00.. Kanske Fan vad trött man blir på såna som dej!!!!
|
|