|
Post by Sir Ironpants on Mar 18, 2010 19:46:21 GMT 1
Mycket bra kommuniké av Kempe på hemsidan.
|
|
|
Post by xoogman on Mar 18, 2010 19:57:45 GMT 1
P.s. Xoogman; TK = Tobbe Karlsson Aja, jag får väl rätta in mig i leden som gäller för KHK nu mer då
|
|
|
Post by stolpeut on Mar 18, 2010 20:01:24 GMT 1
Det bästa han skrev var ju vad vi saknade förra säsongen: -"Den som inte ger 100 procent på varje träning och i varje match med det sköna åskmullret i ryggen ska inte bära vår tröja" Gott Kempe...kommer att stödja dig i ur o skur....tror jag
|
|
|
Post by Zäta on Mar 18, 2010 20:10:35 GMT 1
Trevligt att han skriver några rader. Har saknat detta från tidigare ledare.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 18, 2010 20:39:31 GMT 1
Jag sa ju att det var DE som var KHK....
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 18, 2010 22:43:05 GMT 1
Svammel i dimmor Callahan... Du sa något annat igår.... Kempe visar med STOR tydlighet vad som gäller... Han hade aldrig hoppat på detta jobb om han inte fått ett lag med spelare som ställer upp till 100%... Därav dessa beslut som kan kännas hårda och lite vemodiga. vad har vi att förlora??
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 18, 2010 22:57:40 GMT 1
Klockrent inlägg av Kempe! Det ser lovande ut.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 19, 2010 0:46:48 GMT 1
Svammel i dimmor Callahan... Du sa något annat igår.... Kempe visar med STOR tydlighet vad som gäller... Han hade aldrig hoppat på detta jobb om han inte fått ett lag med spelare som ställer upp till 100%... Därav dessa beslut som kan kännas hårda och lite vemodiga. vad har vi att förlora?? Jag hänvisar till inlägget innan mitt, angående att det innan var noll snack utåt...antingen arrogans eller inga ord alls! Det kändes inte som något "vi"
|
|
|
Post by Roger on May 21, 2010 19:59:11 GMT 1
Nu vet jag inte hur Kempe har varit i sina tidiga klubbar.. men är han inte väldigt tyst av sig? Hade vare roligt om han tex idag klev fram å berättade lite Man vill ju lära känna han
|
|
|
Post by Zäta on May 21, 2010 21:54:23 GMT 1
han har ju redan skrivit mer än MN gjorde på tre säsonger....................
|
|
|
Post by realisten on May 21, 2010 22:10:40 GMT 1
He he! Kempe är inte här för att lägga energi på att ha en dialog med supportrar o andra människor, han är här för ett uppdrag:leverera ett lag som för oss till Allsvenskan så småning om.Tror nog, när det blir sässe, att det blir lite mer ljud från honom ändå
|
|
|
Post by moviestar on May 22, 2010 11:12:30 GMT 1
När Kempe har fått nästa back så känns det som om han har rätt förutsättningar att göra en riktigt bra säsong. Alla kring lagbygget ger positiva signaler och är mycket nöjda med den kommande truppen. Har man scoutat rätt så är det alltså dags för KHK att för första gången spela i allettan. För att det skall bli en riktigt bra säsong så skall man nog klara sig till fortsättningsserien. Man har på pappret ett lag som skall vara med och tampas om topplaceringarna så det är klart att man ser framemot nästa sesse.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Aug 26, 2010 7:35:52 GMT 1
Visst är det skönt att ha Kempe i KHK!! Agerar direkt när något är fel! Texten nedan är saxat ur Charlies matchreferat: - Vi tappade pucken vid blålinjen ett par gånger och de fick komma rena med Timo. Det är sådana misstag vi ska undvika och jag tog time-outen för att rätta till det, säger Kempe efter matchen.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 26, 2010 8:36:02 GMT 1
MN hade väntat tills 5 sekunder kvar av matchen för att säga att de gjorde något fel i period 2, men att de själva fick lista ut vad det va som va fel.
|
|
|
Post by moviestar on Aug 26, 2010 11:25:31 GMT 1
Själv tycker jag så här: hylla Kempe, det var riktigt bra gjort det han gjorde med time outen. Tracka inte Nilsson han har gjort en bra resa med KHK och finns inte kvar. Gå vidare och gläds med Kempe i förarsätet.
|
|