|
Post by Sir Ironpants on Feb 17, 2010 21:43:53 GMT 1
|
|
|
Post by hoxha on Feb 17, 2010 21:59:38 GMT 1
Fahla o Brasar skall givetvis vara i varsin kedja!!!
VARFÖR FÅR INTE SIBBE SPELA!!!
Snacka om att fösöka lira Yet/Ring/olsson iform...
Skoog var bättre än på länge, trodde jag skulle få hjärnblöding när Höök tokchansade i bp vid Mörrums 0-2 mål....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 17, 2010 22:02:53 GMT 1
Andreas Svensson visar varför han är en av dom mest hatade spelarna i div1f.
Ringberg kommer mer och mer, synd att han inte fick sätta någon puck.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 17, 2010 22:03:31 GMT 1
Fan att inte Skugges puck fick gå in efter den uppåkningen han hade förtjänat ett mål där.
|
|
|
Post by HF on Feb 17, 2010 22:05:42 GMT 1
Fahla o Brasar skall givetvis vara i varsin kedja!!! VARFÖR FÅR INTE SIBBE SPELA!!! Snacka om att fösöka lira Yet/Ring/olsson iform... Skoog var bättre än på länge, trodde jag skulle få hjärnblöding när Höök tokchansade i bp vid Mörrums 0-2 mål.... Höök? Var han inne på isen? Undrar om det var Mörrumsspelaren ambulansen hämtade efter matchen?
|
|
|
Post by hoxha on Feb 17, 2010 22:13:30 GMT 1
Fahla o Brasar skall givetvis vara i varsin kedja!!! VARFÖR FÅR INTE SIBBE SPELA!!! Snacka om att fösöka lira Yet/Ring/olsson iform... Skoog var bättre än på länge, trodde jag skulle få hjärnblöding när Höök tokchansade i bp vid Mörrums 0-2 mål.... Höök? Var han inne på isen? Undrar om det var Mörrumsspelaren ambulansen hämtade efter matchen? J Karlsson satt på botbänken, så höök spelade med #3...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 17, 2010 22:16:58 GMT 1
Fahla kan vi ju inte ha kvar, han är alldeles för puckkär, och assisten tjatade han till sig idag igen ;D ;D Ringberg kommer mer och mer? Haha, han hade ju inte rätt idag, igen..... Yetman? Gott med en vinst! Andreas Svensson måste vara det största psykfallet i svensk hockey, värre än Göran Hall? Synd att det är Brasar som ska gå i bräschen och sänka Svensson. Höll på att få ett bryt när laxarna gjorde sitt andra mål, tur det löste sig Lycka till i kvalserien ;D Förresten, hur Yetmans spearing ta så illa?? Såg ut som att han knappt nuddade honom! Hans mjälte fick nog sig en omgång där, lite oturligt, såg inte alls ut att vara avsiktligt. Fahla är kung!!
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 17, 2010 22:17:18 GMT 1
Efter en trött inledning av KHK där man inte alls var med så lyfte killarna sig samtidigt som Gois klappade ihop totalt under en period. Reflektion, vår poängmaskin och lirare tar tag i Svensson,? Varför är det ingen av de större killarna som reagerar istället? Boxpaly spelet i början var under all kritik tillsammans med backarnas yra i början. Höök, vilken tjuvrusning. Fahlqvist, riktigt grym idag och härligt att han fick göra ett så snyggt mål. Härligt att Roger fick göra mål! Stabilt att komma tillbaka så som killarna gör och vänder den dåliga inledning man fick. Gott att det minst blir en hemma match till.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 17, 2010 22:26:20 GMT 1
Japp, Ringberg kommer mer och mer. Alla jag pratade med idag tycker likadant. Fahlqvist va bra idag, det får jag erkänna. Undra när du ska erkänna att du har fel JL. Samma dag som time börjar svara på frågor antar jag. Får hålla med dig om Yetmans 20 minutare dock, undrar vad domaren tänkte egentligen...
|
|
sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Feb 17, 2010 22:29:52 GMT 1
Grattis till vinsten nu är ni klara för fortsättning måste kännas skönt för ert lag och supportar , ni har ju trots allt haft lite hinder på vägen men nu är ni med,,,så än en gång grattis
Synd bara att Mörrum halkar hoppas resten av seriens matcher gick deras väg ikväll.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 17, 2010 22:32:21 GMT 1
Är det bara jag som tycker att Ringberg är helt oduglig?!! någon snälla?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 17, 2010 22:33:24 GMT 1
Bra är han ju inte, men han försöker. Skjuter och skjuter och skjuter men tyvärr blir det inga mål. Sparat sig till PO?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 17, 2010 22:33:44 GMT 1
Fahla kan vi ju inte ha kvar, han är alldeles för puckkär, och assisten tjatade han till sig idag igen ;D ;D Ringberg kommer mer och mer? Haha, han hade ju inte rätt idag, igen..... Yetman? Förresten, hur Yetmans spearing ta så illa?? Såg ut som att han knappt nuddade honom! 1. Ja, skall bli spännade att de om Sverker hittar någon andra ass. som Fahla tjatade till sig i denna match. ;D 2. Köp dig ett par glasögon. Ringberg slet hårt idag, däremot så var tyvärr inte Yetman och Jocke inte lika bra som vanligt. 3. Har väldig svårt att tro att Yetmans spearing inte var avsiktlig, såg det hela mycket bra från där jag satt.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 17, 2010 22:36:30 GMT 1
Japp, Ringberg kommer mer och mer. Alla jag pratade med idag tycker likadant. Fahlqvist va bra idag, det får jag erkänna. Undra när du ska erkänna att du har fel JL. Samma dag som time börjar svara på frågor antar jag. Får hålla med dig om Yetmans 20 minutare dock, undrar vad domaren tänkte egentligen... Ringberg var inte nån puckvinnare ikväll, snubblade mest sig fram, hade två skott i magplattan! Kommer aldrig erkänna att jag har fel angående Ringberg! Han är här för att göra mål för f-n!! Med Yetman bredvid sig borde han ösa in poäng? Troligtvis får han kontrakt nästa säsong, alla ska väl ha en andra chans, iaf i KHK. Kolla på OIK, Tikkanen presterade inte, han fick helt enkelt lämna. Jag vill egentligen prata illa om nån spelare i KHK, men jag blir vansinnig när jag ser Ringberg!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 17, 2010 22:38:57 GMT 1
Kan HV71 vänta på en sniper så tror jag att KHK kan göra detta också. Nästa säsong blir det andra bullar, både ifrån Skoog (som gjorde en väldigt bra match ikväll) och Ringberg.
|
|