|
Post by time on Feb 12, 2010 13:28:12 GMT 1
OIK gör det igen...blev sågade innan AE men att underskatta är ens egen fall/död....Jag vill att Oik ska bli 4:a för då väntar sista slaget och het derby igen!!!! Vadå sista slaget? Det lär ju bli fler drabbningar nästa säsong. Tror Gudfadern räknar med OIK i allsvenskan nästa säsong
|
|
|
Post by philipg on Feb 12, 2010 14:53:31 GMT 1
shit, snackas redan om att slå oik när man knappt ligger 1a i en fortsättningserie. Nog med att allsvenskan var målet men nu, taget ur luften går på gammla meriter och anser sig slå oik bara sådär. Ödmjuket njae
|
|
|
Post by Les Paul on Feb 12, 2010 15:14:19 GMT 1
Vadå sista slaget? Det lär ju bli fler drabbningar nästa säsong. Tror Gudfadern räknar med OIK i allsvenskan nästa säsong Och många räknar med att vi redan är i playoff!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 12, 2010 15:18:11 GMT 1
shit, snackas redan om att slå oik när man knappt ligger 1a i en fortsättningserie. Nog med att allsvenskan var målet men nu, taget ur luften går på gammla meriter och anser sig slå oik bara sådär. Ödmjuket njae ? Målet var att nå allettan, vad är det du inte kan förstå?
|
|
|
Post by sheriff on Feb 12, 2010 15:18:39 GMT 1
shit, snackas redan om att slå oik när man knappt ligger 1a i en fortsättningserie. Nog med att allsvenskan var målet men nu, taget ur luften går på gammla meriter och anser sig slå oik bara sådär. Ödmjuket njae Du får ursäkta dem. Olofströmare blir såna i medgång. Deras förstånd är litet som ditt. Lågt.
|
|
|
Post by philipg on Feb 12, 2010 15:56:16 GMT 1
Oj träffa visst en nerv. Tråkigt men sant. Jag fick ju ta emot skit för att jag sa några väl valda ord om mitt lags placering... så då får ni tugga lite skit ni med.
|
|
|
Post by Gudfadern on Feb 12, 2010 16:05:12 GMT 1
shit, snackas redan om att slå oik när man knappt ligger 1a i en fortsättningserie. Nog med att allsvenskan var målet men nu, taget ur luften går på gammla meriter och anser sig slå oik bara sådär. Ödmjuket njae Du får ursäkta dem. Olofströmare blir såna i medgång. Deras förstånd är litet som ditt. Lågt. jag vill inte använda ordet "VI" men många vet att vid ett ev. möte i PO så drar OIK det längsta strået.....säg vad du vill men khk har inte det lilla extra för att störa OIK iår!
|
|
|
Post by Gudfadern on Feb 12, 2010 16:06:03 GMT 1
Vadå sista slaget? Det lär ju bli fler drabbningar nästa säsong. Tror Gudfadern räknar med OIK i allsvenskan nästa säsong Det har jag aldrig skrivit....mytoman varning på dig!!!!!
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2010 16:12:29 GMT 1
Du får ursäkta dem. Olofströmare blir såna i medgång. Deras förstånd är litet som ditt. Lågt. jag vill inte använda ordet "VI" men många vet att vid ett ev. möte i PO så drar OIK det längsta strået.....säg vad du vill men khk har inte det lilla extra för att störa OIK iår! Det tror inte jag heller, OIK är alldeles för bra. Skyhöga favoriter om vi skulle mötas.
|
|
|
Post by sheriff on Feb 12, 2010 16:23:10 GMT 1
Du får ursäkta dem. Olofströmare blir såna i medgång. Deras förstånd är litet som ditt. Lågt. jag vill inte använda ordet "VI" men många vet att vid ett ev. möte i PO så drar OIK det längsta strået.....säg vad du vill men khk har inte det lilla extra för att störa OIK iår! Word!
|
|
|
Post by scarpino on Feb 12, 2010 16:38:21 GMT 1
Du får ursäkta dem. Olofströmare blir såna i medgång. Deras förstånd är litet som ditt. Lågt. jag vill inte använda ordet "VI" men många vet att vid ett ev. möte i PO så drar OIK det längsta strået.....säg vad du vill men khk har inte det lilla extra för att störa OIK iår! Ungefär så lät det för prick ett år sedan med men den 18 februari blev det rätt tyst.... Farligt och ta ut segern i förskott, lite som vi har gjort denna säsongen men nu har vi förhoppningsvis lärt oss!
|
|
|
Post by Gudfadern on Feb 12, 2010 16:41:01 GMT 1
jag vill inte använda ordet "VI" men många vet att vid ett ev. möte i PO så drar OIK det längsta strået.....säg vad du vill men khk har inte det lilla extra för att störa OIK iår! Ungefär så lät det för prick ett år sedan med men den 18 februari blev det rätt tyst.... Farligt och ta ut segern i förskott, lite som vi har gjort denna säsongen men nu har vi förhoppningsvis lärt oss! Nu är det annorlunda...då var OIK i blåsväder....Nu är det upp till bevis för khk...Om ni verkligen vill vidare! glömm ej att 2 av 3 matcher spelas på en söndag
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2010 17:47:52 GMT 1
Ungefär så lät det för prick ett år sedan med men den 18 februari blev det rätt tyst.... Farligt och ta ut segern i förskott, lite som vi har gjort denna säsongen men nu har vi förhoppningsvis lärt oss! Nu är det annorlunda...då var OIK i blåsväder....Nu är det upp till bevis för khk...Om ni verkligen vill vidare! glömm ej att 2 av 3 matcher spelas på en söndag Skit också då kan vi lämna WO ;D Förra säsongen var ju playoff matcherna fredag måndag och tisdag. Känns konstigt om de ska dra ut på det 8 dagar detta året.
|
|
|
Post by scarpino on Feb 12, 2010 18:14:07 GMT 1
Ungefär så lät det för prick ett år sedan med men den 18 februari blev det rätt tyst.... Farligt och ta ut segern i förskott, lite som vi har gjort denna säsongen men nu har vi förhoppningsvis lärt oss! Nu är det annorlunda...då var OIK i blåsväder....Nu är det upp till bevis för khk...Om ni verkligen vill vidare! glömm ej att 2 av 3 matcher spelas på en söndag Har mycke svårt att tro att spelarna skulle supa ner sig dan innan en match som du vill ha sagt, speciellt inte efter all tråkig uppmärksamhet! Tar vi KIK på söndag kommer vi även ta er i ev PO för nu är det vi som slår underifrån o ni börjar få storhetsvansinne! Hur som helst tycker jag det är väldigt kul med eran framgång jag tycker kan kallas succé denna säsongen, har hållt på er i AE men möts vi den 27 är det slut med det
|
|
|
Post by Gudfadern on Feb 12, 2010 20:03:56 GMT 1
ingen sa att de ska/skulle göra det....har man klarat sig så bra i AE och man får khkev i PO...då blir det extra tändvätska att vinna inför en utsålt T. Arena..eftersom vi har sämre publik i stålhallen! heheh
|
|