|
Post by dragkrok on Feb 23, 2010 8:48:00 GMT 1
Välkommen till KHK, Thomas
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 23, 2010 8:54:19 GMT 1
Välkommen!!
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 23, 2010 8:56:16 GMT 1
Välkommen Kempe!!
|
|
|
Post by stolpeut on Feb 23, 2010 9:05:00 GMT 1
Välkommen till Söderns Stolthet!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 23, 2010 9:07:12 GMT 1
Välkommen till staun Kempe.
|
|
|
Post by richardsson on Feb 23, 2010 9:13:00 GMT 1
Välkommen Kempe. Måste säga att jag tycker det lilla Kempe avslöjade på presskonferansen bådar gott för klubben och speciellt A-laget. Nästa säsong kan bli riktigt intressant för att se om han kan leva upp till de visioner han själv verkar ha.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 23, 2010 9:17:06 GMT 1
Välkommen Kempe! Gillar att han säger att det måste tränas mer.
Enda grejen man är lite tveksam till är Tobbe som fortsatt sportchef, hoppas att Kempe kommer ha stort inflytande över värvningar och att han har bra kontakter.
|
|
|
Post by HF on Feb 23, 2010 9:32:15 GMT 1
Jävligt bra att man inte kommer in på hemsidan nu efter presskonferansen.....
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 23, 2010 9:41:49 GMT 1
Härligt med Kempe i båset. Och lika gott med Fahlander i sportgruppen!!Vänta spänt på nästa drag!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 23, 2010 9:43:14 GMT 1
Välkommen Kempe! Gillar att han säger att det måste tränas mer. Enda grejen man är lite tveksam till är Tobbe som fortsatt sportchef, hoppas att Kempe kommer ha stort inflytande över värvningar och att han har bra kontakter. Är Tobbe sportchef i nya organisationen? Trodde han skulle bli Klubbchef, jag kanske har fel. Man skulle väl bilda en sportgrupp, med fler personer i. Nästa juluppehåll blir det nog inte endast 9 träningar på 3 veckor, som denna säsongen. Kommer att bli helt andra krav på de som vill vara med nu. Fahlander? Tveksam till hans involvering i klubben. Vad händer om både KHK och Örebro är i Allsvenskan om ngn säsong. Var finns hans hjärta då? Välkommen Kempe!
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 23, 2010 9:49:59 GMT 1
Välkommen Kempe! Gillar att han säger att det måste tränas mer. Enda grejen man är lite tveksam till är Tobbe som fortsatt sportchef, hoppas att Kempe kommer ha stort inflytande över värvningar och att han har bra kontakter. Är Tobbe sportchef i nya organisationen? Trodde han skulle bli Klubbchef, jag kanske har fel. Man skulle väl bilda en sportgrupp, med fler personer i. Nästa juluppehåll blir det nog inte endast 9 träningar på 3 veckor, som denna säsongen. Kommer att bli helt andra krav på de som vill vara med nu. Fahlander? Tveksam till hans involvering i klubben. Vad händer om både KHK och Örebro är i Allsvenskan om ngn säsong. Var finns hans hjärta då? Välkommen Kempe! Tobbe ska vara både Klubb- och sportchef, i alla fall som jag uppfattade det. Därav min tveksamhet. Visst kan man bilda en sportchefsgrupp, det gjorde man ju i Mörrum ;D Hoppas ändå på att Kempe har kontakter på marknaden.
|
|
|
Post by jompa on Feb 23, 2010 10:15:35 GMT 1
Välkommen till oss Kempe
|
|
|
Post by Jason on Feb 23, 2010 10:33:08 GMT 1
Jävligt bra att man inte kommer in på hemsidan nu efter presskonferansen..... Visst är det bra timing... Supporten är underrättad så förhoppningsvis kommer sidan upp snart igen.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 23, 2010 11:01:56 GMT 1
Intervju med Thomas på Radio Blekinge om en liten stund.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 23, 2010 11:10:37 GMT 1
Bra jobbat av Tobbe att få hit Kempe!
Skoog, Jimmie klara, Kempes önskan för tredje påskriften är Nr 10. Bara så ni vet!
|
|