|
Post by Back to Front on Feb 7, 2010 21:33:39 GMT 1
Hade det på känn när jag vandrade i Viktorihallens innandömen igår , att Vikings inte skulle göra mig besviken. Det liksom kände i väggarna. Ska man tro rapporterna så blev dom riktigt avklädda ikväll.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Feb 8, 2010 9:35:14 GMT 1
Börjar Tajf darra lite på manschetten nu månne?
Starkt av Nybban att återigen knäppa guds gåva till hockeyn på fingrarna.
Intressant och följa framöver...
|
|
|
Post by martin9 on Feb 8, 2010 12:56:43 GMT 1
BTF, kan du inte göra världen en tjänst och gå till första bästa snödriva och gräva ner dig!!!
Nybro är bättre än TAIF, inget speciellt konstigt med det. Bara att önska dom lycka till i fortsättningen.
|
|
|
Post by time on Feb 8, 2010 13:43:09 GMT 1
|
|
|
Post by Mr Hockey on Feb 8, 2010 13:44:39 GMT 1
Visst är det roligt......... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by koffus on Feb 8, 2010 19:10:36 GMT 1
förväntar man sigen riktigt jämn match och nära på hjärtinfarkt känsla i 60 min åh det blir såhär så får man lov att vara kaxig.. tingsryd var nakna när dem gick ut från planen denna afton. dem hade inget alls att hämta. så enkelt är det.. men de kan vända fort.. dem leder ju trots allt fortfarande serien så....
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 8, 2010 21:24:30 GMT 1
Martina 9 år, vem har bett om din åsikt på khk´s forum... Gå å lägg dej under den sten du krypit fram i från.. jag håller väl för f-n på vem jag vill!!
|
|
atg
Nybörjare
|
Post by atg on Feb 8, 2010 23:03:32 GMT 1
Ville bara upplysa om publiksiffran mellan Vita Hästen - Skåre ! 4178! Sen är det kul att se att så många tippat fel hitills när det gäller Hästen. Vi ligger trots allt 2:a just nu . Spelbolagen hade högst odds på Hästen innan serien. Hoppas vi möts i kvalserien. Lycka till i matcherna som återstår av fortsättningsserien.
|
|
|
Post by philipg on Feb 9, 2010 0:07:35 GMT 1
booom booom respect
|
|
|
Post by Michael Bodelsson on Feb 9, 2010 0:08:09 GMT 1
Är man Hästen fan , så satsade man väl en loppa eller två innan allettan började på Hästen. Som det ser ut nu så ligger man J****** bra till.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Feb 9, 2010 8:38:46 GMT 1
Hästen har stor respekt i mina ögon. Framförallt därför att era supportrar generellt är mycket trevliga och har ett bra sätt, undantaget någon enstaka individer precis som KHK och de flesta andra föreningar. Som sagt, där har ett lag ifrån skogen några mil norrut mycket att lära....... Hästen fanz insamling till Ringberg o Ohlsson, som tack för det som dessa spelare presterat och med ett ärligt och uppriktigt lycka till, visade på rätta supportertakter. Ni har mitt stöd i All-ettan, helt klart............ Ellerstad, vad var det han sa nu igen om byn som gud glömde?
|
|
|
Post by martin9 on Feb 9, 2010 11:52:32 GMT 1
Martina 9 år, vem har bett om din åsikt på khk´s forum... Gå å lägg dej under den sten du krypit fram i från.. jag håller väl för f-n på vem jag vill!! Skulle jag bli provocerad av att du kallar mig för en 9 årig tjej?? Jag har inga problem med vare sig tjejer eller barn, det säger däremot ganska mycket om dig. Sen din underskrift, den är ju hur rolig som helst!!! ;D Undra vem det är som lider mest av sina komplex. ;D Visst får du hålla på vilket lag som helst, det är fritt. Lika fritt är det för mig att kommentera vad idioter som du skriver. Mr Hockey, tycker att du generaliserar å det grövsta. Du har rätt i att det finns rötägg i alla supporterled, men att det skulle finnas fler i TAIF tror jag inte på. Man kan inte sitta och läsa forum eller se hockeymatcher med skygglappar på.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Feb 9, 2010 13:42:23 GMT 1
