|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 20, 2010 14:55:31 GMT 1
Tror du inte folket som skriver på forumet begriper det? Tyckte du hade vettiga inlägg när du kom tillbaka hit, men nu så känner man igen dig igen. Verkade ju inte så på svaret jag fick från moderator "polle". Vad innebär ett vettigt inlägg enligt dej? Självklart fattar jag att klubben inte agerar efter vad som skrivs här. Fick tydligt uppfattningen av hånfullhet över ditt tidigare inlägg som jag kommenterade. Särskilt när du använder dig av en sådan smiley efter det du skrivit! Du kan allt och alla andra på forumet har noll hockeykunskaper! När det gäller klubben så var diskussionen om vad höstsäsongen kunde klassas som ett exempel på deras inställning mot supportrar. Vi fick helt enkelt inte tycka att hösten var ett fiasko utan att de skulle tillrättavisa oss med rätt svar, misslyckande! Finns massor som görs rätt och är grymt bra i KHK men inte allt och det hoppas jag klubben låter mig och övriga oliktänkande tycka!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 20, 2010 15:47:50 GMT 1
Varför denna hånfulla attityd mot alla på forumet? Samma ödmjuka attityd som genomsyrar klubben känns det som. Supportrar ska betala mycket och hålla käften verkar vara devisen. Klubbens sanning är den enda saningen och får inte ifrågasättas! Nja. Man bjuder in till träffar med supportrarna men då kommer en handfull Eftersom Tobbe ändå inte kunde/ville svara på vissa obekväma frågor som missade vi som stannade hemma inte särskilt mycket eller?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2010 15:58:28 GMT 1
Sverker, du har en tendens att använda pekpinnar och anse bara att din åsikt spelar roll. Den dagen du accepterar att folk tycker olika är den dagen då jag verkligen kan föra en bra och vettig dialog med dig. Jag tycker du har många vettiga åsikter men du har en attityd i vissa inlägg och det verkar precis som du vill vara "bättre än alla andra". Men tyvärr så har du lika många bra inlägg som dåliga (jag har också dåliga sidor och jag medger att jag har fel ibland). OT: Fahlqvist har varit bra den senaste tiden och hade vi inte haft en långtidskada på både Fahlqvist och Jimmie Svensson så hade vi spelat i allettan. Det är jag övertygad om, två matchvinnartyper och gör sina kedjekamrater bättre. Fahlqvist får vara hur divig som helst så länge han gör poäng (det han är värvad för att göra), han var värd entrépengen mot Mörrum helt ensam! Jag anser absolut inte att "bara" mina åsikter är de rätta! Men eftersom jag har en inställning som är annorlunda mot huvuddelen av medlemmarna här, så förstår jag att jag kan uppfattas som att bara jag kan hockey. Finns ett flertal här som jag har full respekt för, har däremot jävligt svårt för de som "hyllar" vid vinst och "dissar" vid förlust. Fahla var jättebra sist, men har trots det svårt att se att den typen av spelare (läs diva) ska vara med att ta laget steg ytterligare. För att inte irritera er mer, så får ni väl ha detta forum för er själva.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 20, 2010 16:06:09 GMT 1
Snack om att sitta på en hög häst , vid minst kritik så lämnar du forumet. Sverker du kanske borde fundera på varför dina inlägg bemöts på ett visst sätt ibland. Det är inte för att du har en "inställning som är annorlunda mot huvuddelen av medlemmarna här" utan det är på grund av din överlägsna besserwisser attityd som du ibland använder dig av. Tror inte att det är många som ifrågasätter din hockeykunskper som uppenbarligen besitter.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2010 16:43:08 GMT 1
Snack om att sitta på en hög häst , vid minst kritik så lämnar du forumet. Sverker du kanske borde fundera på varför dina inlägg bemöts på ett visst sätt ibland. Det är inte för att du har en "inställning som är annorlunda mot huvuddelen av medlemmarna här" utan det är på grund av din överlägsna besserwisser attityd som du ibland använder dig av. Tror inte att det är många som ifrågasätter din hockeykunskper som uppenbarligen besitter. Höga hästar? ? Eftersom mina inlägg ses som "besserwisser" inlägg, känner jag inte att jag har här att göra. Jag la dit en smilie som "polle" dirket uppfattade som att det skulle var ett hånfullt inlägg, vilket det ABSOLUT inte var tanke att det skulle vara. Förstår att mina inlägg granskas extra, då de flesta som har lite mer sans gällande KHK inte är kvar här. Varför ska jag då vara kvar?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 20, 2010 16:54:22 GMT 1
För att dela med dig av dina kunskaper och tankar runt hockeyn i staun, tycker definitivt inte att du skall lämna forumet. Man får räkna med lite mothugg här ibland, ingen går outmanad här inte ens mr C.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 20, 2010 17:02:26 GMT 1
För att dela med dig av dina kunskaper och tankar runt hockeyn i staun, tycker definitivt inte att du skall lämna forumet. Man får räkna med lite mothugg här ibland, ingen går outmanad här inte ens mr C. Mothugg är ok för mej, absolut. Tycker däremot inte det är så kul att bli uppfattad som "besserwisser" så fort jag tycker ngt som vissa andra här inte tycker. Själv kallar jag inte Mr C för "besserwisser" trots att vi har olika åsikter oftast. Respekterar ofta hans inlägg, trots att jag inte håller med.
|
|
|
Post by Joewson on Feb 20, 2010 17:52:34 GMT 1
Jag försökte vara snäll och ge dig tips, inte få dig att lämna forumet. Att minska irritationen mot dig, för som sagt du har ofta vettiga åsikter om du bara tonar ner en aning.
|
|
|
Post by sheriff on Feb 20, 2010 19:11:41 GMT 1
Snack om att sitta på en hög häst , vid minst kritik så lämnar du forumet. Sverker du kanske borde fundera på varför dina inlägg bemöts på ett visst sätt ibland. Det är inte för att du har en "inställning som är annorlunda mot huvuddelen av medlemmarna här" utan det är på grund av din överlägsna besserwisser attityd som du ibland använder dig av. Tror inte att det är många som ifrågasätter din hockeykunskper som uppenbarligen besitter. Höga hästar? ? Förstår att mina inlägg granskas extra, då de flesta som har lite mer sans gällande KHK inte är kvar här. Varför ska jag då vara kvar? Läs igenom det du har skrivit här och fråga dig om det inte finns risk att tolkas som överlägsen. Jag respekterar och uppskattar dina inlägg då de ger en annan synvinkel på hockeyn. Du har ju trots allt en viss erfarenhet. Däremot verkar det vara en röd tråd av trubbighet inom föreningen vad det gäller att uttala sig. Man kan bara fråga sig varför? Bävern klarar sig med beröm godkänt. Likaså Zalar, även om han hugger snett ibland. Resten får bakläxa.
|
|