|
Post by Ragulin on Feb 25, 2010 11:15:24 GMT 1
Vilket FIASKO, en stor skandal som är svår att smälta.
Vad gör Bengt-Åke egentligen, hmm, jo just det, INGENTING!
Besviken är bara förnamnet.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 25, 2010 11:19:53 GMT 1
Fiasko? Nja, inte direkt... och vadå ingenting? Han toppade och ändrade runt i femmorna i slutet. Dom var nära att sätta en puck i slutet mot ett starkt Slovakien, vakna lite.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 25, 2010 11:27:42 GMT 1
Fiasko? Nja, inte direkt... och vadå ingenting? Han toppade och ändrade runt i femmorna i slutet. Dom var nära att sätta en puck i slutet mot ett starkt Slovakien, vakna lite. Kallar du det att coacha vet jag inte vad. En slöare tillställning från Tre Kronor får man leta efter. Att Weinhandl, Plåsson etc får spela när man måste framåt och vinna kallar inte jag ett bra sätt att leda laget på i alla fall. Weinhandl har varit mer eller mindre osynlig. Vakna lite?? Tagga ner ner lite grabben.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 25, 2010 11:35:25 GMT 1
Tagga ner? Jag sa vakna lite...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 25, 2010 11:38:59 GMT 1
Sverige gjorde ingen bra match mot Slovakien, så ganska segt ut. Däremot nattens mellan Canada och Ryssland, vilket match, vilket tempo från Canada, vilken förnedring av ryssarna. Kan något lag stoppa Canada nu när man verkligen har fått upp farten, jag har svårt att tro det.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 25, 2010 11:40:45 GMT 1
Sverige gjorde ingen bra match mot Slovakien, så ganska segt ut. Däremot nattens mellan Canada och Ryssland, vilket match, vilket tempo från Canada, vilken förnedring av ryssarna. Kan något lag stoppa Canada nu när man verkligen har fått upp farten, jag har svårt att tro det. Canada imponerade verkligen. En annan toppenmatch var USA mot Schweiz, härlig speed!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 25, 2010 11:45:57 GMT 1
Har satt alla mina slantar på att Kanada kommer att vinna OS, allt annat vore både konstigt och överraskande, inget lag kan stoppa Kanada när dom spelar på topp.
|
|
|
Post by HF on Feb 25, 2010 13:58:13 GMT 1
Förstår inte vad Hörnqvist och Weinhandel gjorde på isen. De är inte vana vid att göra mål mot toppmotstånd. Blev så besviken att jag gick ut och skottade i 1,5 timme.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Feb 25, 2010 14:28:53 GMT 1
Det känns ju tyvärr som om vintern 09/10, tillsammans med hockeyresultat INTE är den bästa kombinationen. Man blir ju så besviken.....................
|
|
|
Post by sheriff on Feb 25, 2010 16:41:39 GMT 1
Tänk att man kan hitta lite KHK i Tre Kronor.
Burskydd, lååångsamt, snurrande i hörnorna och samma spelidè oavsett motstånd.
Slovakien spelade som Gislaved, kontra in målen.
Roligt att se Forsberg.
|
|