Martina 9 år, vem har bett om din åsikt på khk´s forum... Gå å lägg dej under den sten du krypit fram i från.. jag håller väl för f-n på vem jag vill!! Skulle jag bli provocerad av att du kallar mig för en 9 årig tjej?? Jag har inga problem med vare sig tjejer eller barn, det säger däremot ganska mycket om dig. Sen din underskrift, den är ju hur rolig som helst!!! ;D Undra vem det är som lider mest av sina komplex. ;D Visst får du hålla på vilket lag som helst, det är fritt. Lika fritt är det för mig att kommentera vad idioter som du skriver. Mr Hockey, tycker att du generaliserar å det grövsta. Du har rätt i att det finns rötägg i alla supporterled, men att det skulle finnas fler i TAIF tror jag inte på. Man kan inte sitta och läsa forum eller se hockeymatcher med skygglappar på. Martin, efter att KHK åter kommit tillbaka till div 1 finns det ett lags supportrar som konstant bara spytt galla. Som konstant "hatar" KHK, och det är inte med glimten i ögat... Är man inne och läser på Brigadens forum så blir man ju mörkrädd, vad är det här för människor? ?? Hata tycks vara ett nyckelbeetende där............ GB:s ordförande kallar ju oss för "Asen ifrån öst" officiellt......... Vad sänder det för signaler? Mellan blekinge lagen finns det en hat/kärlek som ibland tyvärr går överstyr, men oftast finns det någon slags "Gentlemans agreement" över känslorna oss emellan...... Tyvärr finner jag inget sådant hos Er... Ser man dessutom hur ni behandlar andra lags supportar tex Lakers, förr Trojas , KHK mm så inser man att ni inte vill ha en god stämning med andra lags supportrar..... Ni håller en slags "von ober" mentalitet som för oss andra är svår att smälta, tyvärr. Det tycks finnas en gränslös avundsjuka på klubbar som Lakers, KHK mm som lyckas på kort tid att skaffa sig goda förutsättningar att lyckas......... Varför? Naturligtvis finns det undantag även bland era supportrar, kanske du själv är en sådan? Vem vet.......
|
|
|
Post by HF on Feb 9, 2010 16:09:39 GMT 1
Martina 9 år, vem har bett om din åsikt på khk´s forum... Gå å lägg dej under den sten du krypit fram i från.. jag håller väl för f-n på vem jag vill!! Helt ärligt BTF/Topper har jag bett om din åsikt på detta forum. DU har inte mer rätt till detta än någon annan det ska du ha jävligt klart för dig!! Du har ju förpestat de flesta bloggar med din närvaro.
|
|
|
Post by martin9 on Feb 9, 2010 16:28:01 GMT 1
Skulle jag bli provocerad av att du kallar mig för en 9 årig tjej?? Jag har inga problem med vare sig tjejer eller barn, det säger däremot ganska mycket om dig. Sen din underskrift, den är ju hur rolig som helst!!! ;D Undra vem det är som lider mest av sina komplex. ;D Visst får du hålla på vilket lag som helst, det är fritt. Lika fritt är det för mig att kommentera vad idioter som du skriver. Mr Hockey, tycker att du generaliserar å det grövsta. Du har rätt i att det finns rötägg i alla supporterled, men att det skulle finnas fler i TAIF tror jag inte på. Man kan inte sitta och läsa forum eller se hockeymatcher med skygglappar på. Martin, efter att KHK åter kommit tillbaka till div 1 finns det ett lags supportrar som konstant bara spytt galla. Som konstant "hatar" KHK, och det är inte med glimten i ögat... Är man inne och läser på Brigadens forum så blir man ju mörkrädd, vad är det här för människor? ?? Hata tycks vara ett nyckelbeetende där............ GB:s ordförande kallar ju oss för "Asen ifrån öst" officiellt......... Vad sänder det för signaler? Mellan blekinge lagen finns det en hat/kärlek som ibland tyvärr går överstyr, men oftast finns det någon slags "Gentlemans agreement" över känslorna oss emellan...... Tyvärr finner jag inget sådant hos Er... Ser man dessutom hur ni behandlar andra lags supportar tex Lakers, förr Trojas , KHK mm så inser man att ni inte vill ha en god stämning med andra lags supportrar..... Ni håller en slags "von ober" mentalitet som för oss andra är svår att smälta, tyvärr. Det tycks finnas en gränslös avundsjuka på klubbar som Lakers, KHK mm som lyckas på kort tid att skaffa sig goda förutsättningar att lyckas......... Varför? Naturligtvis finns det undantag även bland era supportrar, kanske du själv är en sådan? Vem vet....... Vilka ER?? Jag gillar inte när man generaliserar som du gör, man kan inte dra alla över samma kam. Jag kan lova dig att dom "riktiga" fansen i Tingsryd är inga undantag, men som jag sa innan så finns rötägg precis överallt. Hatet du skriver om på brigadens forum tycker jag är väldigt litet om man jämför hur det många ggr ser ut här. Jag vet att det stora flertalet KHK supportrar är bra killar och tjejer, sen finns det ett litet gäng som gör allt för att förstöra. Bra skrivet HF!!!
|
|